Bu mimi bana Fighting!! paslamış.Mimleri ve kitapları sevdiğimi çok iyi biliyor.Teşekkür ederim ve hemen mime başlıyorum.Kendi kitabımızı yazmış olsak nasıl bir şey olurdu diye merak etmişler ve sormuşlar ~
Keçeden Çantalar
Üniversite tanıtımlarına gittiğimde oradan aldığım bez çantalar çok hoşuma gitmişti fakat üzerindeki yazılar beni çok rahatsız ediyordu.Ki yazılı çanta ve siyah dışında poşet kullanmama huyum vardır :D Bende keçeyle nasıl süsleyebilirim derken ortaya bunlar çıktı.Çok hoşuma gitti severek kullanıyorum. İnşaallah eskimezler Amin kkk :D
Görüşmek üzeree :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

