Cevaplarıma geçmeden önce bir şeyi dile getirmek istiyorum.Bu Mim olayını çok seviyorum.Sorular cevaplıyoruz, bir yandan kendimizi tanıtıyoruz, bir yandan da sohbet ediyoruz vs. Ama mimlendiğinizi görmezsiniz diye özellikle ''Hey! Mimlendin.'' diye teker teker mesaj atıyorum.Malesef mimlendiğinde cevaplayacağım diyerek cevaplamayanlar, aynı mimi başkası mimlediğinde cevaplayanlar bir defa yanlışlıkla unutanlar, yapanlar hariç onlara lafım yok ama bunu üst üste yapanları gördükçe moralim bozuluyor.Bende bir daha mimlemek istemiyorum.Hatta bazen hiç mim yazmak istemiyorum sonra yine dayanamayıp mim yazıyorum.Neyse efenim eğer beni mimlerseniz görmemişsem ''Hey! Mimlendin.'' diyebilirsiniz.Ben cevaplamamazlık yapmam, belki biraz geç cevaplarım ama yine de cevaplarım ^^
Şimdi asıl konumuza geçiyorum.(Bu konuyla ilgili yazımdaki diziler haricindeki sevmediğim dizileri-filmleri söyleyeceğim :)
Sevmediğim Diziler ;
Hello Miss!
2007 yapımı olan bir dizi.Daha ilk yayınlandığı sıralarda izlemiştim.Şimdi konusunu içeriğini çok hatırlamıyorum ama ne kadar ilerletmeye çalışsam da çok sıkılmıştım ve yarıda bırakmıştım.
Secret Garden
Herkesin çok sevdiği, hatta favorisi olan bir dizi ama ben hiç beğenmemiştim.Sanırım 5 bölümde bırakmıştım.Normalde yarıda bıraktığım dizilerden devam ettiklerim var ama bunu devam etmeyi hiç düşünmedim.
Love Rain
Aslında güzel bir dizi ama çok saçma bir sebepten sevmedim ve yarım bıraktım.Bunun için mi sevmiyorsun diyebilirsiniz ama ben 70'li yıllardaki yani anne ve babalarının sevgili olamayıp, ayrı yollara düştüğünü görünce çok üzülüp sinirlenmiştim bu yüzden de sevmedim ve bıraktım kk :D
Sevmediğim Filmler;


