Görüşmek üzeree :)
Yaptıklarım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Yaptıklarım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Keçeden Çantalar
Üniversite tanıtımlarına gittiğimde oradan aldığım bez çantalar çok hoşuma gitmişti fakat üzerindeki yazılar beni çok rahatsız ediyordu.Ki yazılı çanta ve siyah dışında poşet kullanmama huyum vardır :D Bende keçeyle nasıl süsleyebilirim derken ortaya bunlar çıktı.Çok hoşuma gitti severek kullanıyorum. İnşaallah eskimezler Amin kkk :D
Deney Yapıyoruzzz :)
İkinci dönem, ikinci proje çalışmam fen ve doğa etkinlikleriydi.Dünyadan, dünyanın merkezinden, magmadan bahsettim ve yanardağ patlamasını anlattım.Çocuklar da ''Beraber bir yanardağ yapalım mı?'' teklifimi geri çevirmediler ve daha önceden hazırladığım düzenekte yanardağ deneyini gerçekleştirdik.Çocuklar çok şaşırdı ve çok sevdiler.Daha sonra dünya ve uzaydan bahsettik biraz sohbet ettik.Füze sanat etkinliğini yaptık.Bugünü de güzelce geçirdikk :)
Etiketler:
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi,
Etkinlikler,
Yaptıklarım
Müzik Proje Çalışmam :)
İkinci dönemin ilk proje çalışmamı da başarıyla atlattım.Müzik köşesi oluşturdum.Çocuklara duvardaki ve masadaki müzik aletlerinin ne olduğunu sordum ve tanıttım.Daha sonra daire olduk canlandırma yaparak nefes açma çalışması yaptık.Saatim Çaldı Bip Bip Bip (Günaydın) şarkısını öğrendik birkaç defa tekrar ettik ve hareketlerini canlandırdık.Şarkıyı öğrendikten sonra yine daire şeklinde oturduk ve şarkıyla beraber ritim çalışması yaptık :) En sonunda çocuklar istedikleri müzik aletlerini çalarak doyasıya eğlendi :)
Etiketler:
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi,
Etkinlikler,
Yaptıklarım
Cüzdanlarrr ^_^
Ahh ahh! Neredeyse 3 ay olacak! Bloğuma girmeyeli tamı tamına 3 ay olacak :( Staj, okul ve bazı sebeplerden giremedim.Yayınlamak için yazdığım yazılarımı bile paylaşmaya vaktim yoktu.Aslında kendime kızıyorum ama yapacak bir şey yok :( Sonunda şöyle rahat rahat oturup yaptıklarımı paylaşabileceğim :) Umarım beni unutmamışsınızdır.Vee dostlarım mimlerinizi, yorumlarınızı bekliyorum ^_^
Yeni yeni özel günde kullanmak için cüzdanlar yaptım :)
Bazıları satıldı bazıları hala sahiplerini bekliyor :)
Yeni yeni özel günde kullanmak için cüzdanlar yaptım :)
Bazıları satıldı bazıları hala sahiplerini bekliyor :)
Pai pai ^^
Keçeden Çocuklara Çanta :)
Keçeden kız çocuklarına çantalar yaptım.Sahipleriyle mutlulardır umarım kkk :D
Keçeden yeni şeylerle görüşmek üzere :)
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Balık Tutmaca Oyunu ve Maskeler ~
Geçen dönem uyguladığım oyun projemde ısındırıcı oyun olarak her çocuk için maskeler yaptım.Bu hayvan maskelerini takarak taklit ettik.Hareketli oyun için göl oluşturdum.Balıklar, oltalar yaptım.İki çocuk müzik başladığında en çok balığı tutmaya çalıştılar.Çok sevdiler ve çok eğlendiler.Dinlendirici oyun olarak kartlar hazırladım ve sırayla bu kartlardaki olayları canlandırdık yani pandomim yaptık.Bende oyun projemi başarıyla bitirmiş oldum :) İşte resimlerrrr :)
Etiketler:
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi,
Etkinlikler,
Yaptıklarım
Keçeyle Geri Dönüş :)
Merhaba :)
O kadar yoğunluğumun arasında staj arkadaşımın doğacak yiğeni için keçeden birkaç tişört yaptım :) İnşaallah annesi de beğenir ve inşaallah çok sağlıklı bir bebek olur :)
O kadar yoğunluğumun arasında staj arkadaşımın doğacak yiğeni için keçeden birkaç tişört yaptım :) İnşaallah annesi de beğenir ve inşaallah çok sağlıklı bir bebek olur :)
Diğer siparişlerim bitince onlarıda paylaşacağım :)
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Karne Vakti Geldiiii :D
Merhabaa :)
Okulun son haftasına girdik.Artık öğrencilere hazırladığımız karneler ve hediyelerini bitirdik :)
Okulun son haftasına girdik.Artık öğrencilere hazırladığımız karneler ve hediyelerini bitirdik :)
Sabahçı öğrencilerimin karneleri :)
Ve sabahçı öğrencilerime yaptığım karne hediyeleri :)
Öğlenki öğrencilerime yaptığım karneler :)
Etiketler:
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi,
Etkinlikler,
Yaptıklarım
Ağız Ve Diş Sağlığı (Proje Çalışması)
Merhaba :) Yine uzun bir aradan sonra paylaşım yapabiliyorum.Malum okul, staj eh bir de hasta olunca insan hiç yazamaz oluyor.Daha iyileşemedim ama çok bunalmıştım biraz da kendimi iyi hissedince yazayım dedim :)
Stajda bu dönem uygulamamız gereken 3 proje vardı ve ben birini başarıyla tamamladım. Serbest zaman ve sanat etkinliği konumuzdu.İlgi köşesi hazırlayıp sanat etkinliği yapacaktık.Bende Ağız Ve Diş Sağlığı konusunu seçtim.İşte yaptığım pano ve çocuklarla yaptıklarım :)
Stajda bu dönem uygulamamız gereken 3 proje vardı ve ben birini başarıyla tamamladım. Serbest zaman ve sanat etkinliği konumuzdu.İlgi köşesi hazırlayıp sanat etkinliği yapacaktık.Bende Ağız Ve Diş Sağlığı konusunu seçtim.İşte yaptığım pano ve çocuklarla yaptıklarım :)
Etiketler:
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi,
Etkinlikler,
Yaptıklarım
Çalışma Masamı Renklendiriyorum ^^
Annyoung! Okullar açıldığında çalışma masam için hazır almak yerine kendim rulodan kalemlik yapmıştım.İlk baykuşu yaptım masamda bir baykuş olmasa olmazdı :D
(Fotoğrafta ton farkı olduğu için ikisini de koymak istedim de gerçi bir fark yok)
Sonra kalemlerim sığmadı ikinci bir figür yapmaya üşenince geçen sene yaptığım parmak kuklanın yüzük kısmını söküp (çok üşengecim-,-) böyle bir şey yaptım :D
Ama yine kalemlerim sığmadı hedefim 3 kalemlik :D
Onun içinde üşeniyorum ve büyük ihtimalle parmak kuklamı kalemliğe dönüştürcem :D
Tasarruflu biri olarak kağıtlardan arta kalanları aynı boyda kestim ve bir sürü not kağıdı olmuş oldu.Onları koymak için de küçük bir kutuya ihtiyacım vardı onu da yaptım.Ama sade olmamalıydı yine yüzük kuklamı söküp tırtılı yerleştirdim çok da şık durdu :D Sizce?
Daha not tutucu, bir kalemlik ve mantor panomu süsleyeceğim (Okullar açıldığından beri düşünüyor ama icraat yok) Onları da bir başka yazımda anlatırım.Görüşmek üzere :)
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Sırada Keçeden Kolye Var :D
Annyoung! Başlıktan da anlaşıldığı gibi sırada keçeden kolye var.Şu zamana kadar keçeyle ilgili hemen hemen her şeyi denedim.Şimdi de kolye yapıyorum.(Zincir tabi hazır canımmm -,-) Aslında hiç aklımda yoktu ama bir anda oldu.Staj hocamın doğum günü için bir kolye almıştım ama nedense sonradan hiç hoşuma gitmedi.Madem el işime güveniyorum kendim ucuna bir şey yapayım dedim ve ucundaki süsü çıkarıp kendi yaptığım süsü taktım :) Çokta hoşuma gitti.Umarım kendisi de beğenir :)
Sırada yeni kolyeler var :) Onları da yapınca görüşmek üzere :)
Anasınıfından Merhaba ^^
17 Eylül 2014 itibariyle stajıma başladım.İki yıl boyunca hocalarımın korkuttuğu gibi çok zor değildi.Elbette yoruluyorum ama onlar da her meslekte olduğu gibi tatlı yorgunluklar.Bu bölüme başladığımdan beri benden küçüklere ''Asla bu bölüme gelmeyin'' ve ''Çok zor'' vb. cümlelerini söylüyordum.Şimdi farkettim ki zor olan bu meslek değil, meslek dersleri, yaptığımız etkinlikler.Meslek derslerinde zorlandığım kadar çocuklar beni zorlamadı, yormadı o derece.Eğer bu bölümü okumak isteyen varsa önce bu bölümün derslerinin zorluklarını göze almalı..
Neyse efenim bu yazımda sınıfımda yaptığımız birkaç panoyu paylaşacağım..
Minik Yıldızlar (Sabahçı sınıfım)
Staj yaptığım yeri, öğrencilerimi çok seviyorum ve yerimden çok memnunum.Allah bozmasın :) Asla okul öncesi yani anasınıfı öğretmenliği okumam diyordum ama staja başladığımdan beri bu meslek aklımın bir köşesine yerleşti.Çocukları sevmeyen ben bile düşünüyorum ilginç..Neyse efenim bu yazımda sınıfımda yaptığımız birkaç panoyu paylaşacağım..
Etiketler:
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi,
Etkinlikler,
Yaptıklarım
Kumbara Kum Kum Bara :D
Efenim merhaba :D Kumbara deyince hepinizin aklına para biriktirmek için küçük bir kutu olarak geliyor.Ama kumbara deyince benim aklıma direk bu şarkı geliyor;
KUMBARA
Babam verince para(sonraki dizedede annem verince para )
Kum kum kumbara
Göz kırpar hemen bana
Kum kum kumbara
Çok acıkır doymayınca
Hergün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam
Arkadaşım kankam
Kumbaram.
Birgün düşersen dara
Kum kum kumbara
İçinde hazır para
Kum kum kumbara
Şıngır şıngır kumbara
Kum kum kumbara
Çok acıkır doymayınca
Hergün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam
Arkadaşım kankam
Kumbaram.
Heheheee :D Bu da nerden çıktı diyebilirsiniz :) Hemen açıklıyım.Dışını sevmediğim bir kumbaram vardı.Bende taa aylar öncesinde elimde olan parça evalarla kapladım süsledim.Sonra tabi hırsız kumbaramın üstünü kırsa da o kadar verdiğim emeğe kıyıp atamadım bir köşede duruyor.İlk yaptığım zaman üşenip paylaşmamıştım şimdi bu kötü halini paylaşıyorum affınıza sığınarak ^_^
KUMBARA
Babam verince para(sonraki dizedede annem verince para )
Kum kum kumbara
Göz kırpar hemen bana
Kum kum kumbara
Çok acıkır doymayınca
Hergün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam
Arkadaşım kankam
Kumbaram.
Birgün düşersen dara
Kum kum kumbara
İçinde hazır para
Kum kum kumbara
Şıngır şıngır kumbara
Kum kum kumbara
Çok acıkır doymayınca
Hergün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam
Arkadaşım kankam
Kumbaram.
Heheheee :D Bu da nerden çıktı diyebilirsiniz :) Hemen açıklıyım.Dışını sevmediğim bir kumbaram vardı.Bende taa aylar öncesinde elimde olan parça evalarla kapladım süsledim.Sonra tabi hırsız kumbaramın üstünü kırsa da o kadar verdiğim emeğe kıyıp atamadım bir köşede duruyor.İlk yaptığım zaman üşenip paylaşmamıştım şimdi bu kötü halini paylaşıyorum affınıza sığınarak ^_^
Görüşmek üzere ^^
Etiketler:
Yaptıklarım
Yine Keçe, Yine Sevimli Şeyler ^^
Merhaba ^^
Hep hediye ettiklerimi paylaştım bu sefer de kendime yaptıklarımı paylaşmak istedim.Sevimli kitap ayraçlarım ve çantanın kenarına takmak için yaptığım süsler (:
Hep hediye ettiklerimi paylaştım bu sefer de kendime yaptıklarımı paylaşmak istedim.Sevimli kitap ayraçlarım ve çantanın kenarına takmak için yaptığım süsler (:
İştah açan dondurma ayracım :P
Acele ederken bulanık çekmişim ama sallama çay ayracım :)
Bitmiş halini çekmeyi unuttuğumdan bu halini paylaşayım dedim.
Yeni halini çekemeden arkadaşıma hediye ettim de ^^
Bunlarda çanta süsleri :)
Yeni yazımda görüşmek üzere ^_^
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Yine Hediye ~
Annyoung ^^
Yaptıklarımın çoğunu hediye ediyorum.Bu da onlardan biri :) Hastane işlerimle uğraşırken o yoğunluğun ortasında İrem'e bunları yapıverdim :D
Yaptıklarımın çoğunu hediye ediyorum.Bu da onlardan biri :) Hastane işlerimle uğraşırken o yoğunluğun ortasında İrem'e bunları yapıverdim :D
Bozuk para cüzdanı (:
Çift kitap ayraçları (:
Mavisi benim pembesi İrem'in (:
Güle Güle kullan (:
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Hediyelerim ~
Annyoung ^^ Keçeyle uğraştığımı bloğumu takip edenler gayet iyi bilir.Boş duruyorum sanmayın çok şey yapıyorum ama paylaşmaya üşeniyordum -,- Artık bunlar hakkında bir şey yazmalıyım dedim ve oturdum bloğumun başına :D Efenim aşağıda gördüğünüz cicileri çocukluk arkadaşıma yaptım.Kendisi çocuk gibi sevindi bende yaptığım için mutlu oldum (:
İstah açan kitap ayracı :)
Cupcake anahtarlık :) Diğerleri >>>
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Aynı Yıldızın Altında ~
Bu kitabı aldığımda henüz popüler olmamıştı.Popüler olduktan sonra da hiç okuyasım gelmedi. Taa ki okuyacak başka kitap bulamayınca okumaya başladım.Merak uyandıran sürükleyici bir kitap olmasına rağmen zaman zaman sıkıldım ve konuşulanları anlamadım, bazı yerler de saçma geldi.Hele hasta haldeyken başka bir şehre kadar yol teptikten sonra kitabın yazarı kitabın devamını söylemeyince sinir oldum, dövesim geldi >.<
Ama buna rağmen severek okudum, hoşuma gitti, sonlara doğru kitabı daha çok sevmeye başladım ve bitirdim :) Bir kitap mutlu sonla biterse sizde mutlu olur, gülersiniz, kötü sonla biterse üzülürsünüz değil mi? Bu kitabı bitirdiğimde sonu güzel miydi, yoksa kötü müydü karar veremiyorum.Ama ben ne güldüm ne de üzüldüm, sadece sinirlendim! Gerçekten sinirlendim, çünkü beklemediğim bir anda bitti ve orada bitmesini beklemiyordum >.<
Aklıma takılan soruları ne yapacağım? Bende Hazel gibi John Green'i bulup sorsam mı? Tabi ki bu imkansız bir şey >.< Hazel Augustus'a geri mektup yazdı mı? Görkemli Izdırap'ın yazarı Hazel'in tavsiyesine uyup tekrardan kitap çıkardı mı? Hazel Destek Grubuna devam etti mi? Aklımda cevapsız sorular -,-
Son bir şey daha ^^ Bir kitabı okuduğumda onun filmini izlemem ya da filmini izlediğimde kitabını okumam.Ama bu kitabın filmini izlemek istedim, Hazel ve Gus'u seyretmek bir de öyle görmek istedim.Acaba kitapla, film aynı mı diye düşündüm ve fragmanı izledim.O 2 dakikalık fragmanı izlerken bile kitabı yaşıyormuşum gibiydi.En kısa zamanda filmine gideceğim :) Okumak veya izlemek isteyenler önce kitabı okuyun sonra filmi izleyin derim :)
Etiketler:
Kitap,
Kitap Ayraçlarım,
Ne Okuyorum?,
Yaptıklarım
Bir Cevabım Yok Ama Sorunuza Hayran Kaldım ^_^
Seçil Çömlekçi okulumuzda kitabı alanlarla söyleşi düzenleyecekti.Böyle bir kitap kapağını görüp de almamazlık yapamazdım.İyi ki de almışım, hem kitaba bayıldım hem de Seçil Çömlekçi ile sohbet etme fırsatı bulabildim :) Her kitabın konusu hakkında az çok bahsedilir ama bu kitapta bahsedemiyorum.Günlük hayatta yaşadığımız olaylardan, sorunlar hakkında kısa kısa hikayeler var ^_^
Can sıkıntısına bağlı depresyon tedavisinde gülme kaslarını çalıştırarak okunur.
Her ne kadar okumada kullanılması tavsiye edilse de isteğe bağlı olarak, koltuk altında gezdirip, ''Bak ben kitap okuyorum,kültürlüyüm icabında'' etkisi oluşturmada, aşırı sıcaklarda yelpaze yapıp yellenmede, ders sırasında arka sırada gizli gizli okunup yandakilere de okutularak dersi kaynatmada kullanılabilir.
Gülmeye bağlı, karın kaslarında ağrı, mimiklerde kırışık oluşma, gülerken ağza sinek kaçma gibi yan etkileri görülebilmektedir.Kamusal alanlar da dahil olmak üzere her yerde rahatlıkla okunabilir.
Etiketler:
Kitap,
Kitap Ayraçlarım,
Ne Okuyorum?,
Yaptıklarım
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



































