Ahh ahh! Neredeyse 3 ay olacak! Bloğuma girmeyeli tamı tamına 3 ay olacak :( Staj, okul ve bazı sebeplerden giremedim.Yayınlamak için yazdığım yazılarımı bile paylaşmaya vaktim yoktu.Aslında kendime kızıyorum ama yapacak bir şey yok :( Sonunda şöyle rahat rahat oturup yaptıklarımı paylaşabileceğim :) Umarım beni unutmamışsınızdır.Vee dostlarım mimlerinizi, yorumlarınızı bekliyorum ^_^
Yeni yeni özel günde kullanmak için cüzdanlar yaptım :)
Bazıları satıldı bazıları hala sahiplerini bekliyor :)
Pai pai ^^
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder