Kitap Ayraçlarım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kitap Ayraçlarım etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Aynı Yıldızın Altında ~

 
Bu kitabı aldığımda henüz popüler olmamıştı.Popüler olduktan sonra da hiç okuyasım gelmedi. Taa ki okuyacak başka kitap bulamayınca okumaya başladım.Merak uyandıran sürükleyici bir kitap olmasına rağmen zaman zaman sıkıldım ve konuşulanları anlamadım, bazı yerler de saçma geldi.Hele hasta haldeyken başka bir şehre kadar yol teptikten sonra kitabın yazarı kitabın devamını söylemeyince sinir oldum, dövesim geldi >.< 

Ama buna rağmen severek okudum, hoşuma gitti, sonlara doğru kitabı daha çok sevmeye başladım ve bitirdim :) Bir kitap mutlu sonla biterse sizde mutlu olur, gülersiniz, kötü sonla biterse üzülürsünüz değil mi? Bu kitabı bitirdiğimde sonu güzel miydi, yoksa kötü müydü karar veremiyorum.Ama ben ne güldüm ne de üzüldüm, sadece sinirlendim! Gerçekten sinirlendim, çünkü beklemediğim bir anda bitti ve orada bitmesini beklemiyordum >.< 

Aklıma takılan soruları ne yapacağım? Bende Hazel gibi John Green'i bulup sorsam mı? Tabi ki bu imkansız bir şey >.< Hazel Augustus'a geri mektup yazdı mı? Görkemli Izdırap'ın yazarı Hazel'in tavsiyesine uyup tekrardan kitap çıkardı mı? Hazel Destek Grubuna devam etti mi? Aklımda cevapsız sorular -,-

Son bir şey daha ^^ Bir kitabı okuduğumda onun filmini izlemem ya da filmini izlediğimde kitabını okumam.Ama bu kitabın filmini izlemek istedim, Hazel ve Gus'u seyretmek bir de öyle görmek istedim.Acaba kitapla, film aynı mı diye düşündüm ve fragmanı izledim.O 2 dakikalık fragmanı izlerken bile kitabı yaşıyormuşum gibiydi.En kısa zamanda filmine gideceğim :) Okumak veya izlemek isteyenler önce kitabı okuyun sonra filmi izleyin derim :)

Bir Cevabım Yok Ama Sorunuza Hayran Kaldım ^_^

 Seçil Çömlekçi okulumuzda kitabı alanlarla söyleşi düzenleyecekti.Böyle bir kitap kapağını görüp de almamazlık yapamazdım.İyi ki de almışım, hem kitaba bayıldım hem de Seçil Çömlekçi ile sohbet etme fırsatı bulabildim :) Her kitabın konusu hakkında az çok bahsedilir ama bu kitapta bahsedemiyorum.Günlük hayatta yaşadığımız olaylardan, sorunlar hakkında kısa kısa hikayeler var ^_^                                                          

Bu antidepresan nitelikteki kitap, muhabbet olması maksadıyla yazılmış olup, etkin merak gidericidir ve gülme kasları üzerinde direkt etkisi vardır. 
Can sıkıntısına bağlı depresyon tedavisinde gülme kaslarını çalıştırarak okunur. 
Her ne kadar okumada kullanılması tavsiye edilse de isteğe bağlı olarak, koltuk altında gezdirip, ''Bak ben kitap okuyorum,kültürlüyüm icabında'' etkisi oluşturmada, aşırı sıcaklarda yelpaze yapıp yellenmede, ders sırasında arka sırada gizli gizli okunup yandakilere de okutularak dersi kaynatmada kullanılabilir. 
Gülmeye bağlı, karın kaslarında ağrı, mimiklerde kırışık oluşma, gülerken ağza sinek kaçma gibi yan etkileri görülebilmektedir.Kamusal alanlar da dahil olmak üzere her yerde rahatlıkla okunabilir.   

Kitap Ayraçlarım ^_^

Daha önceki yazımda kitap ayracı koleksiyonum olduğunu söylemiştim. Herhalde yapmaktan sıkılmadığım, seve seve yaptığım birkaç şey vardır.Onlardan biri de kitap ayraçları :) Bu hafta sonu da boş boş durmak yerine keçelerden yeni kitap ayraçları yaptım :)
Bu sevimli köpeklerden biri Sinem'in :) Hazır ona yapmışken aynısından kendime de yaptım :D