Görüşmek üzeree :)
Keçe etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Keçe etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Keçeden Çantalar
Üniversite tanıtımlarına gittiğimde oradan aldığım bez çantalar çok hoşuma gitmişti fakat üzerindeki yazılar beni çok rahatsız ediyordu.Ki yazılı çanta ve siyah dışında poşet kullanmama huyum vardır :D Bende keçeyle nasıl süsleyebilirim derken ortaya bunlar çıktı.Çok hoşuma gitti severek kullanıyorum. İnşaallah eskimezler Amin kkk :D
Cüzdanlarrr ^_^
Ahh ahh! Neredeyse 3 ay olacak! Bloğuma girmeyeli tamı tamına 3 ay olacak :( Staj, okul ve bazı sebeplerden giremedim.Yayınlamak için yazdığım yazılarımı bile paylaşmaya vaktim yoktu.Aslında kendime kızıyorum ama yapacak bir şey yok :( Sonunda şöyle rahat rahat oturup yaptıklarımı paylaşabileceğim :) Umarım beni unutmamışsınızdır.Vee dostlarım mimlerinizi, yorumlarınızı bekliyorum ^_^
Yeni yeni özel günde kullanmak için cüzdanlar yaptım :)
Bazıları satıldı bazıları hala sahiplerini bekliyor :)
Yeni yeni özel günde kullanmak için cüzdanlar yaptım :)
Bazıları satıldı bazıları hala sahiplerini bekliyor :)
Pai pai ^^
Keçeden Çocuklara Çanta :)
Keçeden kız çocuklarına çantalar yaptım.Sahipleriyle mutlulardır umarım kkk :D
Keçeden yeni şeylerle görüşmek üzere :)
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Keçeyle Geri Dönüş :)
Merhaba :)
O kadar yoğunluğumun arasında staj arkadaşımın doğacak yiğeni için keçeden birkaç tişört yaptım :) İnşaallah annesi de beğenir ve inşaallah çok sağlıklı bir bebek olur :)
O kadar yoğunluğumun arasında staj arkadaşımın doğacak yiğeni için keçeden birkaç tişört yaptım :) İnşaallah annesi de beğenir ve inşaallah çok sağlıklı bir bebek olur :)
Diğer siparişlerim bitince onlarıda paylaşacağım :)
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Çalışma Masamı Renklendiriyorum ^^
Annyoung! Okullar açıldığında çalışma masam için hazır almak yerine kendim rulodan kalemlik yapmıştım.İlk baykuşu yaptım masamda bir baykuş olmasa olmazdı :D
(Fotoğrafta ton farkı olduğu için ikisini de koymak istedim de gerçi bir fark yok)
Sonra kalemlerim sığmadı ikinci bir figür yapmaya üşenince geçen sene yaptığım parmak kuklanın yüzük kısmını söküp (çok üşengecim-,-) böyle bir şey yaptım :D
Ama yine kalemlerim sığmadı hedefim 3 kalemlik :D
Onun içinde üşeniyorum ve büyük ihtimalle parmak kuklamı kalemliğe dönüştürcem :D
Tasarruflu biri olarak kağıtlardan arta kalanları aynı boyda kestim ve bir sürü not kağıdı olmuş oldu.Onları koymak için de küçük bir kutuya ihtiyacım vardı onu da yaptım.Ama sade olmamalıydı yine yüzük kuklamı söküp tırtılı yerleştirdim çok da şık durdu :D Sizce?
Daha not tutucu, bir kalemlik ve mantor panomu süsleyeceğim (Okullar açıldığından beri düşünüyor ama icraat yok) Onları da bir başka yazımda anlatırım.Görüşmek üzere :)
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Sırada Keçeden Kolye Var :D
Annyoung! Başlıktan da anlaşıldığı gibi sırada keçeden kolye var.Şu zamana kadar keçeyle ilgili hemen hemen her şeyi denedim.Şimdi de kolye yapıyorum.(Zincir tabi hazır canımmm -,-) Aslında hiç aklımda yoktu ama bir anda oldu.Staj hocamın doğum günü için bir kolye almıştım ama nedense sonradan hiç hoşuma gitmedi.Madem el işime güveniyorum kendim ucuna bir şey yapayım dedim ve ucundaki süsü çıkarıp kendi yaptığım süsü taktım :) Çokta hoşuma gitti.Umarım kendisi de beğenir :)
Sırada yeni kolyeler var :) Onları da yapınca görüşmek üzere :)
Yine Keçe, Yine Sevimli Şeyler ^^
Merhaba ^^
Hep hediye ettiklerimi paylaştım bu sefer de kendime yaptıklarımı paylaşmak istedim.Sevimli kitap ayraçlarım ve çantanın kenarına takmak için yaptığım süsler (:
Hep hediye ettiklerimi paylaştım bu sefer de kendime yaptıklarımı paylaşmak istedim.Sevimli kitap ayraçlarım ve çantanın kenarına takmak için yaptığım süsler (:
İştah açan dondurma ayracım :P
Acele ederken bulanık çekmişim ama sallama çay ayracım :)
Bitmiş halini çekmeyi unuttuğumdan bu halini paylaşayım dedim.
Yeni halini çekemeden arkadaşıma hediye ettim de ^^
Bunlarda çanta süsleri :)
Yeni yazımda görüşmek üzere ^_^
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Yine Hediye ~
Annyoung ^^
Yaptıklarımın çoğunu hediye ediyorum.Bu da onlardan biri :) Hastane işlerimle uğraşırken o yoğunluğun ortasında İrem'e bunları yapıverdim :D
Yaptıklarımın çoğunu hediye ediyorum.Bu da onlardan biri :) Hastane işlerimle uğraşırken o yoğunluğun ortasında İrem'e bunları yapıverdim :D
Bozuk para cüzdanı (:
Çift kitap ayraçları (:
Mavisi benim pembesi İrem'in (:
Güle Güle kullan (:
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Hediyelerim ~
Annyoung ^^ Keçeyle uğraştığımı bloğumu takip edenler gayet iyi bilir.Boş duruyorum sanmayın çok şey yapıyorum ama paylaşmaya üşeniyordum -,- Artık bunlar hakkında bir şey yazmalıyım dedim ve oturdum bloğumun başına :D Efenim aşağıda gördüğünüz cicileri çocukluk arkadaşıma yaptım.Kendisi çocuk gibi sevindi bende yaptığım için mutlu oldum (:
İstah açan kitap ayracı :)
Cupcake anahtarlık :) Diğerleri >>>
Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Boy Grafiği :)
Uygulamalı program sınavımızda boy grafiği yapacaktık.Her ne kadar istediğim plan bozulmuş olsa da yeni bir şeyler uydurup bunu yapabildim :) Ben saklamayı annemse eve asmayı düşünüyor bakalım kimin dediği olacak :D
KUKLALAR ^_^
Bayadır dersler sağ olsun bloguma giremez, bir şeyler yazamaz oldum.Hazır bir boşluk bulmuşken yazıyım dedim.Giremediğim zamanlarda yaptığımız kuklalarımızı paylaşmazsam olmazzz :D
Parmak kuklam :)
Bu da İrem'cim cim cim'in kuklası :)
Çomak kuklam :)
El Kuklamız ~
Kuklalarımızı yapmaya başladık :D E birazda marifetli olunca ortaya bunlar çıkıyor kk :D
Benim kuklacıklarım;
Benim kuklacıklarım;
Penguenim :)
Baykuşlara takıntım var kk :D
İrem'in kuklası :) Tavşan :)
Yeni Gibi Kutularımız ~
Merabaaa ^^
Bu sefer ki yazım Kore ya da Japonya ile ilgili değil.Konumuz arkadaşım ve benim marifetlerim kkk :D
Lisede tanıştık yani 3 yıldır birbirimizi tanıyoruz.Kendisinin işine geldiğinde tatlişkosu, canısı, bitanesi, işine gelmediğinde öküzü, odunu oluyorum :D Hoştur, iyi kızdır, çalışkandır, benimle ilgili her şeyi bilir (sınav notlarımı ben değil o bilir) :D He bir de daha elinden bir şey yiyemedim çokkk kalbimi kırdıı -,- (Kızdırmak için sürekli söylerim ve her seferinde kızarr kk :D) ''Odun'' lakabımdan da anlaşıldığı gibi fazla duygu yüklü şeyler söylemem, hiç romantik değilimdir, duygusuzun tekiyim -,- O yüzden fazla uzatamayacağım. Bu arkadaşım yani İremcim cim cim'in bir kutusu varmış bana süslemem için verdi. Onun kutusuna benzer bir kutu da bende vardı ikisini birden süslemeye karar verdim. Marifetlerim bu noktada başlıyor ^_^
Kutularımızın ilk hali;
Nasıl süslesem ne yapsam diye düşünüp durdum.Sonunda kafamda bir şeyler tasarladım ve yapmaya başladım :) Keçe kullanarak yapraklarımı, kuşlarımı, baykuşumu, ağacımı, balonları, çiçekleri vs yaptım.
Bu sefer ki yazım Kore ya da Japonya ile ilgili değil.Konumuz arkadaşım ve benim marifetlerim kkk :D
Lisede tanıştık yani 3 yıldır birbirimizi tanıyoruz.Kendisinin işine geldiğinde tatlişkosu, canısı, bitanesi, işine gelmediğinde öküzü, odunu oluyorum :D Hoştur, iyi kızdır, çalışkandır, benimle ilgili her şeyi bilir (sınav notlarımı ben değil o bilir) :D He bir de daha elinden bir şey yiyemedim çokkk kalbimi kırdıı -,- (Kızdırmak için sürekli söylerim ve her seferinde kızarr kk :D) ''Odun'' lakabımdan da anlaşıldığı gibi fazla duygu yüklü şeyler söylemem, hiç romantik değilimdir, duygusuzun tekiyim -,- O yüzden fazla uzatamayacağım. Bu arkadaşım yani İremcim cim cim'in bir kutusu varmış bana süslemem için verdi. Onun kutusuna benzer bir kutu da bende vardı ikisini birden süslemeye karar verdim. Marifetlerim bu noktada başlıyor ^_^
Kutularımızın ilk hali;
Nasıl süslesem ne yapsam diye düşünüp durdum.Sonunda kafamda bir şeyler tasarladım ve yapmaya başladım :) Keçe kullanarak yapraklarımı, kuşlarımı, baykuşumu, ağacımı, balonları, çiçekleri vs yaptım.

Etiketler:
Keçe,
Yaptıklarım
Kitap Ayraçlarım ^_^
Daha önceki yazımda kitap ayracı koleksiyonum olduğunu söylemiştim. Herhalde yapmaktan sıkılmadığım, seve seve yaptığım birkaç şey vardır.Onlardan biri de kitap ayraçları :) Bu hafta sonu da boş boş durmak yerine keçelerden yeni kitap ayraçları yaptım :)
Bu sevimli köpeklerden biri Sinem'in :) Hazır ona yapmışken aynısından kendime de yaptım :D
Bu sevimli köpeklerden biri Sinem'in :) Hazır ona yapmışken aynısından kendime de yaptım :D
Etiketler:
Keçe,
Kitap Ayraçlarım
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


































