Kore etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kore etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Mim # 18 En Sevdiğim Yan Karakter

      Bu mimi çokkk önce Renkli Tırtıl ve Kore'ye Sevgiler  paslamıştı. Tabi bloğuma giremediğim için bu günlere kaldı.Bu kadar geç cevapladığım için özür dilerim T.T Ayrıca mimlediğiniz için de teşekkür ederim ^_^

Mim'e gelirsek Kore dizilerinde sevdiğimiz yan karakterleri paylaşacağız.Aslında her dizide olmasa da bazı dizilerde yan karakterleri çok sevdiğim de olmuştur.İşte onlardan bazıları :)

1.Kim Jeong Hoon (Düşlerimin Prensi)
2.Kim Hyun Joong (Boys Over Flowers)
--Lütfen aşık olmayın onaa T.T--
3.Kim Woo Bin (Heirs)
4.Lee Seung Yeol (Hi! School Love On)
5.Ahn Jae Hyun (Man From The Stars + You Are All Surrounded)
6.Lee Hyun Woo (To The Beautiful You)
7.Yook Sung Jae (School 2015)
8.Lee Hong Gi (You're Beautiful)
9.Jung Yong Hwa (You're Beautiful)

Aslında daha fazladır ama şu an aklıma gelen bunlar.
Sanırım hiç unutamayacağım ve onlar için çok üzüldüğüm karakterler :D
Mim'i geç yayınladığım için birine paslamıyorum isteyen alabilir ^_^

Mim # 12 Filmli Dizili

         Annyoung! Üşengeçliğimden yine mim yazıyorum.Bu mimi D.S.K'dan yürütttüm.Hep sevdiğimiz dizi ve filmleri anlattık.Bu sefer de sevmediğimiz filmleri ve dizileri sormuşlar.Sanırım 3 taneyle sınırlandırılmış.Aslında daha önce bu konuyla ilgili bir yazı yazmıştım ama yine bu mimi cevaplamak istedim.Diğer yazım için Tık Tık :)

Cevaplarıma geçmeden önce bir şeyi dile getirmek istiyorum.Bu Mim olayını çok seviyorum.Sorular cevaplıyoruz, bir yandan kendimizi tanıtıyoruz, bir yandan da sohbet ediyoruz vs. Ama mimlendiğinizi görmezsiniz diye özellikle ''Hey! Mimlendin.'' diye teker teker mesaj atıyorum.Malesef mimlendiğinde cevaplayacağım diyerek cevaplamayanlar, aynı mimi başkası mimlediğinde cevaplayanlar bir defa yanlışlıkla unutanlar, yapanlar hariç onlara lafım yok ama bunu üst üste yapanları gördükçe moralim bozuluyor.Bende bir daha mimlemek istemiyorum.Hatta bazen hiç mim yazmak istemiyorum sonra yine dayanamayıp mim yazıyorum.Neyse efenim eğer beni mimlerseniz görmemişsem ''Hey! Mimlendin.'' diyebilirsiniz.Ben cevaplamamazlık yapmam, belki biraz geç cevaplarım ama yine de cevaplarım ^^

Şimdi asıl konumuza geçiyorum.(Bu konuyla ilgili yazımdaki diziler haricindeki sevmediğim dizileri-filmleri söyleyeceğim :) 
                                         Sevmediğim Diziler ;
Hello Miss!
2007 yapımı olan bir dizi.Daha ilk yayınlandığı sıralarda izlemiştim.Şimdi konusunu içeriğini çok hatırlamıyorum ama ne kadar ilerletmeye çalışsam da çok sıkılmıştım ve yarıda bırakmıştım. 
Secret Garden
Herkesin çok sevdiği, hatta favorisi olan bir dizi ama ben hiç beğenmemiştim.Sanırım 5 bölümde bırakmıştım.Normalde yarıda bıraktığım dizilerden devam ettiklerim var ama bunu devam etmeyi hiç düşünmedim.
Love Rain
Aslında güzel bir dizi ama çok saçma bir sebepten sevmedim ve yarım bıraktım.Bunun için mi sevmiyorsun diyebilirsiniz ama ben 70'li yıllardaki yani anne ve babalarının sevgili olamayıp, ayrı yollara düştüğünü görünce çok üzülüp sinirlenmiştim bu yüzden de sevmedim ve bıraktım kk :D

Sevmediğim Filmler;

Mim # 10 Devam Etsin Dediklerimiz *-*

Merhaba :D
Hep ben onu mimliyordum bu sefer de Yoon Yoo Mi beni mimlemiş, sağ olasın bacımm! :D Diyorum ve hemen soruya geçiyorum.

Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?
Oooo olmaz mı? Tabiki de var :D Hemen sayayım :)

Answer To 1997 ve Answer me !994 
Bu serinin bir Answer to ---- dizisi daha olsa kesinlikle izlerim.İki dizinin de çekim şekli aynı ve konuları benzerdi çok severek izlemiştim.Eski zamanları gösterdiği için sevmeyenler olmuştu ama aksine ben çok sevmiştim.Konusu farklı olan devamı niteliğinde bir dizi daha çekilse seve seve izlerim :D
Boys Over Flowers :D
Gençlik, okul dizisi olduğu için ve tabiki sevdiğim şarkıcı oynadığı için severek izlemiştim.Konular olaylar sıkmamıştı.Eğer devamı gelirse yine çok sevileceğini, izleneceğini düşünüyorum :)
Saraydaki Mücevher ^^
İzlediğim ilk ve (Yarım bıraktığımı saymazsam) tek tarihi dizi.Saray hayatını, leydileri, o zaman yaşanan aşka hayran kalmıştım.Uzun bir dizi olmasına rağmen devamı olsa kesinlikle izlerdim ^^
Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?

You're All Surrounded ♡

  Her diziyi izlememe vesile olan oyuncu mutlaka oluyordu.Bu dizide de Lee Seung Ki, Go Ah Ra ve Ahn Jae Hyun'un olması mutlaka izleyeceğimin kanıtıydı.
Lee Seung Gi'yi My Girlfriend is a Gumiho dizisinde, Go Ah Ra unniyi Answer me 1994 dizisinde ve Ahn Jae Hyun'u Man From The Stars dizisinde tanımıştım.Üçününde oyunculuğuna, mimiklerini kullanışına, sempatik hallerine bayılmıştım.Yeni dizileri olsa da izlesem diyordum ki üçü de aynı dizide rol aldı ve bu diziyi izlemezsem olmazdı :D
İlk fragman geldi, daha sonra dizi başladı ve yeni bölümleri heyecanla beklerken bir de baktım ki dizi bitmişşşş :D Hadi onların dizideki hallerini tanıyalım :D

Lee Seung Gi - Eun Dae Gu (Eski ismi Ji Yong)
Bu dizide geçmişte derinden yaralandığı aile hayatını gizleyip yeni ismiyle yaşayan, Seo Pan Seok'tan intikam almak için Gangnam Karakolunda çaylak dedektif olarak işe başlayan, Pan Seok'un nefes alış verişini bile takip eden, IQ'su tavan yapmış, kıvrak zekasıyla (150'lik IQ'su ile) bütün işleri çözebilen, başkalarını incitmekten korkmayan, açık sözlü, sert mizaçlı Dae Gu'yu izleyeceksiniz :D
Go Ah Ra - Yeo Soo Sun
Dae Gu ile aynı semtte büyümüştür.Hayali pop idolü olmak iken o işe alınan çaylak dedektifler arasındaki tek kadındır.Azimli, cesur, hırslı, aynı zamanda komik Soo Sun'ı izleyeceksiniz.
Ahn Jae Hyun - Park Tae Il
Çaylak dedektiflerden biridir ve dedektif olmak için doktorluğu bırakmıştır.Yakışlık, cool, rahatına düşkündür.Ama karakolda onunla ilgili bir dedikodu dolaşmaktadır.O gay mi? -,-

Park Jung Min - Ji Gook
Birimin hem güler yüzlüsü hem de sulu gözlüsü.Azcık sakar ama tatlı hallerini göreceksiniz ^_^
Cha Seung Won - Seo Pan Seok
Çaylak dedektiflerin asabi başkanıdır.Pan Seok efsane olmuş bir dedektiftir.Ancak 11 yıl önce yaşadığı olayları hala unutamamıştır..
DİĞER OYUNCULAR
Oh Young Ah - Kim Sa Kyung
Ahn Do Gyu - Ji Yong (Dae Gu'nun küçüklüğü)
Ji Woo - Yeo Soo Sun (Küçüklüğü)
Sung Ji Roo - Lee Eung Do
Im Won Hee - Cha Tae Ho
Seo Yi Sook - Kang Suk Soon
Moon Hee Kyung - Yoo Ae Yun
Lee Ki Young - Shin Ji Il
Oh Young Shil - Jang Hyang Suk

 KONUSU
Gangnam Polis Merkezinde çalışmaya yeni başlayan yirmili yaşlarda dört çaylak polis ve burada şiddet suçları bölüm şefi olan Seo Pan Suk'un etrafında geçiyor.Ancak 11 yıl önceki Masan okul hemşiresi cinayetinde annesi ölen Dae Gu'nun bu cinayeti çözmeye çalışmasıyla işler raydan çıkıyor ve 11 yıldır çözülemeyen cinayet 20 bölümde çözülüyor :D


Mim # 9 Benim Çiftlerim (Doğrusu)

  Merhabaaa :D
''Benim Çiftlerim'' Miminin amacı kendi çiftlerimizi oluşturmakmış.Ben bunu bilmediğim için dizilerdeki favori çiftlerimi söylemiştim.Aslında öyle olmadığını öğrenince bu mimi tekrardan cevapladım :) (Diğer mim için Tık Tık :))

Kendi çiftlerimi oluşturmak daha zormuş.Acaba bu kızla bu erkek nasıl durur? Yakıştılar mı? Beraber güzel dizi çekerler mi? vs vs vs derken sonunda çiftlerime karar verdim :) Bakınız;
Kim Yoon Hye ve Lee Hyun Woo ilk çiftim. 
İkiside dizilerde neşeli, eğlenceli karakterleri oynamışlardı.
Yan yana durduklarında da birbirlerine yakışıyorlar.Neden bir dizi çekmesinler ki? 
Bence güzel olur, sizce? ^^

İkinci çiftim Kim Soo Eun ve Kim Soo Hyun 
Soo Eun hanım hanımcık, Soo Hyun'da efendi bir çocuk.
E yakışıyorlarda bir dizi çekseler fena olmaz :) Hatta evlenebilirlerde :D

Ve son çiftimde Krystal ve Kim Bum  
Neden bu ikisini seçtim bilmiyorum ama yakıştıklarını düşünüyorum.
İkiside bebek yüzlü, sevimli.Değil mi? :D

İsteyen herkes alabilir, cevaplarınızı bekliyorum :)

Mim # 8 Benim Çiftlerim

 Blogta yazmayı sevdiğim şeylerden biri de ''Mim'' :D Yazarken büyük keyif alıyorum, eğleniyorum.Bu Mim'i de bana Havva'nın Atlası yollamış.Çok teşekkür ederim :D

K-Drama çiftlerin kimler?
Mimin tek sorusu bu :D Mimi okuduğumda daha önce bu soruyu pek düşünmediğimi farkettim. Neden acaba bilmiyorum ama şimdi düşündüm ve çiftlerime geçiyorum :D

Seo In Guk ve Jung Eun Ji (Answer To 1997)
Kim Soo Hyun ve Suzy (Dream High)
Krystal ve Kang Min Hyuk (The Heirs)
Jung Yong Hwa ve Park Shın Hye (You've Fallen For Me)
Joo Jii Hoon ve Yoon Eun Hye (Düşlerimin Prensi)
IU ve Wooyoung (Dream High)

Şimdilik bu kadar yeter ilerde bu çiftlerimi çoğaltabilirim ^_^
Mim delisi D.S.K'ya , Kore'ye Sevgiler'eHoi Hoi'ye paslıyorum :) Benimde favori çiftlerim var diyen herkes alabilir ^_^

NOT: Bu mim aslında böyle değilmiş.Tabi mimin amacı söylenmediği için bilmiyordum ve size dizilerdeki favori çiftlerimi anlattım.Aslında kendi çiftlerimizi oluşturacakmışız.Öğrenmiş oldum ve hemen doğru Mim'i oluşturdum.Ama bu mimi silmeyeceğim böylede güzel ^_^
Doğrusu için Tık Tık :)

Mim # 6 Random Play

    Merhabaa :D Bu sefer ki mim çok farklı.Soruları siz cevaplamayacaksınız. Nasıl mı? Müziklerinizi açıyorsunuz, karışık çala basıp her soru için çıkan şarkıyı yazıyorsunuz.Hiç yorulmuyor, aksine eğleniyorsunuz.Ben bu şekilde yaptıktan sonra kendi cevaplarımı da vereceğim ):
Bu Mim'i bana yollayan Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^

1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
   SS501 - Love Ya
 
  ''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
            Bebeğim seni sevmeme izin ver.''

   Şu an için iyi değilim..

2.Kendini nasıl tanımlarsın?
   Miss A - Good Bye Baby
 
   ''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''

   Cevabını bulamadım -,-

3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
   Super Junior - Sexy Free & Single

   ''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım, 
    Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
    Öyle umuyorum.''

   Kadında bir şeyden hoşlanmam ama erkeğin gözlüklü olması ilgimi çeker -,-

4.Bugün nasıl hissediyorsun?
   G-Dragon - That XX

   ''Lütfen bana bak, neden asıl aşkın olduğumun farkında değilsin?
     Nasıl olur da bir sen bunu bilmezsin?''
  Berbat, felaket, kötü.Kısaca iyi değilim. 

5.Yaşam amacın ne?
   K.Will - Please Don't

  ''Yapma lütfen, terk etme lütfen''

  Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.

6.Motton nedir?
   Heartstrings - I Will Forget You

  ''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
              ''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
                              ''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
                                                  ''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''

   Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..

7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
  Park Jung Min - Beautifull
 
   ''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''

  Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?

8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
   BİGBANG - Haru Haru

  ''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
   Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
                 ''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
                             ''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''

   İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)

9.En çok düşündüğün şey nedir?
  Dream High - Love High

  ''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''

  Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..

10.2+2? 
     SHINee - Hello

     ''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
       Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
                ''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
                  Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
                             ''Kim bilir belki biz..İkimiz..
                               Belki bu kaderdir.''

  Çok zor bir soru cevaplayamıyorum o.O >.<

Diğer sorular için >>>>>>

Yarım Kalanlar *-*

Annyoung! :D
Çok fazla yarım dizi bırakmamaya çalışsam da ister istemez birkaç tanesini bırakmak zorunda kaldım. Bu dizilerden ve neden yarım bıraktığımdan bahsedeceğim. Hem de hangi dizileri yarım bıraktığımı not etmiş olacağım. Belki sonradan izlemeye karar veririm ^_^

                                              49 Days
İlk çıktığı zamanlar herkes bu diziyi izliyor öve öve bitiremiyordu. Kapağından pek hoşlanmasam da o yorumlardan bende etkilendim ve izlemeye başlamıştım. Hatırladığım kadarıyla dört buçuğuncu (Buçuk bile var :D) bölüme kadar gelmiştim. Ama çok sıkılmıştım, sürükleyici gelmemişti ve devamını getirememiştim..

Mim # 5 Neden K-Pop dinliyoruz?

 Merhabaaa :D Yeni bir mim daha.Bu sefer ki Mim'i Kore Masalı bana yollamış.Teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.

Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?

1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?

           Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 

Hiçbir kız grubunun fanı değilim ama en beğendiğim kız grubu Miss A ^_^

Angel Eyes ^^


Bu dizi tanıtım kapağını kim yaptıysa ellerine sağlık Sırf bu fotoğraf için diziyi izlemeye başladım :D
Bol bol hüzünlendiren, sulugöz olanları ağlatabilen, bazen güldüren, bazen sinir eden, aşk konulu güzel bir diziydi.Benim gibi dram, acıklı, hüzünlü dizileri sevmiyorsanız sürükleyici, maceralı, güldüren, merak uyandıran dizileri seviyorsanız bunu izlemeyin derim.Çünkü sonlara doğru çok sıkıldım ve zar zor bitirdim diziyi.İzlemeyenler için bir uyarı ^^

OYUNCULAR
Lee Sang Yoon - Park Dong Joo
Goo Hye Sun - Yoon Soo Wan
Kim Ji Suk - Kang Ji Woon (Soo Wan'ın eski nişanlısı)
Seung Ri - Teddy Seo (Soo Wan'ın 911 ekibinden arkadaşı)
 (Dizi başladığında Teddy'nin Seungri olduğunu anlamamıştım. Tüü bana -,-)
Kim Ha Neul - Park Dong Joo (Küçüklüğü)
Nam Ji Hyeon - Yoon Soo Wan (Küçüklüğü)
Jeong Jin Yeong - Yoon Jae Beom (Soo Wan'ın babası)
KONUSU
Kör bir kız olan Soo Wan ve Dong Joo birbirlerine aşıktır.Soo Wan, Dong Joo'yu görebilmek için göz nakli olmaya karar verir.Nakil olduğu sırada ikilinin yolları ayrılır.12 yıl sonra Dong Joo Soo Wan'ı görmeye gelir ve tekrardan birlikte olurlar.Ancak aralarındaki aile sırları yavaş yavaş dökülmeye başlar..  
Replikler için >>>

K-World Dans Festivali ~

       K-World Dergisini düzenlediği K-World Dans Festivali mükemmeldiiiii ^_^
Gönüllü olarak görevli oldum, koşuşturdum.Etkinlik başladığında müzikle koptum, yoruldum ama hepsine değer, çünkü çokk eğlendim :)

Standlarda nerdeyse izdiham vardı.Çokk güzel şeyler olmasına rağmen, görevli olduğum için vaktim yoktu ve o izdihamda Doğusever Mağazasının standını bulamadım.SHINee saati almak istiyordum ne yazık ki bulduğumda da çokkk geçti.s Neredeyse hiçbir ürün kalmamıştı -,- Yanarım yanarım o saati alamadığıma yanarım T.T Tek alabildiklerim bunlar ^_^


K-World dergisinin iki sayısını da alanlar arasında çekiliş yapacaklardı.Üç kişiye albüm hediye edeceklerdi.Derginin iki sayısını da almadığım için fırsat bu diyip aldım, belki çekilişte çıkarım diye ümit ediyordum.Ne yazık ki o da olmadı -,- Çok mu şanssızım -,-
  Dans Festivali başlamadan önce EXO, BTS, CN Blue gibi birçok K-pop grubununn şarkılarını açtılar.Bir videoyla bu kadar coşup, kendimizden geçtiysek gerçekten gördüğümüzde nasıl oluruz bilemiyorum :D Resmen sesim kısıldııııı :D