Japon etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Japon etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Mim # 12 Filmli Dizili

         Annyoung! Üşengeçliğimden yine mim yazıyorum.Bu mimi D.S.K'dan yürütttüm.Hep sevdiğimiz dizi ve filmleri anlattık.Bu sefer de sevmediğimiz filmleri ve dizileri sormuşlar.Sanırım 3 taneyle sınırlandırılmış.Aslında daha önce bu konuyla ilgili bir yazı yazmıştım ama yine bu mimi cevaplamak istedim.Diğer yazım için Tık Tık :)

Cevaplarıma geçmeden önce bir şeyi dile getirmek istiyorum.Bu Mim olayını çok seviyorum.Sorular cevaplıyoruz, bir yandan kendimizi tanıtıyoruz, bir yandan da sohbet ediyoruz vs. Ama mimlendiğinizi görmezsiniz diye özellikle ''Hey! Mimlendin.'' diye teker teker mesaj atıyorum.Malesef mimlendiğinde cevaplayacağım diyerek cevaplamayanlar, aynı mimi başkası mimlediğinde cevaplayanlar bir defa yanlışlıkla unutanlar, yapanlar hariç onlara lafım yok ama bunu üst üste yapanları gördükçe moralim bozuluyor.Bende bir daha mimlemek istemiyorum.Hatta bazen hiç mim yazmak istemiyorum sonra yine dayanamayıp mim yazıyorum.Neyse efenim eğer beni mimlerseniz görmemişsem ''Hey! Mimlendin.'' diyebilirsiniz.Ben cevaplamamazlık yapmam, belki biraz geç cevaplarım ama yine de cevaplarım ^^

Şimdi asıl konumuza geçiyorum.(Bu konuyla ilgili yazımdaki diziler haricindeki sevmediğim dizileri-filmleri söyleyeceğim :) 
                                         Sevmediğim Diziler ;
Hello Miss!
2007 yapımı olan bir dizi.Daha ilk yayınlandığı sıralarda izlemiştim.Şimdi konusunu içeriğini çok hatırlamıyorum ama ne kadar ilerletmeye çalışsam da çok sıkılmıştım ve yarıda bırakmıştım. 
Secret Garden
Herkesin çok sevdiği, hatta favorisi olan bir dizi ama ben hiç beğenmemiştim.Sanırım 5 bölümde bırakmıştım.Normalde yarıda bıraktığım dizilerden devam ettiklerim var ama bunu devam etmeyi hiç düşünmedim.
Love Rain
Aslında güzel bir dizi ama çok saçma bir sebepten sevmedim ve yarım bıraktım.Bunun için mi sevmiyorsun diyebilirsiniz ama ben 70'li yıllardaki yani anne ve babalarının sevgili olamayıp, ayrı yollara düştüğünü görünce çok üzülüp sinirlenmiştim bu yüzden de sevmedim ve bıraktım kk :D

Sevmediğim Filmler;

Mim # 10 Devam Etsin Dediklerimiz *-*

Merhaba :D
Hep ben onu mimliyordum bu sefer de Yoon Yoo Mi beni mimlemiş, sağ olasın bacımm! :D Diyorum ve hemen soruya geçiyorum.

Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?
Oooo olmaz mı? Tabiki de var :D Hemen sayayım :)

Answer To 1997 ve Answer me !994 
Bu serinin bir Answer to ---- dizisi daha olsa kesinlikle izlerim.İki dizinin de çekim şekli aynı ve konuları benzerdi çok severek izlemiştim.Eski zamanları gösterdiği için sevmeyenler olmuştu ama aksine ben çok sevmiştim.Konusu farklı olan devamı niteliğinde bir dizi daha çekilse seve seve izlerim :D
Boys Over Flowers :D
Gençlik, okul dizisi olduğu için ve tabiki sevdiğim şarkıcı oynadığı için severek izlemiştim.Konular olaylar sıkmamıştı.Eğer devamı gelirse yine çok sevileceğini, izleneceğini düşünüyorum :)
Saraydaki Mücevher ^^
İzlediğim ilk ve (Yarım bıraktığımı saymazsam) tek tarihi dizi.Saray hayatını, leydileri, o zaman yaşanan aşka hayran kalmıştım.Uzun bir dizi olmasına rağmen devamı olsa kesinlikle izlerdim ^^
Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?

Kyo, Koi O Hajimemasu / Love For Beginners

                           İlk aşk . . . İlk öpücük . . . İlk erkek arkadaş . . . Aşk nedir?
Tsubaki Hobino yani Emi  Takei
Başkalarının saçlarını yapmaya bayılan lise öğrencisidir.Fakat saçları çok güzel yapsa da bunu kendinde uygulamayan, saçlarını iki yandan ören bir kızdır.Bu görüntüsü yüzünden lakabı inektir.
Kyota Tsubaki yani Tori Matsuzaka
Yakışıklı, okulun popüler çocuğudur.Ayrıca tam bir playboydur ve bir kızla bir daha birlikte olmam diyen tiplerdendir.
Bir gün Hobino, Tsubaki ile karşılaşır.Kyota Tsubaki'nin amacı Hobino ile dalga geçmektir.
Fakat bunlar bir anda aşık olurlar.Devamını izlemelisiniz :)

I Give My First Love To You ~

  Benim favori Japon filmim.Çocukluk aşkını anlatan çok güzel bir film, şiddetle tavsiye edilir.Eğer izleyecekseniz ve hemen ağlayan tiplerdenseniz izlemeden önce peçetenizi almayı unutmayın ^^


OYUNCULAR
Mao İnoue - Masaki Okada

Tetta Sugimoto
Yoko Moriguchi
Yoshihiko Hosoda
Toru Nakamura
Natsuki Harada

KONUSU
Takuma Kakinouchi (Masaki), çocukluğundan beri kalp sorunlarıyla hastaneye kaldırılmaktadır.Takuma ve Mayu Taneda(Mao İnoue)'nın hikayesi işte burada başlar. Hastanedeki kardiyoloğunun kızı olan Mayı ile 8 yaşında tanışan Takuma, gün geçtikçe küçük kızla arkadaş olur.Geçen zamanla birlikte gittikçe yakınlaşsalar da; Takuma kendini kasten Mayu'dan uzak tutmaya başlar çünkü 20 yaşından sonra kalbinin daha ne kadar dayanacağını bilmemektedir.İki genç büyüdükçe ve aralarındaki bağlar güçlendirkçe, hikayeleri de çözülmeye başlayacaktır ancak Takuma, Mayu'ya sekiz yaşındayken tutamayacağı bir söz vermiştir.. Evlenmek..
Resimlere bakmak istiyorsan >>>>

Kimi Ni Todoke ~

Merabaa ^^
Bugün Kimi Ni Todoke isimli Japon filmini ikinci defa izledim.Biraz ondan bahsedeyim :D
Kısaca özetleyecek olursam; 
Sawako Kuronuma diye bir kızımız var.Sadako'ya dış görünüşü benzediğinden herkes ondan korkmakta ve kaçmaktadır.Sawako ile konuşanların lanetlenebildiğini ve hayaletleri gördüğüne dair dedikodular yayılmıştır.Aslında kızımız öyle biri değil masum, saf çok güzel bir kız.Bu dedikodular yüzünden hiç arkadaşı yoktur.Ama esas oğlanımız (Çocuk taş taş :D) Kazehaya, Sawako ile konuşmaya başlar ve arkadaş olur.Daha sonra Yano ve Yoshida ile arkadaş olur.Ve yavaş yavaş Kazehaya ile Sawako birbirlerine aşık olmaya başlarlar böylelikle olaylar gelişir :)

Gelelim oyuncularımıza :D 

    
Oğlanımız Haruma Miura (Kazehaya) :)

Kızımız Mikako Tabe (Sawako Kuronuma) :)

Her filmde olduğu gibi bu filmde de kötü karakterimiz var :D Onlar olmazsa film olmaz sanırım :D
Aslında sevimli olan ama dizideki kötü kızımız;

Mirei Kiritani (Kurumi) :)

Diğer Oyuncularımız;
Misako Renbutsu (Yoshida)
Haru Aoyama (Ryu)
Natsuna Watanabe (Yano) :D

Filme gelirsek aslında çok fazla olay yoktu.Diğer filmlerde olduğu gibi kötü karakterimiz çok büyük şeyler yapmadı.Yani filmdeki olaylar hayatlarını zorlaştıracak şekilde değildi.Sakin, uzatmadan kısacık tadında biten bir filmdi.Ama biraz daha olay olabilirdi ya da kötü kızımız aşkından daha büyük şeyler yapabilirdi :)
Bir de asıl kız çok saf ve masumdu.Hani anca filmlerde olur dediklerimiz var ya bunun için söylenmiş olmalı.Kız o kadar saf ki birini sevmek, aşık olmak çıkmak ne bilmiyor.Hiç mi dizi film izlemiyormuş bilemedim :) 
Masum kızımız(Kuronuma) kötü kızımıza (Kurumi) oğlandan hoşlandığını söylediğinde Kurumi sinirlendi, oğlandan ne kadar çok hoşlandığını söyledi ve ağladı.Normalde sevdiğimiz adamı başka biri sevdiğini söylese sinirleniriz ya da üzülürüz her neyse.Kuronuma masum kızımız bir tek kızı teselli etmediği kaldı >.< Ağladı diye mendil veriyor.Bu kadar başkalarını düşünmemeli ya olur mu? Olmaz, olmamalı :) Zaten kötü kızımız kabul etmedi çekti gitti.He bir de çıkmak ne demek bilmeyen kızımız çocuğu da reddetti -,- Diyeceğim o ki senarist kızımızı bu kadar aşırı masum yapmasaydı keşke :D Kızımızın aşırı masum saf olması dışında çok güzel bir filmdi :)

Diziden replikler :D