Bu mimi bana Fighting!! paslamış.Mimleri ve kitapları sevdiğimi çok iyi biliyor.Teşekkür ederim ve hemen mime başlıyorum.Kendi kitabımızı yazmış olsak nasıl bir şey olurdu diye merak etmişler ve sormuşlar ~
Ben Kimim? etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Ben Kimim? etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Mim # 19 Ben Küçükken
Mimlerle hızlı bir geri dönüş yapıyorum.Bu mimi arkadaşım Büşra ve Şemspare paslamış.Teşekkür ederim ve çok beklettiğim için üzgünüm ^_^
Büşra ve Şemspare'nin küçüklüğünü okurken kendi küçüklüğümü özlediğimi farkettim ve hemen yazmaya başlıyorum..
Ben küçükken;
*Daha iki yaşındayken annemler beni memleketimize (Kastamonu) yollamışlar.Orada bana bir yıl anneannem, dedem, teyzem ve dayım bakmışlar.O günden beri köyüme çok bağlıyımdır ve çok severim.Orada kalırken bayram zamanı annemle babam yanımıza gelmişler ve ben annemi gördüğümde ''Teyze'' demişim.Annemde ''Kızım bana anne demiyor!'' diyerek ağlamış.Kendisi bu olayı hatırlamaz ama herkes anlatıyor.Üzgünüm anne T.T
*Yine köyde kaldığım zamanlar dedemle bahçede oynuyormuşum.Emziğimi masanın üzerine koymuşum.Dedemde ben farketmeden emziğimi alıp saklamış.Emziğimi sorduğumda da yanımızda yem yiyen kuşları gösterip kuş aldı götürdü demiş.Bende hiç ağlamamış, hiç emzik istememişim.O zaman emziği bırakmışım ve her sorana ''Kuş aldı götürdü! Kuş aldı götürdü!'' demişim..Ahh dedemi çok özledim..
*İstanbul'a döndüğümüzde yeni komşularımla tanıştıktan sonra bana alışmaları biraz zor olmuş çünkü şiveli konuşuyormuşum ahahah :D Onlara oturmaya gittiğimizde kız kardeşinin oğlu yani yiğeni benim saçımı çekmişti bende ''Bunlar bir daha buraya gelmesin'' demiştim.Halbuki kime diyorsam asıl yabancı benim :D
*Çok uslu hanım hanımcık bir kızmışım.Bir topluma girdiğimizde annemin peşinden herkesin elinden öpermişim.Şimdi öpmeyi hiç sevmem :D
*Daha okula başlamadan çocukluk arkadaşımla beraber resimler yapar yazılar falan yazardım.Yani okumaya, resim yapmaya, yazmaya hevesli bir çocuktum.Gel görün ki okulun ilk günü salya sümük ağlayan da bendim T.T
*Daha çok erkeklerle takılmayı seven onları kendime arkadaş seçerdim.Kızlarla fazla anlaşamazdım.Aynı zamanda çocukları çok döverdim.Beni sinir ettiklerinde yapıştırırdım hemen.Ki hala öyleyim.Elim ağırdır yani ayık olun kkk
*İlkokul beşte sınıf öğretmenimizi çok üzmüştük.Zaten kadrolu öğretmen gelince gitmek zorunda kalmıştı.Arkadaşlarla onu ziyaret etmeye karar vermiştik.Annem yanımızda veli var sanıyordu ama kimse yoktu.Evini bilmiyorduk ama mahallesini biliyorduk tek tek binaları gezip ismine bakmıştık.Baktım öyle olmayacak evini bilen bir arkadaşımın evine dayanıp onu zorla alıp hocanın evine götürmesini istemiştim.Sonunda ziyaret etmiştik ama eve gidince annem çok merak etmiş ve çok kızmıştı..
*Evimiz 7. katta ve uzun L şeklinde bir balkonumuz vardı.Mahalledeki en yüksek bina bizimdi ve haliyle her yere tepeden bakardım.Babam benim için balkona salıncak yapmıştı o kadar yüksekte sallanmaya bayılırdım.Amcam da beni balkonumuzun mermerine oturturdu ve ayaklarımı dışarı sallandırırdım.İçimden korksam da o duyguya bayılırdım..
*Sabahtan akşama kadar sokakta arkadaşlarımla oyunlar oynamaya bayılırdım. Acıktığımda zile bastıktan sonra ya da basmadan Anneee! diye bağırmasına da bayılırdım.En alt katta oturan teyze orada oynamayın diye kızsa da inadına orada oynardık.Ne var sanki oynasak bir kere çocuk oluyoruz..
*Annemden gizli gizli meybuz yerdim.Ateri (doğru yazdığımdan emin değilim) oynardım.Üçgen, ortada sıçan, köşe kapmaca, yerden yüksek, dokuz taş ve daha neler neler..Ben bunlarla büyüdüm..
*Arkadaşımla babamın getirdiği kumaşlardan (Babam terzidir) bebeklere elbiseler diker sokakta tezgah kurup satardık :D Demek ki o zamanlardan beri el yeteneğim varmış :D
Büşra ve Şemspare'nin küçüklüğünü okurken kendi küçüklüğümü özlediğimi farkettim ve hemen yazmaya başlıyorum..
Ben küçükken;
*Daha iki yaşındayken annemler beni memleketimize (Kastamonu) yollamışlar.Orada bana bir yıl anneannem, dedem, teyzem ve dayım bakmışlar.O günden beri köyüme çok bağlıyımdır ve çok severim.Orada kalırken bayram zamanı annemle babam yanımıza gelmişler ve ben annemi gördüğümde ''Teyze'' demişim.Annemde ''Kızım bana anne demiyor!'' diyerek ağlamış.Kendisi bu olayı hatırlamaz ama herkes anlatıyor.Üzgünüm anne T.T
*Yine köyde kaldığım zamanlar dedemle bahçede oynuyormuşum.Emziğimi masanın üzerine koymuşum.Dedemde ben farketmeden emziğimi alıp saklamış.Emziğimi sorduğumda da yanımızda yem yiyen kuşları gösterip kuş aldı götürdü demiş.Bende hiç ağlamamış, hiç emzik istememişim.O zaman emziği bırakmışım ve her sorana ''Kuş aldı götürdü! Kuş aldı götürdü!'' demişim..Ahh dedemi çok özledim..
*İstanbul'a döndüğümüzde yeni komşularımla tanıştıktan sonra bana alışmaları biraz zor olmuş çünkü şiveli konuşuyormuşum ahahah :D Onlara oturmaya gittiğimizde kız kardeşinin oğlu yani yiğeni benim saçımı çekmişti bende ''Bunlar bir daha buraya gelmesin'' demiştim.Halbuki kime diyorsam asıl yabancı benim :D
*Çok uslu hanım hanımcık bir kızmışım.Bir topluma girdiğimizde annemin peşinden herkesin elinden öpermişim.Şimdi öpmeyi hiç sevmem :D
*Daha okula başlamadan çocukluk arkadaşımla beraber resimler yapar yazılar falan yazardım.Yani okumaya, resim yapmaya, yazmaya hevesli bir çocuktum.Gel görün ki okulun ilk günü salya sümük ağlayan da bendim T.T
*Daha çok erkeklerle takılmayı seven onları kendime arkadaş seçerdim.Kızlarla fazla anlaşamazdım.Aynı zamanda çocukları çok döverdim.Beni sinir ettiklerinde yapıştırırdım hemen.Ki hala öyleyim.Elim ağırdır yani ayık olun kkk
*İlkokul beşte sınıf öğretmenimizi çok üzmüştük.Zaten kadrolu öğretmen gelince gitmek zorunda kalmıştı.Arkadaşlarla onu ziyaret etmeye karar vermiştik.Annem yanımızda veli var sanıyordu ama kimse yoktu.Evini bilmiyorduk ama mahallesini biliyorduk tek tek binaları gezip ismine bakmıştık.Baktım öyle olmayacak evini bilen bir arkadaşımın evine dayanıp onu zorla alıp hocanın evine götürmesini istemiştim.Sonunda ziyaret etmiştik ama eve gidince annem çok merak etmiş ve çok kızmıştı..
*Evimiz 7. katta ve uzun L şeklinde bir balkonumuz vardı.Mahalledeki en yüksek bina bizimdi ve haliyle her yere tepeden bakardım.Babam benim için balkona salıncak yapmıştı o kadar yüksekte sallanmaya bayılırdım.Amcam da beni balkonumuzun mermerine oturturdu ve ayaklarımı dışarı sallandırırdım.İçimden korksam da o duyguya bayılırdım..
*Sabahtan akşama kadar sokakta arkadaşlarımla oyunlar oynamaya bayılırdım. Acıktığımda zile bastıktan sonra ya da basmadan Anneee! diye bağırmasına da bayılırdım.En alt katta oturan teyze orada oynamayın diye kızsa da inadına orada oynardık.Ne var sanki oynasak bir kere çocuk oluyoruz..
*Annemden gizli gizli meybuz yerdim.Ateri (doğru yazdığımdan emin değilim) oynardım.Üçgen, ortada sıçan, köşe kapmaca, yerden yüksek, dokuz taş ve daha neler neler..Ben bunlarla büyüdüm..
*Arkadaşımla babamın getirdiği kumaşlardan (Babam terzidir) bebeklere elbiseler diker sokakta tezgah kurup satardık :D Demek ki o zamanlardan beri el yeteneğim varmış :D
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim
Mim # 15 Yiyecek ve İçecekler
Bu Mim'i D.S.K yapmış.Beni mimlememiş ama olsun içinde yemek varsa ben bu mimi alırım arkadaş :D Haydi sorulara geçelim;
1.En sevdiğiniz yemek?
Bamya hariç her yemek ayrım yapamıyorum :D
2.En sevdiğiniz tatlı?
Sütlaç
3.Siz çocukken anneniz sizi...?
Yemek konusunda hiç zorlamazdı çünkü her şeyi yerdim :D
4.Çocukken de şimdi de...?
Kola ve bamyayı sevmiyorum -,-
5.Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
Pilavla tatlı yemeği severim :P
6.Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
Başka ülkelerin yemeklerini yemedim ama Kore mutfağından yiyebilirim.
7.Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey?
Sağlıksız şeyleri sevmiyorum zaten :D
8.Alerjiniz?
Allah'a şükür yok.Bir ara doktor acı, ekşi, çay, kahve, yağlı, kızartmalı şeyleri, turşuyu yasaklamıştı içim gitmişti.......
9.Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler?
Kitap okurken sütlü köpüklü kahve, film izlerken (genelde Asya yapımı) ramen :)
10.En sevdiğiniz meyve?
Her meyveyi severim muz hariç.Aslında küçükken bir oturuşta 2 kilo muz yerdim ama çok yemişim ve sıkılmışım galiba artık yemiyorum .s.s
11.En sevdiğiniz atıştırmalık?
Cips'de sevmem Lays ve Ruffles hariç.Onları yerim çok nadir.Ama her zaman yediğim şey çikolataaaa :D
12.En sevdiğiniz içecek?
Sütlü köpüklü kahve :D
13.Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Bamya yemem :D İçecek aklıma gelmiyor :D
14.Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
Zeytinyağlı taze fasulye, annemin yaprak sarması, çikolataaaaa..
15.Çorbaların kralı?
Yayla :)
16.Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey?
Domates, salatalık (Sadece yaz için), zeytin, peynir, sıcak ekmek ya da simit, çay bir-iki çeşit reçel yeter :D
17.Açken ben...?
Sizi bile yiyebilirim -,-
18.Bir keresinde yemek yerken...?
Çok düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi.Hatırlarsam ekleyeceğim.
Gözüme kısa gözükmüştü ama baya uzunmuş. Acıka acıka cevapladım ama şikayetçi değilim.Şimdi gidip yemek yiyeceğim..
Mimlendiniz!
Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu
Ekmek Kırıntısı
Mutluluğun Dibi
Kore'ye Sevgiler
Şemspare
Fighting !
Cevaplarınızı bekliyorum.İsteyen alabilir ^_^
1.En sevdiğiniz yemek?
Bamya hariç her yemek ayrım yapamıyorum :D
2.En sevdiğiniz tatlı?
Sütlaç
3.Siz çocukken anneniz sizi...?
Yemek konusunda hiç zorlamazdı çünkü her şeyi yerdim :D
4.Çocukken de şimdi de...?
Kola ve bamyayı sevmiyorum -,-
5.Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
Pilavla tatlı yemeği severim :P
6.Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
Başka ülkelerin yemeklerini yemedim ama Kore mutfağından yiyebilirim.
7.Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey?
Sağlıksız şeyleri sevmiyorum zaten :D
8.Alerjiniz?
Allah'a şükür yok.Bir ara doktor acı, ekşi, çay, kahve, yağlı, kızartmalı şeyleri, turşuyu yasaklamıştı içim gitmişti.......
9.Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler?
Kitap okurken sütlü köpüklü kahve, film izlerken (genelde Asya yapımı) ramen :)
10.En sevdiğiniz meyve?
Her meyveyi severim muz hariç.Aslında küçükken bir oturuşta 2 kilo muz yerdim ama çok yemişim ve sıkılmışım galiba artık yemiyorum .s.s
11.En sevdiğiniz atıştırmalık?
Cips'de sevmem Lays ve Ruffles hariç.Onları yerim çok nadir.Ama her zaman yediğim şey çikolataaaa :D
12.En sevdiğiniz içecek?
Sütlü köpüklü kahve :D
13.Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Bamya yemem :D İçecek aklıma gelmiyor :D
14.Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
Zeytinyağlı taze fasulye, annemin yaprak sarması, çikolataaaaa..
15.Çorbaların kralı?
Yayla :)
16.Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey?
Domates, salatalık (Sadece yaz için), zeytin, peynir, sıcak ekmek ya da simit, çay bir-iki çeşit reçel yeter :D
17.Açken ben...?
Sizi bile yiyebilirim -,-
18.Bir keresinde yemek yerken...?
Çok düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi.Hatırlarsam ekleyeceğim.
Gözüme kısa gözükmüştü ama baya uzunmuş. Acıka acıka cevapladım ama şikayetçi değilim.Şimdi gidip yemek yiyeceğim..
Mimlendiniz!
Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu
Ekmek Kırıntısı
Mutluluğun Dibi
Kore'ye Sevgiler
Şemspare
Fighting !
Cevaplarınızı bekliyorum.İsteyen alabilir ^_^
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim,
Uçay Mutfakta
Doğum Günüm ♡
Uzun zaman sonra merhaba :) Baya uzaklaştım buralardan, yazmaya vakit bulamıyorum, mimlere cevap veremiyorum.Eh bir de ruhsal yönden iyi olmayınca hiçbir şey yapasım gelmiyor.Bugün geldim çünkü 30 Ekim'de doğum günüm vardı..Ne kadar kötü bir hafta geçirsem de, istediğim kişiden hala bir adım bekliyor olsam da beni seven insanların olduğunu bilmek de güzel :)
Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm bu mesaj sayesinde üzüntüden değil mutluluktan ağladım..Şaşırttı beni beklemiyordum..
Üstüne bir de kitap kurdu olan birine ne alınır diye düşünmemiş ''Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı'' adlı kitabı almış çok da mutlu etti beni ^^ ♡
Sabah sabah aldığım bir başka mesaj da çocukluk arkadaşımdan..
''Komşu kızı doğum günün kutlu olsun.
Yaşamın Mami'nin (kardeşim) saçmalamaları kadar uzun;
Annisinin (Annemin) tepkileri kadar olaylı.
Babanın hesapları kadar doğru olsun :D :D '' demiş bir de öpüvermiş ♡
Sağ olsun sabah sabah gülümsetti içimi ısıttı :)
Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm bu mesaj sayesinde üzüntüden değil mutluluktan ağladım..Şaşırttı beni beklemiyordum..
Üstüne bir de kitap kurdu olan birine ne alınır diye düşünmemiş ''Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı'' adlı kitabı almış çok da mutlu etti beni ^^ ♡
Sabah sabah aldığım bir başka mesaj da çocukluk arkadaşımdan..
''Komşu kızı doğum günün kutlu olsun.
Yaşamın Mami'nin (kardeşim) saçmalamaları kadar uzun;
Annisinin (Annemin) tepkileri kadar olaylı.
Babanın hesapları kadar doğru olsun :D :D '' demiş bir de öpüvermiş ♡
Sağ olsun sabah sabah gülümsetti içimi ısıttı :)
Mim # 11 O mu? Bu mu?
3 haftalık yokluğumdan sonra bloğuma geri döndüm.Yayınlanan yazılara yorum yazmaktan kendi bloğuma yazı yazmaya vaktim olmadı.Ah bir de temizlik var tabi -,- Neyse efenim temizlik yoğunluğu, yol yorgunluğu derken kolaya kaçarak yine mim yazıyorum ^^ Bu mimi LowerK'dan aldım.Teşekkür ederim :)
1.Aşk mı? Bağlılık mı?
Bu sorunun cevabını hiç düşünmeden bağlılık derim.Çünkü ben aşka inanmıyorum -,- Bunu bir arkadaşm hariç hiç kimseye söylememiştim.İlk defa buraya yazıyorum.Eğer aşk varsa ancak aşık olduğumda aşka inanabilirim..
2.Gurur mu? Teslim olmak mı?
Gurur.
3.Sarışın mı? Esmer mi?
Ne çok sarışın ne çok esmer ikisini de sevmem.İkisinin ortası bir şey olsun.Ama ikisinden birini seçmem gerekirse esmer ^^
4.Yeşil göz mü? Mavi göz mü?
Mavi hastasıyım o yüzden mavi göz ^_^
5.Et mi? Tavuk mu?
Tavuk :)
6.Karpuz mu? Kavun mu?
Kavun sevmem, mecbur kalmadıkça yemem.O yüzden karpuz :) Canım çekti -,-
1.Aşk mı? Bağlılık mı?
Bu sorunun cevabını hiç düşünmeden bağlılık derim.Çünkü ben aşka inanmıyorum -,- Bunu bir arkadaşm hariç hiç kimseye söylememiştim.İlk defa buraya yazıyorum.Eğer aşk varsa ancak aşık olduğumda aşka inanabilirim..
2.Gurur mu? Teslim olmak mı?
Gurur.
3.Sarışın mı? Esmer mi?
Ne çok sarışın ne çok esmer ikisini de sevmem.İkisinin ortası bir şey olsun.Ama ikisinden birini seçmem gerekirse esmer ^^
4.Yeşil göz mü? Mavi göz mü?
Mavi hastasıyım o yüzden mavi göz ^_^
5.Et mi? Tavuk mu?
Tavuk :)
6.Karpuz mu? Kavun mu?
Kavun sevmem, mecbur kalmadıkça yemem.O yüzden karpuz :) Canım çekti -,-
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim
Mim # 7 Kitaplar
Bloglar arasında gezerken yeni bir blog keşfettim ve kitapları çok sevdiğim için hemen bu mim'i ondan istedim.Gülşah'la Hayata Dair'e teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum..
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)
2-En sevdiğiniz yazar/lar?
Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^
3-En beğendiğin kitaplar?
Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^
4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.
Diğer sorular >>>>>
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)
2-En sevdiğiniz yazar/lar?
Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^
3-En beğendiğin kitaplar?
Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^
4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.
Diğer sorular >>>>>
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kitap,
Mim,
Ne Okuyorum?
Mim # 6 Random Play
Merhabaa :D Bu sefer ki mim çok farklı.Soruları siz cevaplamayacaksınız. Nasıl mı? Müziklerinizi açıyorsunuz, karışık çala basıp her soru için çıkan şarkıyı yazıyorsunuz.Hiç yorulmuyor, aksine eğleniyorsunuz.Ben bu şekilde yaptıktan sonra kendi cevaplarımı da vereceğim ):
Bu Mim'i bana yollayan Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^
1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
SS501 - Love Ya
''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
Bebeğim seni sevmeme izin ver.''
Şu an için iyi değilim..
Bu Mim'i bana yollayan Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^
1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
SS501 - Love Ya
''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
Bebeğim seni sevmeme izin ver.''
Şu an için iyi değilim..
2.Kendini nasıl tanımlarsın?
Miss A - Good Bye Baby
''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''
Cevabını bulamadım -,-
3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
Super Junior - Sexy Free & Single
''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım,
Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
Öyle umuyorum.''
Miss A - Good Bye Baby
''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''
Cevabını bulamadım -,-
3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
Super Junior - Sexy Free & Single
''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım,
Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
Öyle umuyorum.''
Kadında bir şeyden hoşlanmam ama erkeğin gözlüklü olması ilgimi çeker -,-
4.Bugün nasıl hissediyorsun?
G-Dragon - That XX
''Lütfen bana bak, neden asıl aşkın olduğumun farkında değilsin?
Nasıl olur da bir sen bunu bilmezsin?''
Berbat, felaket, kötü.Kısaca iyi değilim.
5.Yaşam amacın ne?
K.Will - Please Don't
''Yapma lütfen, terk etme lütfen''
Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.
6.Motton nedir?
Heartstrings - I Will Forget You
''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''
Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..
7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Park Jung Min - Beautifull
''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''
Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?
8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
BİGBANG - Haru Haru
''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''
İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)
K.Will - Please Don't
''Yapma lütfen, terk etme lütfen''
Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.
6.Motton nedir?
Heartstrings - I Will Forget You
''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''
Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..
7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Park Jung Min - Beautifull
''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''
Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?
8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
BİGBANG - Haru Haru
''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''
İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)
9.En çok düşündüğün şey nedir?
Dream High - Love High
''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''
Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..
10.2+2?
SHINee - Hello
''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
''Kim bilir belki biz..İkimiz..
Belki bu kaderdir.''
Dream High - Love High
''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''
Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..
10.2+2?
SHINee - Hello
''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
''Kim bilir belki biz..İkimiz..
Belki bu kaderdir.''
Çok zor bir soru cevaplayamıyorum o.O >.<
Diğer sorular için >>>>>>
Diğer sorular için >>>>>>
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kore,
Mim
Mim # 5 Neden K-Pop dinliyoruz?
Merhabaaa :D Yeni bir mim daha.Bu sefer ki Mim'i Kore Masalı bana yollamış.Teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.
Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?
1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?
Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 ♡
Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?
1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?
Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 ♡
Hiçbir kız grubunun fanı değilim ama en beğendiğim kız grubu Miss A ^_^
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kore,
Mim
Mim # 3 Hisler..
Bu Mim'i benimle paylaştığı için Hoi Hoi'ye teşekkür ederim :) İçinizi dökebileceğiniz, hislerinizi açığa çıkacağı bir mim ^^
1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Aslında en çok kırıldığım bir kelime yok.Daha çok birinden söylemesini beklemediğim bir şeyi söylerse kırılırım..
2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Alınırım ama belli etmem.Moralim bozulur, sessizleşirim, hissettirmemeye çalışır ama o kişinin bunu farketmesini isterim.
3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Kara Tren..
4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Beni bırakan birisine ikinci bir şans asla vermem.Verdiysem ve yine kaybetmiş, pişmansa ne hali varsa görsün.Ben onu çoktan hayatımdan çıkarmışımdır, umursamam.
5-Nefret mi,aşk mı?
Nefret her zaman kötü hissettirir.Aşk da her zaman iyi hissettirmez, bazen acıtır..O yüzden ben 'mi' diyorum ^_^
6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Konuşarak, sorunu çözerek.
1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Aslında en çok kırıldığım bir kelime yok.Daha çok birinden söylemesini beklemediğim bir şeyi söylerse kırılırım..
2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Alınırım ama belli etmem.Moralim bozulur, sessizleşirim, hissettirmemeye çalışır ama o kişinin bunu farketmesini isterim.
3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Kara Tren..
4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Beni bırakan birisine ikinci bir şans asla vermem.Verdiysem ve yine kaybetmiş, pişmansa ne hali varsa görsün.Ben onu çoktan hayatımdan çıkarmışımdır, umursamam.
5-Nefret mi,aşk mı?
Nefret her zaman kötü hissettirir.Aşk da her zaman iyi hissettirmez, bazen acıtır..O yüzden ben 'mi' diyorum ^_^
6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Konuşarak, sorunu çözerek.
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim
Mim 1 # Uzakdoğu
Bloglar arası mim olayı var, bende çokk sevdim.Beni bu işe alet eden Havva'nın Atlası'na da teşekkürlerrr :)
Gelelim sorularaaa :)
1-Uzakdoğu ile nasıl tanıştın?
Çocukluk arkadaşım yabancı diziler izlerdi.Bir gün onlardayken izlediği diziyi beraber izledik.Kore yapımı Hello Miss dizisiydi :) Daha sonra Saraydaki Mücevher'i televizyondan izledim ve bir merak sardı ki kendimi diğer dizileri izlerken buldum :D
2- İlk izlediğiniz uzakdoğu dizisi, filmi, animesi?
İlk izlediğim dizi Hello Miss (:
İlk izlediğim film tam emin değilim ama İlk Kar (:
İlk izlediğim animenin adını unuttummm :D
3- İlk yazdığınız post?
Merhaba ^^ ilk yazmaya başladığım post diyebilirim :)
4-İlk yorum alan postunuz?
İlk yazdığım post ilk yorum aldığım post oldu :D Merhaba ^^
5-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (oppa/unni) ?
İlk beğendiğim aktör İlk Kar filmindeki Lee Jun Ki :)
İlk beğendiğim aktrist ise Saraydaki Mücevher dizisindeki Lee Young Ae :)
6-İlk aldığınız mim?
K-pop üzerine bir mimdi :)
7-İlk takibe aldığınız blog?
Bunu çokkk düşündüm ama hatırlayamadım :P
8-İlk yazdığın dizi/film postu?
İlk dizi postum Man From The Stars :)
İlk film postum Kimi Ni Todoke :)
9-İlk dinlediğiniz K-pop grubu?
İlk dinlediğim K-pop grubu F.T Island :)
Bende bu mimi Korecan ~ , Yoon Yoo Mi ve Uzakdoğu Sevdalısı ile paylaşmak istiyorum :)
İsteyen cevaplayabilir :)
Gelelim sorularaaa :)
1-Uzakdoğu ile nasıl tanıştın?
Çocukluk arkadaşım yabancı diziler izlerdi.Bir gün onlardayken izlediği diziyi beraber izledik.Kore yapımı Hello Miss dizisiydi :) Daha sonra Saraydaki Mücevher'i televizyondan izledim ve bir merak sardı ki kendimi diğer dizileri izlerken buldum :D
2- İlk izlediğiniz uzakdoğu dizisi, filmi, animesi?
İlk izlediğim dizi Hello Miss (:
İlk izlediğim film tam emin değilim ama İlk Kar (:
İlk izlediğim animenin adını unuttummm :D
3- İlk yazdığınız post?
Merhaba ^^ ilk yazmaya başladığım post diyebilirim :)
4-İlk yorum alan postunuz?
İlk yazdığım post ilk yorum aldığım post oldu :D Merhaba ^^
5-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (oppa/unni) ?
İlk beğendiğim aktör İlk Kar filmindeki Lee Jun Ki :)
İlk beğendiğim aktrist ise Saraydaki Mücevher dizisindeki Lee Young Ae :)
6-İlk aldığınız mim?
K-pop üzerine bir mimdi :)
7-İlk takibe aldığınız blog?
Bunu çokkk düşündüm ama hatırlayamadım :P
8-İlk yazdığın dizi/film postu?
İlk dizi postum Man From The Stars :)
İlk film postum Kimi Ni Todoke :)
9-İlk dinlediğiniz K-pop grubu?
İlk dinlediğim K-pop grubu F.T Island :)
Bende bu mimi Korecan ~ , Yoon Yoo Mi ve Uzakdoğu Sevdalısı ile paylaşmak istiyorum :)
İsteyen cevaplayabilir :)
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kore,
Mim
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)








