Okulun son haftasına girdik.Artık öğrencilere hazırladığımız karneler ve hediyelerini bitirdik :)
Sabahçı öğrencilerimin karneleri :)
Ve sabahçı öğrencilerime yaptığım karne hediyeleri :)
Öğlenki öğrencilerime yaptığım karneler :)
Öğlenki öğrencilerime yaptığım karne hediyeleri :)
Yan sınıfımızın hazırlamış olduğu karneler :) Karneleri papağanın koluna koyacaklar :)
Hazırlıklar bitti artık cumayı bekleyeceğiz :)




Cook guzel olmus elınıze emegınıze saglık :)
YanıtlaSilTeşekkür ederim canım :) Umarım velilerimizde beğenir :)
Sil