Uçay Mutfakta etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Uçay Mutfakta etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Mim # 15 Yiyecek ve İçecekler

  Bu Mim'i D.S.K yapmış.Beni mimlememiş ama olsun içinde yemek varsa ben bu mimi alırım arkadaş :D Haydi sorulara geçelim;

1.En sevdiğiniz yemek?
   Bamya hariç her yemek ayrım yapamıyorum :D

2.En sevdiğiniz tatlı?
   Sütlaç

3.Siz çocukken anneniz sizi...?
   Yemek konusunda hiç zorlamazdı çünkü her şeyi yerdim :D

4.Çocukken de şimdi de...?
   Kola ve bamyayı sevmiyorum -,-

5.Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
  Pilavla tatlı yemeği severim :P

6.Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
   Başka ülkelerin yemeklerini yemedim ama Kore mutfağından yiyebilirim.

7.Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey?
   Sağlıksız şeyleri sevmiyorum zaten :D

8.Alerjiniz?
   Allah'a şükür yok.Bir ara doktor acı, ekşi, çay, kahve, yağlı, kızartmalı şeyleri, turşuyu yasaklamıştı içim gitmişti.......

9.Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler?
   Kitap okurken sütlü köpüklü kahve, film izlerken (genelde Asya yapımı) ramen :)

10.En sevdiğiniz meyve?
     Her meyveyi severim muz hariç.Aslında küçükken bir oturuşta 2 kilo muz yerdim ama çok yemişim ve sıkılmışım galiba artık yemiyorum .s.s

11.En sevdiğiniz atıştırmalık?
     Cips'de sevmem Lays ve Ruffles hariç.Onları yerim çok nadir.Ama her zaman yediğim şey çikolataaaa :D

12.En sevdiğiniz içecek?
     Sütlü köpüklü kahve :D

13.Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
     Bamya yemem :D İçecek aklıma gelmiyor :D

14.Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
     Zeytinyağlı taze fasulye, annemin yaprak sarması, çikolataaaaa..

15.Çorbaların kralı?
     Yayla :)

16.Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey?
     Domates, salatalık (Sadece yaz için), zeytin, peynir, sıcak ekmek ya da simit, çay bir-iki çeşit reçel yeter :D

17.Açken ben...?
     Sizi bile yiyebilirim -,-

18.Bir keresinde yemek yerken...?
     Çok düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi.Hatırlarsam ekleyeceğim.


Gözüme kısa gözükmüştü ama baya uzunmuş. Acıka acıka cevapladım ama şikayetçi değilim.Şimdi gidip yemek yiyeceğim..

Mimlendiniz!
Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu
Ekmek Kırıntısı
Mutluluğun Dibi
Kore'ye Sevgiler
Şemspare
Fighting !

Cevaplarınızı bekliyorum.İsteyen alabilir ^_^