Merhaba :) Mim günlerine geri döndüm.Şu sıralar üst üste mim paylaşabilirim :) Bu mimi D.S.K'dan aldım ama anca yazmaya vakit bulabildim.Kendisi beni mimlemese bile hemen hemen çoğu mimine talip oluyorum.O da sağ olsun kırmıyor beni teşekkür ederim :) Mim adından da anlaşıldığı gibi kitaplarla ilgili sorular olacak.Buyrun;
1.İlk hayranlığın?
İlkokuldan beri kitap okumayı severim.Sürekli kütüphane elimde kitapla gezerdim.İlk hayranlığım ne zaman başladı bilmiyorum ama daha ilkokul 2'den beri kitaplara ilgim vardı.
2.Favori serin?
Sadece iki seri bitirdim.Biri de hala yarım -,- Bitirdiğim serilerden biri fantastikti diğeri ise gerçek yaşama uygun kitaptı.Aslında ikisini de çok sevmeme rağmen Krıstın Hannah hayranlığımdan dolayı Ateşböceğinin Yolu ve Ateşböceğinin Şarkısı daha ağır basıyor :)
3.Favori kitabın?
Lisa Gardner Kusursuz Tuzak :) Gerçek yaşamdan kitaplar okusam da cinayet polisiye romanlarına ilgim hep fazladır.Hiçbir kitabı bunun kadar sevemedim :)
4.Favori erkek karakterin?
Her karakteri ayrı ayrı severim bağrıma basasım gelir ama şu favori karakterim diyemiyorm :P
5.Favori bayan karakterin?
Yukarıdaki cevabın aynısı geçerli :D
6.Favori okuma saatin?
Kitapla başbaşa kaldığım sakin, huzurlu, mümkünse açık bir mekanda, ne soğuk ne de çok sıcak olmayan bir hava en iyisidir :) Bir de kahve :)
Bu mimi baya geç yaptığım için kimseye paslamıyorum. İsteyen alabilir :)
Kitap etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kitap etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
İstanbul 33. Kitap Fuarı ~
Kitap fuarına gitmek için gün sayarken bu hafta da gelip çatmıştı.Benimle gelecek arkadaşlarım beni ekse de sonunda bugün gidebildim.Son 2 gün ve hafta sonu olduğu için çok kalabalık olsa da gerçekten güzeldi.Eve geldiğimde kocaman bir gülebiliyorum :D Gelelim neler aldığıma :)
Bugün gitmek istememin asıl sebebi Cüneyd Suavi'nin imza günü olmasıydı.Kendisine, kitaplarına hayranım.Geçen sene imza gününe gidememiştim ama kısmet bugüneymiş.Aksilikler yaşadığı için imza gününe geç gelse de güzel bir sohbet ettik.Vaktim olsaydı daha uzun sohbet edebilirdim, öyle içten biri ki gülümsemesiyle bile sizi güldürüp, içinizi ısıtabilir.Dualarını aldım, kocaman gülümsememe sebep oldu.Üstelik bir kitabını da bana hediye ettiği için de çok sevindim.Eğer hiç okumadıysanız mutlaka kitaplarını okuyun :)
Bugün gitmek istememin asıl sebebi Cüneyd Suavi'nin imza günü olmasıydı.Kendisine, kitaplarına hayranım.Geçen sene imza gününe gidememiştim ama kısmet bugüneymiş.Aksilikler yaşadığı için imza gününe geç gelse de güzel bir sohbet ettik.Vaktim olsaydı daha uzun sohbet edebilirdim, öyle içten biri ki gülümsemesiyle bile sizi güldürüp, içinizi ısıtabilir.Dualarını aldım, kocaman gülümsememe sebep oldu.Üstelik bir kitabını da bana hediye ettiği için de çok sevindim.Eğer hiç okumadıysanız mutlaka kitaplarını okuyun :)
Burdan sonraki durağım tabi ki Arkadya Yayınlarıydı.
Etiketler:
Kitap,
Ne Okuyorum?
Doğum Günüm ♡
Uzun zaman sonra merhaba :) Baya uzaklaştım buralardan, yazmaya vakit bulamıyorum, mimlere cevap veremiyorum.Eh bir de ruhsal yönden iyi olmayınca hiçbir şey yapasım gelmiyor.Bugün geldim çünkü 30 Ekim'de doğum günüm vardı..Ne kadar kötü bir hafta geçirsem de, istediğim kişiden hala bir adım bekliyor olsam da beni seven insanların olduğunu bilmek de güzel :)
Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm bu mesaj sayesinde üzüntüden değil mutluluktan ağladım..Şaşırttı beni beklemiyordum..
Üstüne bir de kitap kurdu olan birine ne alınır diye düşünmemiş ''Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı'' adlı kitabı almış çok da mutlu etti beni ^^ ♡
Sabah sabah aldığım bir başka mesaj da çocukluk arkadaşımdan..
''Komşu kızı doğum günün kutlu olsun.
Yaşamın Mami'nin (kardeşim) saçmalamaları kadar uzun;
Annisinin (Annemin) tepkileri kadar olaylı.
Babanın hesapları kadar doğru olsun :D :D '' demiş bir de öpüvermiş ♡
Sağ olsun sabah sabah gülümsetti içimi ısıttı :)
Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm bu mesaj sayesinde üzüntüden değil mutluluktan ağladım..Şaşırttı beni beklemiyordum..
Üstüne bir de kitap kurdu olan birine ne alınır diye düşünmemiş ''Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı'' adlı kitabı almış çok da mutlu etti beni ^^ ♡
Sabah sabah aldığım bir başka mesaj da çocukluk arkadaşımdan..
''Komşu kızı doğum günün kutlu olsun.
Yaşamın Mami'nin (kardeşim) saçmalamaları kadar uzun;
Annisinin (Annemin) tepkileri kadar olaylı.
Babanın hesapları kadar doğru olsun :D :D '' demiş bir de öpüvermiş ♡
Sağ olsun sabah sabah gülümsetti içimi ısıttı :)
Mim # 13 Kitaplığındaki En İyi 10 Kitap Kapağı
Merhaba ^^ Yine bir mimle karşınızdayım.Dar zamanlarda en iyi çözüm mim yazmak oluyor, biraz da kolaya kaçmak işime geliyor.Neyse efenim BÜŞ'ÜN DÜŞÜ asırlar önce bu mimi bana yollamıştı.Çokk teşekkür ederim aynı zamanda özür dilerim.Baya geç oldu ama inan ki cevaplamaya zaman bulamadım.Resimleri de kendim çekmek istedim ama fırsat bulamadığımdan internetten alacağım resimleri kk :)
Mimin adından da anlaşıldığı gibi kitaplığımızdaki en iyi 10 kitap kapağını paylaşacağız.Bir şey daha itiraf edeyim kitaplığımdaki en sevdiğim kapakları paylaştım ama daha sonra aklıma gelen hangi kitaplar varsa onları ekledim kk :P Vee başlıyorum :)
1.Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Mimin adından da anlaşıldığı gibi kitaplığımızdaki en iyi 10 kitap kapağını paylaşacağız.Bir şey daha itiraf edeyim kitaplığımdaki en sevdiğim kapakları paylaştım ama daha sonra aklıma gelen hangi kitaplar varsa onları ekledim kk :P Vee başlıyorum :)
1.Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
2.Böğürtlen Kışı
3.Ateşböceğinin Yolu
4.Aynı Yıldızın Altında
Etiketler:
Kitap,
Mim,
Ne Okuyorum?
Hayatın İçinden 1-2-3 ^_^
Merhabaa ^^
Cüneyt Suavi'nin kitaplarından bahsedeceğim.Tesadüfen kuzenimden Hayatın İçinden serisinin ilk iki kitabını alıp okumuş ve çok beğenmiştim.Kitabın adından da anlaşıldığı gibi içinde hayatta karşılaştığımız olaylardan, kısa kısa hikayeler anlatılmış.Sonunda da bizlere bir ders, öğüt vermiş.Çok da iyi yapmış.Bu iki kitabı çok severek okumuştum hatta hayran kalmıştım.Daha sonra Hayatın İçinden serisinin 3. kitabının da olduğunu öğrendiğimde hemen aldım.Diğer kitaplara göre daha ince olsa da içinde çok güzel hikayeler var.Okuduğunuzda gülümseten, mutlu eden ve her yaşa hitap eden bir kitap, seve seve tavsiye ediyorum.Mutlaka okuyun, gülümseyin derim :)
Cüneyt Suavi'nin kitaplarından bahsedeceğim.Tesadüfen kuzenimden Hayatın İçinden serisinin ilk iki kitabını alıp okumuş ve çok beğenmiştim.Kitabın adından da anlaşıldığı gibi içinde hayatta karşılaştığımız olaylardan, kısa kısa hikayeler anlatılmış.Sonunda da bizlere bir ders, öğüt vermiş.Çok da iyi yapmış.Bu iki kitabı çok severek okumuştum hatta hayran kalmıştım.Daha sonra Hayatın İçinden serisinin 3. kitabının da olduğunu öğrendiğimde hemen aldım.Diğer kitaplara göre daha ince olsa da içinde çok güzel hikayeler var.Okuduğunuzda gülümseten, mutlu eden ve her yaşa hitap eden bir kitap, seve seve tavsiye ediyorum.Mutlaka okuyun, gülümseyin derim :)
Arka kapağındaki kısacık yazı bile insanı gülümsetebiliyor :)
Etiketler:
Kitap,
Ne Okuyorum?
Sabah Uykum
Ahmet Batman'ın meşhur kitabından biri.Bu kitabı aldığımda ne popülerdi ne de başkasının elinde görmüştüm.Sırf isminde ''uyku'' var ve içinde kısa kısa hikayeler olduğu için almıştım.Okuyalı aylar geçti bununla ilgili bir post yazmayacaktım ama fikrimi değiştirdim :)
Kitabı aldıktan çokk sonrasında herkes bu kitabı çok beğenmiş ve bir anda popüler olmuştu.Ballandıra ballandıra anlatılıyor, biri bitirince biri okuyor ya da bir grupta hepsinin elinde bu kitap beraber okuyorlardı.Kitapta bir hikaye veya olay yok.Yazar çoğunlukla kendi kendine konuşuyor ve aşk acısı çekiyor.Aynı şeyleri defalarca okuduğumu gördüm.O konudan başka bir konuya atlıyor, (bana göre) saçma örnekler veriyordu. -,- Arada beğendiğim birkaç güzel yazı vardı ama geneli böyleydi.Eğer yazarın anlattıklarında kendinizi bulabiliyorsanız, ne güzel..
Kitapta hikayelerin altındaki bu sözlerden bazılarını çok sevdim..Aralarından birkaç tanesini seçtim ^_^
Diğerleri için>>>>>>
Etiketler:
Kitap,
Ne Okuyorum?
Mim # 7 Kitaplar
Bloglar arasında gezerken yeni bir blog keşfettim ve kitapları çok sevdiğim için hemen bu mim'i ondan istedim.Gülşah'la Hayata Dair'e teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum..
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)
2-En sevdiğiniz yazar/lar?
Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^
3-En beğendiğin kitaplar?
Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^
4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.
Diğer sorular >>>>>
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)
2-En sevdiğiniz yazar/lar?
Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^
3-En beğendiğin kitaplar?
Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^
4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.
Diğer sorular >>>>>
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kitap,
Mim,
Ne Okuyorum?
Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça / Krıstın Harmel


Kitabı ilk gördüğümde aşık oldum, dönüp dolaşıp sonunda aldım ve okudum.Yahudi Soykırımı sırasında maziye gömülen bir aşkı torunu ortaya çıkaracak.Yıllar sonra o soykırımda ayrılan çift tekrardan bir araya gelebilecek mi dersiniz? Okurken, Böyle şeyler de mi vardı? diyebilirsiniz.Zaman zaman büyükannenin, Hope'ın ya da diğerlerinin haline üzülebilir, zaman zaman da onların hayatlarına gülebilirsiniz.Sürükleyici, hoşunuza gidebilecek bir kitap, mutlaka okumalısınız :) Benim favori kitaplarımdan biri ^_^
Bazen de Hope'ın pastanesindeki Yıldız Turta'yı, Gece Bezeleri'ni, Tarçınlı Bademli Kurabiye'yi canınız çekebilir, ''Bende bundan istiyorum!'' diyebilirsiniz.Yazar böyle söyleyeceğimizi düşünmüş olmalı ki her bölümden önce kitapta adı geçen tariflerden koymuş :) Daha yapmak kısmet olmadı ama yapacağım :)
Derinden etkileyen bir kitap, mutlaka okumalısınız ^_^
Etiketler:
Kitap,
Ne Okuyorum?
Aynı Yıldızın Altında ~
Bu kitabı aldığımda henüz popüler olmamıştı.Popüler olduktan sonra da hiç okuyasım gelmedi. Taa ki okuyacak başka kitap bulamayınca okumaya başladım.Merak uyandıran sürükleyici bir kitap olmasına rağmen zaman zaman sıkıldım ve konuşulanları anlamadım, bazı yerler de saçma geldi.Hele hasta haldeyken başka bir şehre kadar yol teptikten sonra kitabın yazarı kitabın devamını söylemeyince sinir oldum, dövesim geldi >.<
Ama buna rağmen severek okudum, hoşuma gitti, sonlara doğru kitabı daha çok sevmeye başladım ve bitirdim :) Bir kitap mutlu sonla biterse sizde mutlu olur, gülersiniz, kötü sonla biterse üzülürsünüz değil mi? Bu kitabı bitirdiğimde sonu güzel miydi, yoksa kötü müydü karar veremiyorum.Ama ben ne güldüm ne de üzüldüm, sadece sinirlendim! Gerçekten sinirlendim, çünkü beklemediğim bir anda bitti ve orada bitmesini beklemiyordum >.<
Aklıma takılan soruları ne yapacağım? Bende Hazel gibi John Green'i bulup sorsam mı? Tabi ki bu imkansız bir şey >.< Hazel Augustus'a geri mektup yazdı mı? Görkemli Izdırap'ın yazarı Hazel'in tavsiyesine uyup tekrardan kitap çıkardı mı? Hazel Destek Grubuna devam etti mi? Aklımda cevapsız sorular -,-
Son bir şey daha ^^ Bir kitabı okuduğumda onun filmini izlemem ya da filmini izlediğimde kitabını okumam.Ama bu kitabın filmini izlemek istedim, Hazel ve Gus'u seyretmek bir de öyle görmek istedim.Acaba kitapla, film aynı mı diye düşündüm ve fragmanı izledim.O 2 dakikalık fragmanı izlerken bile kitabı yaşıyormuşum gibiydi.En kısa zamanda filmine gideceğim :) Okumak veya izlemek isteyenler önce kitabı okuyun sonra filmi izleyin derim :)
Etiketler:
Kitap,
Kitap Ayraçlarım,
Ne Okuyorum?,
Yaptıklarım
Böğürtlen Kışı ~
Sarah Jıo'nun kitaplarını hep ilgimi çekmiş ve okumak istemişimdir.Okumaya da ilk olarak Böğürtlen Kışı isimli kitabıyla başladım :)
Kitabın kapağı büyük ihtimalle herkesin ilgisini çekmiş ve almak istemişsinizdir.Hiç tereddüt etmeden alıp okuyabilirsiniz.Çünkü şüphesiz mükemmel bir kitap :) İlk başta aşk konulu bir roman olduğunu zannetmiştim ama öyle bir kitap değil.Kitabın arka kapağında konu kısaca verilmiş;
Kitabın kapağı büyük ihtimalle herkesin ilgisini çekmiş ve almak istemişsinizdir.Hiç tereddüt etmeden alıp okuyabilirsiniz.Çünkü şüphesiz mükemmel bir kitap :) İlk başta aşk konulu bir roman olduğunu zannetmiştim ama öyle bir kitap değil.Kitabın arka kapağında konu kısaca verilmiş;
Yazmaya üşendim de -,-
Geçmişi ve şimdiki zamanı konu alan, sırlarla dolu bir kitap.Her cümlesini heyecanla okuyup, acaba ne olacak, bunun sonu nereye varacak, aralarında nasıl bir bağlantı var diye düşünüp durdum.Sonunu okuduğumda hayretler içinde kalırken her şeyin açığa kavuşmuş olmasına da çok sevindim ^_^
Kitabın son sayfaları ''Benim Kış Notlarım'' olarak ayrılmış.
Çok hoşuma gitti ama daha yazacak bir şey bulamadım :)
Keyifli Okumalar ^_^
Etiketler:
Kitap,
Ne Okuyorum?
Bir Cevabım Yok Ama Sorunuza Hayran Kaldım ^_^
Seçil Çömlekçi okulumuzda kitabı alanlarla söyleşi düzenleyecekti.Böyle bir kitap kapağını görüp de almamazlık yapamazdım.İyi ki de almışım, hem kitaba bayıldım hem de Seçil Çömlekçi ile sohbet etme fırsatı bulabildim :) Her kitabın konusu hakkında az çok bahsedilir ama bu kitapta bahsedemiyorum.Günlük hayatta yaşadığımız olaylardan, sorunlar hakkında kısa kısa hikayeler var ^_^
Can sıkıntısına bağlı depresyon tedavisinde gülme kaslarını çalıştırarak okunur.
Her ne kadar okumada kullanılması tavsiye edilse de isteğe bağlı olarak, koltuk altında gezdirip, ''Bak ben kitap okuyorum,kültürlüyüm icabında'' etkisi oluşturmada, aşırı sıcaklarda yelpaze yapıp yellenmede, ders sırasında arka sırada gizli gizli okunup yandakilere de okutularak dersi kaynatmada kullanılabilir.
Gülmeye bağlı, karın kaslarında ağrı, mimiklerde kırışık oluşma, gülerken ağza sinek kaçma gibi yan etkileri görülebilmektedir.Kamusal alanlar da dahil olmak üzere her yerde rahatlıkla okunabilir.
Etiketler:
Kitap,
Kitap Ayraçlarım,
Ne Okuyorum?,
Yaptıklarım
Kusursuz Tuzak ~
Okuduğum kitaplarla ilgili yazmayı düşünmüştüm.Buna ilk Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak kitabıyla başlayayım :)
Eğer benim gibi polisiye, cinayet, suç, gerilim konulu kitaplar seviyorsanız mutlaka yazarın kitaplarını okuyun derim.Daha önce hiç okumamışsanız yine alın okuyun pişman olmazsınız, sürükleyicidir beğenirsiniz ^^
İlk olarak bir arkadaşımdan Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak isimli bu kitabını alıp okumuştum.O zamana kadar hiç gerilim polisiye tarzı bir roman okumamıştım ama böyle şeylere karşı hep bir ilgim vardı ve bu kitaba bayılmıştım.Hatta favori kitabımdır ^_^ Bu kitabı okuduktan sonra örümceklere karşı ilgim arttı ve merak etmeye araştırmaya başladım.Hatta bir ara anneme ''Evde örümcek besleyelim mi?'' demiştim.Bunu da ilk defa blogumda söylüyorum ^^
Kitaba gelirsek gerçekten sonunda ''Oha! Bu nasıl olur?'', ''Vayy be!'', ''O adam bu, bu adam o nasıl olur?'' vs vs tarzı yorumlar yapabilirsiniz.Çünkü romanının sonunda hiç beklemediğiniz, aklınızın ucundan bile geçmeyen şeyler oluyor ve ağzınız açık kalıyor.Bir süre anlamaya, parçaları birleştirmeye, şoku atlatmaya çalışıyorsunuz.Belki abarttığımı düşünebilirsiniz ama abartmıyorum gerçekten ben bunları yaşadım ^_^
Mükemmel, dahice planlanmış kitabın adında da olduğu gibi kusursuz bir tuzak..
Eğer benim gibi polisiye, cinayet, suç, gerilim konulu kitaplar seviyorsanız mutlaka yazarın kitaplarını okuyun derim.Daha önce hiç okumamışsanız yine alın okuyun pişman olmazsınız, sürükleyicidir beğenirsiniz ^^
İlk olarak bir arkadaşımdan Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak isimli bu kitabını alıp okumuştum.O zamana kadar hiç gerilim polisiye tarzı bir roman okumamıştım ama böyle şeylere karşı hep bir ilgim vardı ve bu kitaba bayılmıştım.Hatta favori kitabımdır ^_^ Bu kitabı okuduktan sonra örümceklere karşı ilgim arttı ve merak etmeye araştırmaya başladım.Hatta bir ara anneme ''Evde örümcek besleyelim mi?'' demiştim.Bunu da ilk defa blogumda söylüyorum ^^
Kitaba gelirsek gerçekten sonunda ''Oha! Bu nasıl olur?'', ''Vayy be!'', ''O adam bu, bu adam o nasıl olur?'' vs vs tarzı yorumlar yapabilirsiniz.Çünkü romanının sonunda hiç beklemediğiniz, aklınızın ucundan bile geçmeyen şeyler oluyor ve ağzınız açık kalıyor.Bir süre anlamaya, parçaları birleştirmeye, şoku atlatmaya çalışıyorsunuz.Belki abarttığımı düşünebilirsiniz ama abartmıyorum gerçekten ben bunları yaşadım ^_^
Mükemmel, dahice planlanmış kitabın adında da olduğu gibi kusursuz bir tuzak..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
























