Merhabaa :D Bu sefer ki mim çok farklı.Soruları siz cevaplamayacaksınız. Nasıl mı? Müziklerinizi açıyorsunuz, karışık çala basıp her soru için çıkan şarkıyı yazıyorsunuz.Hiç yorulmuyor, aksine eğleniyorsunuz.Ben bu şekilde yaptıktan sonra kendi cevaplarımı da vereceğim ):
Bu Mim'i bana yollayan
Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^
1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
SS501 - Love Ya
''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
Bebeğim seni sevmeme izin ver.''
Şu an için iyi değilim..
2.Kendini nasıl tanımlarsın?
Miss A - Good Bye Baby
''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''
Cevabını bulamadım -,-
3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
Super Junior - Sexy Free & Single
''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım,
Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
Öyle umuyorum.''
Kadında bir şeyden hoşlanmam ama erkeğin gözlüklü olması ilgimi çeker -,-
4.Bugün nasıl hissediyorsun?
G-Dragon - That XX
''Lütfen bana bak, neden asıl aşkın olduğumun farkında değilsin?
Nasıl olur da bir sen bunu bilmezsin?''
Berbat, felaket, kötü.Kısaca iyi değilim.
5.Yaşam amacın ne?
K.Will - Please Don't
''Yapma lütfen, terk etme lütfen''
Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.
6.Motton nedir?
Heartstrings - I Will Forget You
''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''
Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..
7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Park Jung Min - Beautifull
''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''
Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?
8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
BİGBANG - Haru Haru
''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''
İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)
9.En çok düşündüğün şey nedir?
Dream High - Love High
''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''
Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..
10.2+2?
SHINee - Hello
''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
''Kim bilir belki biz..İkimiz..
Belki bu kaderdir.''
Çok zor bir soru cevaplayamıyorum o.O >.<
Diğer sorular için >>>>>>