Bu mimi bana Fighting!! paslamış.Mimleri ve kitapları sevdiğimi çok iyi biliyor.Teşekkür ederim ve hemen mime başlıyorum.Kendi kitabımızı yazmış olsak nasıl bir şey olurdu diye merak etmişler ve sormuşlar ~
Mim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Mim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Mim # 19 Ben Küçükken
Mimlerle hızlı bir geri dönüş yapıyorum.Bu mimi arkadaşım Büşra ve Şemspare paslamış.Teşekkür ederim ve çok beklettiğim için üzgünüm ^_^
Büşra ve Şemspare'nin küçüklüğünü okurken kendi küçüklüğümü özlediğimi farkettim ve hemen yazmaya başlıyorum..
Ben küçükken;
*Daha iki yaşındayken annemler beni memleketimize (Kastamonu) yollamışlar.Orada bana bir yıl anneannem, dedem, teyzem ve dayım bakmışlar.O günden beri köyüme çok bağlıyımdır ve çok severim.Orada kalırken bayram zamanı annemle babam yanımıza gelmişler ve ben annemi gördüğümde ''Teyze'' demişim.Annemde ''Kızım bana anne demiyor!'' diyerek ağlamış.Kendisi bu olayı hatırlamaz ama herkes anlatıyor.Üzgünüm anne T.T
*Yine köyde kaldığım zamanlar dedemle bahçede oynuyormuşum.Emziğimi masanın üzerine koymuşum.Dedemde ben farketmeden emziğimi alıp saklamış.Emziğimi sorduğumda da yanımızda yem yiyen kuşları gösterip kuş aldı götürdü demiş.Bende hiç ağlamamış, hiç emzik istememişim.O zaman emziği bırakmışım ve her sorana ''Kuş aldı götürdü! Kuş aldı götürdü!'' demişim..Ahh dedemi çok özledim..
*İstanbul'a döndüğümüzde yeni komşularımla tanıştıktan sonra bana alışmaları biraz zor olmuş çünkü şiveli konuşuyormuşum ahahah :D Onlara oturmaya gittiğimizde kız kardeşinin oğlu yani yiğeni benim saçımı çekmişti bende ''Bunlar bir daha buraya gelmesin'' demiştim.Halbuki kime diyorsam asıl yabancı benim :D
*Çok uslu hanım hanımcık bir kızmışım.Bir topluma girdiğimizde annemin peşinden herkesin elinden öpermişim.Şimdi öpmeyi hiç sevmem :D
*Daha okula başlamadan çocukluk arkadaşımla beraber resimler yapar yazılar falan yazardım.Yani okumaya, resim yapmaya, yazmaya hevesli bir çocuktum.Gel görün ki okulun ilk günü salya sümük ağlayan da bendim T.T
*Daha çok erkeklerle takılmayı seven onları kendime arkadaş seçerdim.Kızlarla fazla anlaşamazdım.Aynı zamanda çocukları çok döverdim.Beni sinir ettiklerinde yapıştırırdım hemen.Ki hala öyleyim.Elim ağırdır yani ayık olun kkk
*İlkokul beşte sınıf öğretmenimizi çok üzmüştük.Zaten kadrolu öğretmen gelince gitmek zorunda kalmıştı.Arkadaşlarla onu ziyaret etmeye karar vermiştik.Annem yanımızda veli var sanıyordu ama kimse yoktu.Evini bilmiyorduk ama mahallesini biliyorduk tek tek binaları gezip ismine bakmıştık.Baktım öyle olmayacak evini bilen bir arkadaşımın evine dayanıp onu zorla alıp hocanın evine götürmesini istemiştim.Sonunda ziyaret etmiştik ama eve gidince annem çok merak etmiş ve çok kızmıştı..
*Evimiz 7. katta ve uzun L şeklinde bir balkonumuz vardı.Mahalledeki en yüksek bina bizimdi ve haliyle her yere tepeden bakardım.Babam benim için balkona salıncak yapmıştı o kadar yüksekte sallanmaya bayılırdım.Amcam da beni balkonumuzun mermerine oturturdu ve ayaklarımı dışarı sallandırırdım.İçimden korksam da o duyguya bayılırdım..
*Sabahtan akşama kadar sokakta arkadaşlarımla oyunlar oynamaya bayılırdım. Acıktığımda zile bastıktan sonra ya da basmadan Anneee! diye bağırmasına da bayılırdım.En alt katta oturan teyze orada oynamayın diye kızsa da inadına orada oynardık.Ne var sanki oynasak bir kere çocuk oluyoruz..
*Annemden gizli gizli meybuz yerdim.Ateri (doğru yazdığımdan emin değilim) oynardım.Üçgen, ortada sıçan, köşe kapmaca, yerden yüksek, dokuz taş ve daha neler neler..Ben bunlarla büyüdüm..
*Arkadaşımla babamın getirdiği kumaşlardan (Babam terzidir) bebeklere elbiseler diker sokakta tezgah kurup satardık :D Demek ki o zamanlardan beri el yeteneğim varmış :D
Büşra ve Şemspare'nin küçüklüğünü okurken kendi küçüklüğümü özlediğimi farkettim ve hemen yazmaya başlıyorum..
Ben küçükken;
*Daha iki yaşındayken annemler beni memleketimize (Kastamonu) yollamışlar.Orada bana bir yıl anneannem, dedem, teyzem ve dayım bakmışlar.O günden beri köyüme çok bağlıyımdır ve çok severim.Orada kalırken bayram zamanı annemle babam yanımıza gelmişler ve ben annemi gördüğümde ''Teyze'' demişim.Annemde ''Kızım bana anne demiyor!'' diyerek ağlamış.Kendisi bu olayı hatırlamaz ama herkes anlatıyor.Üzgünüm anne T.T
*Yine köyde kaldığım zamanlar dedemle bahçede oynuyormuşum.Emziğimi masanın üzerine koymuşum.Dedemde ben farketmeden emziğimi alıp saklamış.Emziğimi sorduğumda da yanımızda yem yiyen kuşları gösterip kuş aldı götürdü demiş.Bende hiç ağlamamış, hiç emzik istememişim.O zaman emziği bırakmışım ve her sorana ''Kuş aldı götürdü! Kuş aldı götürdü!'' demişim..Ahh dedemi çok özledim..
*İstanbul'a döndüğümüzde yeni komşularımla tanıştıktan sonra bana alışmaları biraz zor olmuş çünkü şiveli konuşuyormuşum ahahah :D Onlara oturmaya gittiğimizde kız kardeşinin oğlu yani yiğeni benim saçımı çekmişti bende ''Bunlar bir daha buraya gelmesin'' demiştim.Halbuki kime diyorsam asıl yabancı benim :D
*Çok uslu hanım hanımcık bir kızmışım.Bir topluma girdiğimizde annemin peşinden herkesin elinden öpermişim.Şimdi öpmeyi hiç sevmem :D
*Daha okula başlamadan çocukluk arkadaşımla beraber resimler yapar yazılar falan yazardım.Yani okumaya, resim yapmaya, yazmaya hevesli bir çocuktum.Gel görün ki okulun ilk günü salya sümük ağlayan da bendim T.T
*Daha çok erkeklerle takılmayı seven onları kendime arkadaş seçerdim.Kızlarla fazla anlaşamazdım.Aynı zamanda çocukları çok döverdim.Beni sinir ettiklerinde yapıştırırdım hemen.Ki hala öyleyim.Elim ağırdır yani ayık olun kkk
*İlkokul beşte sınıf öğretmenimizi çok üzmüştük.Zaten kadrolu öğretmen gelince gitmek zorunda kalmıştı.Arkadaşlarla onu ziyaret etmeye karar vermiştik.Annem yanımızda veli var sanıyordu ama kimse yoktu.Evini bilmiyorduk ama mahallesini biliyorduk tek tek binaları gezip ismine bakmıştık.Baktım öyle olmayacak evini bilen bir arkadaşımın evine dayanıp onu zorla alıp hocanın evine götürmesini istemiştim.Sonunda ziyaret etmiştik ama eve gidince annem çok merak etmiş ve çok kızmıştı..
*Evimiz 7. katta ve uzun L şeklinde bir balkonumuz vardı.Mahalledeki en yüksek bina bizimdi ve haliyle her yere tepeden bakardım.Babam benim için balkona salıncak yapmıştı o kadar yüksekte sallanmaya bayılırdım.Amcam da beni balkonumuzun mermerine oturturdu ve ayaklarımı dışarı sallandırırdım.İçimden korksam da o duyguya bayılırdım..
*Sabahtan akşama kadar sokakta arkadaşlarımla oyunlar oynamaya bayılırdım. Acıktığımda zile bastıktan sonra ya da basmadan Anneee! diye bağırmasına da bayılırdım.En alt katta oturan teyze orada oynamayın diye kızsa da inadına orada oynardık.Ne var sanki oynasak bir kere çocuk oluyoruz..
*Annemden gizli gizli meybuz yerdim.Ateri (doğru yazdığımdan emin değilim) oynardım.Üçgen, ortada sıçan, köşe kapmaca, yerden yüksek, dokuz taş ve daha neler neler..Ben bunlarla büyüdüm..
*Arkadaşımla babamın getirdiği kumaşlardan (Babam terzidir) bebeklere elbiseler diker sokakta tezgah kurup satardık :D Demek ki o zamanlardan beri el yeteneğim varmış :D
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim
Mim # 18 En Sevdiğim Yan Karakter
Bu mimi çokkk önce Renkli Tırtıl ve Kore'ye Sevgiler paslamıştı. Tabi bloğuma giremediğim için bu günlere kaldı.Bu kadar geç cevapladığım için özür dilerim T.T Ayrıca mimlediğiniz için de teşekkür ederim ^_^
Mim'e gelirsek Kore dizilerinde sevdiğimiz yan karakterleri paylaşacağız.Aslında her dizide olmasa da bazı dizilerde yan karakterleri çok sevdiğim de olmuştur.İşte onlardan bazıları :)
Mim'e gelirsek Kore dizilerinde sevdiğimiz yan karakterleri paylaşacağız.Aslında her dizide olmasa da bazı dizilerde yan karakterleri çok sevdiğim de olmuştur.İşte onlardan bazıları :)
1.Kim Jeong Hoon (Düşlerimin Prensi)
2.Kim Hyun Joong (Boys Over Flowers)
--Lütfen aşık olmayın onaa T.T--
3.Kim Woo Bin (Heirs)
4.Lee Seung Yeol (Hi! School Love On)
5.Ahn Jae Hyun (Man From The Stars + You Are All Surrounded)
6.Lee Hyun Woo (To The Beautiful You)
7.Yook Sung Jae (School 2015)
8.Lee Hong Gi (You're Beautiful)
9.Jung Yong Hwa (You're Beautiful)
Aslında daha fazladır ama şu an aklıma gelen bunlar.
Sanırım hiç unutamayacağım ve onlar için çok üzüldüğüm karakterler :D
Mim'i geç yayınladığım için birine paslamıyorum isteyen alabilir ^_^
Etiketler:
Kore,
Mim,
Ne izliyorum?
Mim # 17 Kitap
Merhaba :) Mim günlerine geri döndüm.Şu sıralar üst üste mim paylaşabilirim :) Bu mimi D.S.K'dan aldım ama anca yazmaya vakit bulabildim.Kendisi beni mimlemese bile hemen hemen çoğu mimine talip oluyorum.O da sağ olsun kırmıyor beni teşekkür ederim :) Mim adından da anlaşıldığı gibi kitaplarla ilgili sorular olacak.Buyrun;
1.İlk hayranlığın?
İlkokuldan beri kitap okumayı severim.Sürekli kütüphane elimde kitapla gezerdim.İlk hayranlığım ne zaman başladı bilmiyorum ama daha ilkokul 2'den beri kitaplara ilgim vardı.
2.Favori serin?
Sadece iki seri bitirdim.Biri de hala yarım -,- Bitirdiğim serilerden biri fantastikti diğeri ise gerçek yaşama uygun kitaptı.Aslında ikisini de çok sevmeme rağmen Krıstın Hannah hayranlığımdan dolayı Ateşböceğinin Yolu ve Ateşböceğinin Şarkısı daha ağır basıyor :)
3.Favori kitabın?
Lisa Gardner Kusursuz Tuzak :) Gerçek yaşamdan kitaplar okusam da cinayet polisiye romanlarına ilgim hep fazladır.Hiçbir kitabı bunun kadar sevemedim :)
4.Favori erkek karakterin?
Her karakteri ayrı ayrı severim bağrıma basasım gelir ama şu favori karakterim diyemiyorm :P
5.Favori bayan karakterin?
Yukarıdaki cevabın aynısı geçerli :D
6.Favori okuma saatin?
Kitapla başbaşa kaldığım sakin, huzurlu, mümkünse açık bir mekanda, ne soğuk ne de çok sıcak olmayan bir hava en iyisidir :) Bir de kahve :)
Bu mimi baya geç yaptığım için kimseye paslamıyorum. İsteyen alabilir :)
1.İlk hayranlığın?
İlkokuldan beri kitap okumayı severim.Sürekli kütüphane elimde kitapla gezerdim.İlk hayranlığım ne zaman başladı bilmiyorum ama daha ilkokul 2'den beri kitaplara ilgim vardı.
2.Favori serin?
Sadece iki seri bitirdim.Biri de hala yarım -,- Bitirdiğim serilerden biri fantastikti diğeri ise gerçek yaşama uygun kitaptı.Aslında ikisini de çok sevmeme rağmen Krıstın Hannah hayranlığımdan dolayı Ateşböceğinin Yolu ve Ateşböceğinin Şarkısı daha ağır basıyor :)
3.Favori kitabın?
Lisa Gardner Kusursuz Tuzak :) Gerçek yaşamdan kitaplar okusam da cinayet polisiye romanlarına ilgim hep fazladır.Hiçbir kitabı bunun kadar sevemedim :)
4.Favori erkek karakterin?
Her karakteri ayrı ayrı severim bağrıma basasım gelir ama şu favori karakterim diyemiyorm :P
5.Favori bayan karakterin?
Yukarıdaki cevabın aynısı geçerli :D
6.Favori okuma saatin?
Kitapla başbaşa kaldığım sakin, huzurlu, mümkünse açık bir mekanda, ne soğuk ne de çok sıcak olmayan bir hava en iyisidir :) Bir de kahve :)
Bu mimi baya geç yaptığım için kimseye paslamıyorum. İsteyen alabilir :)
Mim # 16 Beklentiler ve Hedefler
Taa asırlar önce ŞEMSPARE ve Hayaliland beni mimlemişti.Geç yanıtladığım için özür diliyor aynı zamanda mimledikleri için teşekkür ediyorum :D
''Mimin konusu 2015 yılından beklentilerimizi ve gerçekleştirmek istediğimiz en az beş hedefimizi içeren bir liste hazırlamak.''mış.Bende ŞEMSPARE gibi hedef koymayı sevmem, beceremem de.Ama isteklerim yok diyemem.Şimdi onlara geçelim;
Mesela arkadaş çevremi düzenlemek istiyorum.'Kitaplık mı düzenliyorsun, o nasıl cümle?' dediğinizi duyar gibiyim.Düzenlemek derken bana zarar veren istemediğim arkadaşlıkları bitirmek, kendime daha fazla sıkıntı vermemek istiyorum.Bu konuda daha fazla üzülmek istemiyorum.
Kafamdaki tüm sorunları, soruları atmak, onlara çözüm bulmak istiyorum.Böylece artık stres, sıkıntı yapmam.
Kısaca rahatlamak istiyorum..
Taa aylar öncesinde başlayan bu mimi kim yaptı bilmiyorum ama Fighting!!'e ve Havva'nın Atlası'na paslıyorum. Cevaplamayanlarda alabilir ^^
''Mimin konusu 2015 yılından beklentilerimizi ve gerçekleştirmek istediğimiz en az beş hedefimizi içeren bir liste hazırlamak.''mış.Bende ŞEMSPARE gibi hedef koymayı sevmem, beceremem de.Ama isteklerim yok diyemem.Şimdi onlara geçelim;
1.Hayırlısıyla üniversiteyi kazanmak!
Bu konuda hiç ümitli olmasam da kazanmayı çok istiyorum.İstediğim bölümü tutturmak gerçekten çok zor.Puanları tıpla yarışıyor.Kontenjan desen yok! Her üniversitede de yok! Kısaca geleceği yok! Staj varken doğru düzgün çalışamıyorum haliyle ümidim de yok.Ama kazanmayı herkes gibi bende istiyorum.O yüzden çalışmaktan vazgeçmiyorum da işte, hayırlısı ...
2.Kitap istiyorum!
Kitapları, kitap okumayı çok seviyorum.Yeni aldığım kitapları daha bitiremedim ama onları bitirip yeni kitaplar alıp kitaplığımı daha çok büyütmek istiyorum :)
3.Kafayı dağıtmak, rahatlamak istiyorum..
Aslında bu başlık birçok yönüyle açılabilir.Mesela arkadaş çevremi düzenlemek istiyorum.'Kitaplık mı düzenliyorsun, o nasıl cümle?' dediğinizi duyar gibiyim.Düzenlemek derken bana zarar veren istemediğim arkadaşlıkları bitirmek, kendime daha fazla sıkıntı vermemek istiyorum.Bu konuda daha fazla üzülmek istemiyorum.
Kafamdaki tüm sorunları, soruları atmak, onlara çözüm bulmak istiyorum.Böylece artık stres, sıkıntı yapmam.
Kısaca rahatlamak istiyorum..
4.Ailemle mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl istiyorum.
Sıkıntılardan kurtulup, ailemin de kendimin de sağlıklı ve mutlu geçirebileceğimiz bir yıl olsun istiyorum.
5.Gezmek ve bol bol fotoğraf çekmek..
Gidemediğim tarihi yerlere, güzel turistik yerlere gitmek, bol bol gezip fotoğraf çekmek, her anı kaydetmek istiyorum :)
6.Doğruyu istiyorum -,-
Aslında 5 hedefimizi istemişler ama ben altıncıyı da söylemek istiyorum.Karşıma doğru kişi, doğru arkadaşlık çıksın istiyorum.Üzülüp yıpranmak istemiyorum.Stres yapmak, sıkıntılı olmak da istemiyorum.Beni seven değer veren mutlu olabildiğim, en yakınım diyebildiğim kişiler yanımda olsun istiyorum.Taa aylar öncesinde başlayan bu mimi kim yaptı bilmiyorum ama Fighting!!'e ve Havva'nın Atlası'na paslıyorum. Cevaplamayanlarda alabilir ^^
Etiketler:
Mim
Mim # 15 Yiyecek ve İçecekler
Bu Mim'i D.S.K yapmış.Beni mimlememiş ama olsun içinde yemek varsa ben bu mimi alırım arkadaş :D Haydi sorulara geçelim;
1.En sevdiğiniz yemek?
Bamya hariç her yemek ayrım yapamıyorum :D
2.En sevdiğiniz tatlı?
Sütlaç
3.Siz çocukken anneniz sizi...?
Yemek konusunda hiç zorlamazdı çünkü her şeyi yerdim :D
4.Çocukken de şimdi de...?
Kola ve bamyayı sevmiyorum -,-
5.Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
Pilavla tatlı yemeği severim :P
6.Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
Başka ülkelerin yemeklerini yemedim ama Kore mutfağından yiyebilirim.
7.Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey?
Sağlıksız şeyleri sevmiyorum zaten :D
8.Alerjiniz?
Allah'a şükür yok.Bir ara doktor acı, ekşi, çay, kahve, yağlı, kızartmalı şeyleri, turşuyu yasaklamıştı içim gitmişti.......
9.Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler?
Kitap okurken sütlü köpüklü kahve, film izlerken (genelde Asya yapımı) ramen :)
10.En sevdiğiniz meyve?
Her meyveyi severim muz hariç.Aslında küçükken bir oturuşta 2 kilo muz yerdim ama çok yemişim ve sıkılmışım galiba artık yemiyorum .s.s
11.En sevdiğiniz atıştırmalık?
Cips'de sevmem Lays ve Ruffles hariç.Onları yerim çok nadir.Ama her zaman yediğim şey çikolataaaa :D
12.En sevdiğiniz içecek?
Sütlü köpüklü kahve :D
13.Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Bamya yemem :D İçecek aklıma gelmiyor :D
14.Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
Zeytinyağlı taze fasulye, annemin yaprak sarması, çikolataaaaa..
15.Çorbaların kralı?
Yayla :)
16.Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey?
Domates, salatalık (Sadece yaz için), zeytin, peynir, sıcak ekmek ya da simit, çay bir-iki çeşit reçel yeter :D
17.Açken ben...?
Sizi bile yiyebilirim -,-
18.Bir keresinde yemek yerken...?
Çok düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi.Hatırlarsam ekleyeceğim.
Gözüme kısa gözükmüştü ama baya uzunmuş. Acıka acıka cevapladım ama şikayetçi değilim.Şimdi gidip yemek yiyeceğim..
Mimlendiniz!
Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu
Ekmek Kırıntısı
Mutluluğun Dibi
Kore'ye Sevgiler
Şemspare
Fighting !
Cevaplarınızı bekliyorum.İsteyen alabilir ^_^
1.En sevdiğiniz yemek?
Bamya hariç her yemek ayrım yapamıyorum :D
2.En sevdiğiniz tatlı?
Sütlaç
3.Siz çocukken anneniz sizi...?
Yemek konusunda hiç zorlamazdı çünkü her şeyi yerdim :D
4.Çocukken de şimdi de...?
Kola ve bamyayı sevmiyorum -,-
5.Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?
Pilavla tatlı yemeği severim :P
6.Türk mutfağı dışında sevdiğiniz mutfak?
Başka ülkelerin yemeklerini yemedim ama Kore mutfağından yiyebilirim.
7.Yemeği sevdiğiniz en sağlıksız şey?
Sağlıksız şeyleri sevmiyorum zaten :D
8.Alerjiniz?
Allah'a şükür yok.Bir ara doktor acı, ekşi, çay, kahve, yağlı, kızartmalı şeyleri, turşuyu yasaklamıştı içim gitmişti.......
9.Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler?
Kitap okurken sütlü köpüklü kahve, film izlerken (genelde Asya yapımı) ramen :)
10.En sevdiğiniz meyve?
Her meyveyi severim muz hariç.Aslında küçükken bir oturuşta 2 kilo muz yerdim ama çok yemişim ve sıkılmışım galiba artık yemiyorum .s.s
11.En sevdiğiniz atıştırmalık?
Cips'de sevmem Lays ve Ruffles hariç.Onları yerim çok nadir.Ama her zaman yediğim şey çikolataaaa :D
12.En sevdiğiniz içecek?
Sütlü köpüklü kahve :D
13.Asla yemeyeceğim ve içmeyeceğim dediğiniz şeyler?
Bamya yemem :D İçecek aklıma gelmiyor :D
14.Sonsuz tane de olsa yiyeceğiniz şey?
Zeytinyağlı taze fasulye, annemin yaprak sarması, çikolataaaaa..
15.Çorbaların kralı?
Yayla :)
16.Kahvaltıda tercih ettiğiniz şey?
Domates, salatalık (Sadece yaz için), zeytin, peynir, sıcak ekmek ya da simit, çay bir-iki çeşit reçel yeter :D
17.Açken ben...?
Sizi bile yiyebilirim -,-
18.Bir keresinde yemek yerken...?
Çok düşündüm ama aklıma bir şey gelmedi.Hatırlarsam ekleyeceğim.
Gözüme kısa gözükmüştü ama baya uzunmuş. Acıka acıka cevapladım ama şikayetçi değilim.Şimdi gidip yemek yiyeceğim..
Mimlendiniz!
Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu
Ekmek Kırıntısı
Mutluluğun Dibi
Kore'ye Sevgiler
Şemspare
Fighting !
Cevaplarınızı bekliyorum.İsteyen alabilir ^_^
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim,
Uçay Mutfakta
Mim # 14 İsimsiz Mim :D
Merhaba ^^
Malum okullar açıldı benim stajım başladı. Anasınıfında çocuklara alışayım, bir yandan okul işlerini, staj evraklarını halledeyim derken burayı ihmal ettim farkındayım. Yoğunluğumun arasında her zaman yaptığım şeyi yapacağım.Beni tanıyan bilir acil bir yazı yazmam gerekiyorsa kolaya kaçıp mim yazarım.Yine öyle yapıyorum.Üstelik bana paslanmamış olsa da ''İsteyen herkese pasladım'' diyen D.S.K'dan bu mimi hemen aldım ^^
Mim'in adı yoktu o yüzden İsimsiz Mim dedim :D Daha önce yaptığım O mu? Bu mu? mimine benziyor.Hadi sorulara geçelim :)
1.Canan Tan mı? Debbie Macomber mı?
Debbie Macomber.
2.Küpe mi? Kolye mi?
İçimden yüzük demek geliyor ama ikisinden birini tercih edeceksem küpe (:
3.Gelecekteki hedefin nedir?
Sorunlardan kurtulup, üniversiteyi kazanıp mesleğimi elime alıp sağlıklı, imanlı, huzurlu bir hayat sürmek..
4.Bira mı? Sigara mı?
İkisinide kullanmadığım için ikiside değil.
5.Bloğunun ismi neden bu?
Nick olarak bu ismi kullanmaya başladım daha sonra her şeyde kullanır oldum.Bu konuyla ilgili uzun bir yazı yazacağım zaten (:
6.Favori makyaj malzemen/malzemelerin?
Makyaj yapmayı pek sevmesem de göz kalemi ve rimel (:
7.Gerçek aşk bana göre...?
Burak ~
8.Yabancı dil mi? Anadil mi?
Yabancı dilleri sevsem de tabi ki Anadil..
9.Kuzey Amerika kıtası mı? Güney Amerika kıtası mı?
Kuzey Amerika kıtası (:
10.Kurşun kalem mi? Uçlu kalem mi?
Uçlu kalem :D
Bu Mim'i Fighting'e , Renkli Tırtıl'a , BÜŞ'e , Hayaliland'a , ŞEMSPARE'ye , Kore'ye Sevgiler'e paslıyorum (: Görüşmek üzere (:
Malum okullar açıldı benim stajım başladı. Anasınıfında çocuklara alışayım, bir yandan okul işlerini, staj evraklarını halledeyim derken burayı ihmal ettim farkındayım. Yoğunluğumun arasında her zaman yaptığım şeyi yapacağım.Beni tanıyan bilir acil bir yazı yazmam gerekiyorsa kolaya kaçıp mim yazarım.Yine öyle yapıyorum.Üstelik bana paslanmamış olsa da ''İsteyen herkese pasladım'' diyen D.S.K'dan bu mimi hemen aldım ^^
Mim'in adı yoktu o yüzden İsimsiz Mim dedim :D Daha önce yaptığım O mu? Bu mu? mimine benziyor.Hadi sorulara geçelim :)
1.Canan Tan mı? Debbie Macomber mı?
Debbie Macomber.
2.Küpe mi? Kolye mi?
İçimden yüzük demek geliyor ama ikisinden birini tercih edeceksem küpe (:
3.Gelecekteki hedefin nedir?
Sorunlardan kurtulup, üniversiteyi kazanıp mesleğimi elime alıp sağlıklı, imanlı, huzurlu bir hayat sürmek..
4.Bira mı? Sigara mı?
İkisinide kullanmadığım için ikiside değil.
5.Bloğunun ismi neden bu?
Nick olarak bu ismi kullanmaya başladım daha sonra her şeyde kullanır oldum.Bu konuyla ilgili uzun bir yazı yazacağım zaten (:
6.Favori makyaj malzemen/malzemelerin?
Makyaj yapmayı pek sevmesem de göz kalemi ve rimel (:
7.Gerçek aşk bana göre...?
Burak ~
8.Yabancı dil mi? Anadil mi?
Yabancı dilleri sevsem de tabi ki Anadil..
9.Kuzey Amerika kıtası mı? Güney Amerika kıtası mı?
Kuzey Amerika kıtası (:
10.Kurşun kalem mi? Uçlu kalem mi?
Uçlu kalem :D
Bu Mim'i Fighting'e , Renkli Tırtıl'a , BÜŞ'e , Hayaliland'a , ŞEMSPARE'ye , Kore'ye Sevgiler'e paslıyorum (: Görüşmek üzere (:
Etiketler:
Mim
Mim # 13 Kitaplığındaki En İyi 10 Kitap Kapağı
Merhaba ^^ Yine bir mimle karşınızdayım.Dar zamanlarda en iyi çözüm mim yazmak oluyor, biraz da kolaya kaçmak işime geliyor.Neyse efenim BÜŞ'ÜN DÜŞÜ asırlar önce bu mimi bana yollamıştı.Çokk teşekkür ederim aynı zamanda özür dilerim.Baya geç oldu ama inan ki cevaplamaya zaman bulamadım.Resimleri de kendim çekmek istedim ama fırsat bulamadığımdan internetten alacağım resimleri kk :)
Mimin adından da anlaşıldığı gibi kitaplığımızdaki en iyi 10 kitap kapağını paylaşacağız.Bir şey daha itiraf edeyim kitaplığımdaki en sevdiğim kapakları paylaştım ama daha sonra aklıma gelen hangi kitaplar varsa onları ekledim kk :P Vee başlıyorum :)
1.Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Mimin adından da anlaşıldığı gibi kitaplığımızdaki en iyi 10 kitap kapağını paylaşacağız.Bir şey daha itiraf edeyim kitaplığımdaki en sevdiğim kapakları paylaştım ama daha sonra aklıma gelen hangi kitaplar varsa onları ekledim kk :P Vee başlıyorum :)
1.Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
2.Böğürtlen Kışı
3.Ateşböceğinin Yolu
4.Aynı Yıldızın Altında
Etiketler:
Kitap,
Mim,
Ne Okuyorum?
Mim # 12 Filmli Dizili
Annyoung! Üşengeçliğimden yine mim yazıyorum.Bu mimi D.S.K'dan yürütttüm.Hep sevdiğimiz dizi ve filmleri anlattık.Bu sefer de sevmediğimiz filmleri ve dizileri sormuşlar.Sanırım 3 taneyle sınırlandırılmış.Aslında daha önce bu konuyla ilgili bir yazı yazmıştım ama yine bu mimi cevaplamak istedim.Diğer yazım için Tık Tık :)
Cevaplarıma geçmeden önce bir şeyi dile getirmek istiyorum.Bu Mim olayını çok seviyorum.Sorular cevaplıyoruz, bir yandan kendimizi tanıtıyoruz, bir yandan da sohbet ediyoruz vs. Ama mimlendiğinizi görmezsiniz diye özellikle ''Hey! Mimlendin.'' diye teker teker mesaj atıyorum.Malesef mimlendiğinde cevaplayacağım diyerek cevaplamayanlar, aynı mimi başkası mimlediğinde cevaplayanlar bir defa yanlışlıkla unutanlar, yapanlar hariç onlara lafım yok ama bunu üst üste yapanları gördükçe moralim bozuluyor.Bende bir daha mimlemek istemiyorum.Hatta bazen hiç mim yazmak istemiyorum sonra yine dayanamayıp mim yazıyorum.Neyse efenim eğer beni mimlerseniz görmemişsem ''Hey! Mimlendin.'' diyebilirsiniz.Ben cevaplamamazlık yapmam, belki biraz geç cevaplarım ama yine de cevaplarım ^^
Şimdi asıl konumuza geçiyorum.(Bu konuyla ilgili yazımdaki diziler haricindeki sevmediğim dizileri-filmleri söyleyeceğim :)
Sevmediğim Diziler ;
Cevaplarıma geçmeden önce bir şeyi dile getirmek istiyorum.Bu Mim olayını çok seviyorum.Sorular cevaplıyoruz, bir yandan kendimizi tanıtıyoruz, bir yandan da sohbet ediyoruz vs. Ama mimlendiğinizi görmezsiniz diye özellikle ''Hey! Mimlendin.'' diye teker teker mesaj atıyorum.Malesef mimlendiğinde cevaplayacağım diyerek cevaplamayanlar, aynı mimi başkası mimlediğinde cevaplayanlar bir defa yanlışlıkla unutanlar, yapanlar hariç onlara lafım yok ama bunu üst üste yapanları gördükçe moralim bozuluyor.Bende bir daha mimlemek istemiyorum.Hatta bazen hiç mim yazmak istemiyorum sonra yine dayanamayıp mim yazıyorum.Neyse efenim eğer beni mimlerseniz görmemişsem ''Hey! Mimlendin.'' diyebilirsiniz.Ben cevaplamamazlık yapmam, belki biraz geç cevaplarım ama yine de cevaplarım ^^
Şimdi asıl konumuza geçiyorum.(Bu konuyla ilgili yazımdaki diziler haricindeki sevmediğim dizileri-filmleri söyleyeceğim :)
Sevmediğim Diziler ;
Hello Miss!
2007 yapımı olan bir dizi.Daha ilk yayınlandığı sıralarda izlemiştim.Şimdi konusunu içeriğini çok hatırlamıyorum ama ne kadar ilerletmeye çalışsam da çok sıkılmıştım ve yarıda bırakmıştım.
Secret Garden
Herkesin çok sevdiği, hatta favorisi olan bir dizi ama ben hiç beğenmemiştim.Sanırım 5 bölümde bırakmıştım.Normalde yarıda bıraktığım dizilerden devam ettiklerim var ama bunu devam etmeyi hiç düşünmedim.
Love Rain
Aslında güzel bir dizi ama çok saçma bir sebepten sevmedim ve yarım bıraktım.Bunun için mi sevmiyorsun diyebilirsiniz ama ben 70'li yıllardaki yani anne ve babalarının sevgili olamayıp, ayrı yollara düştüğünü görünce çok üzülüp sinirlenmiştim bu yüzden de sevmedim ve bıraktım kk :D
Sevmediğim Filmler;
Etiketler:
Japon,
Kore,
Mim,
Ne izliyorum?
Mim # 11 O mu? Bu mu?
3 haftalık yokluğumdan sonra bloğuma geri döndüm.Yayınlanan yazılara yorum yazmaktan kendi bloğuma yazı yazmaya vaktim olmadı.Ah bir de temizlik var tabi -,- Neyse efenim temizlik yoğunluğu, yol yorgunluğu derken kolaya kaçarak yine mim yazıyorum ^^ Bu mimi LowerK'dan aldım.Teşekkür ederim :)
1.Aşk mı? Bağlılık mı?
Bu sorunun cevabını hiç düşünmeden bağlılık derim.Çünkü ben aşka inanmıyorum -,- Bunu bir arkadaşm hariç hiç kimseye söylememiştim.İlk defa buraya yazıyorum.Eğer aşk varsa ancak aşık olduğumda aşka inanabilirim..
2.Gurur mu? Teslim olmak mı?
Gurur.
3.Sarışın mı? Esmer mi?
Ne çok sarışın ne çok esmer ikisini de sevmem.İkisinin ortası bir şey olsun.Ama ikisinden birini seçmem gerekirse esmer ^^
4.Yeşil göz mü? Mavi göz mü?
Mavi hastasıyım o yüzden mavi göz ^_^
5.Et mi? Tavuk mu?
Tavuk :)
6.Karpuz mu? Kavun mu?
Kavun sevmem, mecbur kalmadıkça yemem.O yüzden karpuz :) Canım çekti -,-
1.Aşk mı? Bağlılık mı?
Bu sorunun cevabını hiç düşünmeden bağlılık derim.Çünkü ben aşka inanmıyorum -,- Bunu bir arkadaşm hariç hiç kimseye söylememiştim.İlk defa buraya yazıyorum.Eğer aşk varsa ancak aşık olduğumda aşka inanabilirim..
2.Gurur mu? Teslim olmak mı?
Gurur.
3.Sarışın mı? Esmer mi?
Ne çok sarışın ne çok esmer ikisini de sevmem.İkisinin ortası bir şey olsun.Ama ikisinden birini seçmem gerekirse esmer ^^
4.Yeşil göz mü? Mavi göz mü?
Mavi hastasıyım o yüzden mavi göz ^_^
5.Et mi? Tavuk mu?
Tavuk :)
6.Karpuz mu? Kavun mu?
Kavun sevmem, mecbur kalmadıkça yemem.O yüzden karpuz :) Canım çekti -,-
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim
Mim # 10 Devam Etsin Dediklerimiz *-*
Merhaba :D
Hep ben onu mimliyordum bu sefer de Yoon Yoo Mi beni mimlemiş, sağ olasın bacımm! :D Diyorum ve hemen soruya geçiyorum.
Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?
Oooo olmaz mı? Tabiki de var :D Hemen sayayım :)
Answer To 1997 ve Answer me !994
Bu serinin bir Answer to ---- dizisi daha olsa kesinlikle izlerim.İki dizinin de çekim şekli aynı ve konuları benzerdi çok severek izlemiştim.Eski zamanları gösterdiği için sevmeyenler olmuştu ama aksine ben çok sevmiştim.Konusu farklı olan devamı niteliğinde bir dizi daha çekilse seve seve izlerim :D
Boys Over Flowers :D
Gençlik, okul dizisi olduğu için ve tabiki sevdiğim şarkıcı oynadığı için severek izlemiştim.Konular olaylar sıkmamıştı.Eğer devamı gelirse yine çok sevileceğini, izleneceğini düşünüyorum :)
Saraydaki Mücevher ^^
İzlediğim ilk ve (Yarım bıraktığımı saymazsam) tek tarihi dizi.Saray hayatını, leydileri, o zaman yaşanan aşka hayran kalmıştım.Uzun bir dizi olmasına rağmen devamı olsa kesinlikle izlerdim ^^
Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)
Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?
Hep ben onu mimliyordum bu sefer de Yoon Yoo Mi beni mimlemiş, sağ olasın bacımm! :D Diyorum ve hemen soruya geçiyorum.
Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?
Oooo olmaz mı? Tabiki de var :D Hemen sayayım :)
Answer To 1997 ve Answer me !994
Bu serinin bir Answer to ---- dizisi daha olsa kesinlikle izlerim.İki dizinin de çekim şekli aynı ve konuları benzerdi çok severek izlemiştim.Eski zamanları gösterdiği için sevmeyenler olmuştu ama aksine ben çok sevmiştim.Konusu farklı olan devamı niteliğinde bir dizi daha çekilse seve seve izlerim :D
Boys Over Flowers :D
Gençlik, okul dizisi olduğu için ve tabiki sevdiğim şarkıcı oynadığı için severek izlemiştim.Konular olaylar sıkmamıştı.Eğer devamı gelirse yine çok sevileceğini, izleneceğini düşünüyorum :)
Saraydaki Mücevher ^^
İzlediğim ilk ve (Yarım bıraktığımı saymazsam) tek tarihi dizi.Saray hayatını, leydileri, o zaman yaşanan aşka hayran kalmıştım.Uzun bir dizi olmasına rağmen devamı olsa kesinlikle izlerdim ^^
Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)
Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?
Etiketler:
Japon,
Kore,
Mim,
Ne izliyorum?
Mim # 9 Benim Çiftlerim (Doğrusu)
Merhabaaa :D
''Benim Çiftlerim'' Miminin amacı kendi çiftlerimizi oluşturmakmış.Ben bunu bilmediğim için dizilerdeki favori çiftlerimi söylemiştim.Aslında öyle olmadığını öğrenince bu mimi tekrardan cevapladım :) (Diğer mim için Tık Tık :))
Kendi çiftlerimi oluşturmak daha zormuş.Acaba bu kızla bu erkek nasıl durur? Yakıştılar mı? Beraber güzel dizi çekerler mi? vs vs vs derken sonunda çiftlerime karar verdim :) Bakınız;
''Benim Çiftlerim'' Miminin amacı kendi çiftlerimizi oluşturmakmış.Ben bunu bilmediğim için dizilerdeki favori çiftlerimi söylemiştim.Aslında öyle olmadığını öğrenince bu mimi tekrardan cevapladım :) (Diğer mim için Tık Tık :))
Kendi çiftlerimi oluşturmak daha zormuş.Acaba bu kızla bu erkek nasıl durur? Yakıştılar mı? Beraber güzel dizi çekerler mi? vs vs vs derken sonunda çiftlerime karar verdim :) Bakınız;
Kim Yoon Hye ve Lee Hyun Woo ilk çiftim. ♡
İkiside dizilerde neşeli, eğlenceli karakterleri oynamışlardı.
Yan yana durduklarında da birbirlerine yakışıyorlar.Neden bir dizi çekmesinler ki?
Bence güzel olur, sizce? ^^
İkinci çiftim Kim Soo Eun ve Kim Soo Hyun ♡
Soo Eun hanım hanımcık, Soo Hyun'da efendi bir çocuk.
E yakışıyorlarda bir dizi çekseler fena olmaz :) Hatta evlenebilirlerde :D
Ve son çiftimde Krystal ve Kim Bum ♡
Neden bu ikisini seçtim bilmiyorum ama yakıştıklarını düşünüyorum.
İkiside bebek yüzlü, sevimli.Değil mi? :D
İsteyen herkes alabilir, cevaplarınızı bekliyorum :)
Mim # 8 Benim Çiftlerim
Blogta yazmayı sevdiğim şeylerden biri de ''Mim'' :D Yazarken büyük keyif alıyorum, eğleniyorum.Bu Mim'i de bana Havva'nın Atlası yollamış.Çok teşekkür ederim :D
K-Drama çiftlerin kimler?
Mimin tek sorusu bu :D Mimi okuduğumda daha önce bu soruyu pek düşünmediğimi farkettim. Neden acaba bilmiyorum ama şimdi düşündüm ve çiftlerime geçiyorum :D
Şimdilik bu kadar yeter ilerde bu çiftlerimi çoğaltabilirim ^_^
Mim delisi D.S.K'ya , Kore'ye Sevgiler'e, Hoi Hoi'ye paslıyorum :) Benimde favori çiftlerim var diyen herkes alabilir ^_^
NOT: Bu mim aslında böyle değilmiş.Tabi mimin amacı söylenmediği için bilmiyordum ve size dizilerdeki favori çiftlerimi anlattım.Aslında kendi çiftlerimizi oluşturacakmışız.Öğrenmiş oldum ve hemen doğru Mim'i oluşturdum.Ama bu mimi silmeyeceğim böylede güzel ^_^
Doğrusu için Tık Tık :)
K-Drama çiftlerin kimler?
Mimin tek sorusu bu :D Mimi okuduğumda daha önce bu soruyu pek düşünmediğimi farkettim. Neden acaba bilmiyorum ama şimdi düşündüm ve çiftlerime geçiyorum :D
Seo In Guk ve Jung Eun Ji (Answer To 1997)
Kim Soo Hyun ve Suzy (Dream High)
Krystal ve Kang Min Hyuk (The Heirs)
Jung Yong Hwa ve Park Shın Hye (You've Fallen For Me)
Joo Jii Hoon ve Yoon Eun Hye (Düşlerimin Prensi)
IU ve Wooyoung (Dream High)
Şimdilik bu kadar yeter ilerde bu çiftlerimi çoğaltabilirim ^_^
Mim delisi D.S.K'ya , Kore'ye Sevgiler'e, Hoi Hoi'ye paslıyorum :) Benimde favori çiftlerim var diyen herkes alabilir ^_^
NOT: Bu mim aslında böyle değilmiş.Tabi mimin amacı söylenmediği için bilmiyordum ve size dizilerdeki favori çiftlerimi anlattım.Aslında kendi çiftlerimizi oluşturacakmışız.Öğrenmiş oldum ve hemen doğru Mim'i oluşturdum.Ama bu mimi silmeyeceğim böylede güzel ^_^
Doğrusu için Tık Tık :)
Etiketler:
Kore,
Mim,
Ne izliyorum?
Mim # 7 Kitaplar
Bloglar arasında gezerken yeni bir blog keşfettim ve kitapları çok sevdiğim için hemen bu mim'i ondan istedim.Gülşah'la Hayata Dair'e teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum..
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)
2-En sevdiğiniz yazar/lar?
Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^
3-En beğendiğin kitaplar?
Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^
4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.
Diğer sorular >>>>>
1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)
2-En sevdiğiniz yazar/lar?
Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^
3-En beğendiğin kitaplar?
Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^
4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.
Diğer sorular >>>>>
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kitap,
Mim,
Ne Okuyorum?
Mim # 6 Random Play
Merhabaa :D Bu sefer ki mim çok farklı.Soruları siz cevaplamayacaksınız. Nasıl mı? Müziklerinizi açıyorsunuz, karışık çala basıp her soru için çıkan şarkıyı yazıyorsunuz.Hiç yorulmuyor, aksine eğleniyorsunuz.Ben bu şekilde yaptıktan sonra kendi cevaplarımı da vereceğim ):
Bu Mim'i bana yollayan Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^
1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
SS501 - Love Ya
''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
Bebeğim seni sevmeme izin ver.''
Şu an için iyi değilim..
Bu Mim'i bana yollayan Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^
1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
SS501 - Love Ya
''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
Bebeğim seni sevmeme izin ver.''
Şu an için iyi değilim..
2.Kendini nasıl tanımlarsın?
Miss A - Good Bye Baby
''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''
Cevabını bulamadım -,-
3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
Super Junior - Sexy Free & Single
''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım,
Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
Öyle umuyorum.''
Miss A - Good Bye Baby
''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''
Cevabını bulamadım -,-
3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
Super Junior - Sexy Free & Single
''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım,
Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
Öyle umuyorum.''
Kadında bir şeyden hoşlanmam ama erkeğin gözlüklü olması ilgimi çeker -,-
4.Bugün nasıl hissediyorsun?
G-Dragon - That XX
''Lütfen bana bak, neden asıl aşkın olduğumun farkında değilsin?
Nasıl olur da bir sen bunu bilmezsin?''
Berbat, felaket, kötü.Kısaca iyi değilim.
5.Yaşam amacın ne?
K.Will - Please Don't
''Yapma lütfen, terk etme lütfen''
Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.
6.Motton nedir?
Heartstrings - I Will Forget You
''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''
Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..
7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Park Jung Min - Beautifull
''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''
Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?
8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
BİGBANG - Haru Haru
''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''
İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)
K.Will - Please Don't
''Yapma lütfen, terk etme lütfen''
Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.
6.Motton nedir?
Heartstrings - I Will Forget You
''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''
Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..
7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Park Jung Min - Beautifull
''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''
Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?
8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
BİGBANG - Haru Haru
''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''
İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)
9.En çok düşündüğün şey nedir?
Dream High - Love High
''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''
Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..
10.2+2?
SHINee - Hello
''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
''Kim bilir belki biz..İkimiz..
Belki bu kaderdir.''
Dream High - Love High
''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''
Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..
10.2+2?
SHINee - Hello
''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
''Kim bilir belki biz..İkimiz..
Belki bu kaderdir.''
Çok zor bir soru cevaplayamıyorum o.O >.<
Diğer sorular için >>>>>>
Diğer sorular için >>>>>>
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kore,
Mim
Mim # 5 Neden K-Pop dinliyoruz?
Merhabaaa :D Yeni bir mim daha.Bu sefer ki Mim'i Kore Masalı bana yollamış.Teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.
Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?
1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?
Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 ♡
Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?
1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?
Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 ♡
Hiçbir kız grubunun fanı değilim ama en beğendiğim kız grubu Miss A ^_^
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kore,
Mim
Mim # 4 Pencereden Baktıktan Sonra Sorguya Tutulmak
Bu Mim'i bana Renkli Tırtıl paslamış, teşekkür ederim ^_^
Pencereden bakıp gördüğün insanları anlatman daha sonra da soruları cevaplaman isteniyor.Açıkcası bu soruları kim bulmuş çok merak ettim o.O Mim'in adında olduğu gibi soruları okurken sorgudaymışım gibi hissettim -,- Neysee gelelim sorulara..
Öncelikle söylemeliyim ki, bizim pencereden bakmayı sevmiyorum..Nedenini birazdan anlarsınız -,-
Ben pencere yerine balkondan baktım.Sağımızda dereyolu (Nedenini anladınız değil mi?) ve diğer tarafta belediyenin yıktığı bir binanın yerini alan çimenler bulunuyor.Cadde üzerinde oturan çocukların oynayabileceği tek güzel alan o çimenlik.Her gün olduğu gibi o çimenlikte küçük çocuklar oyun oynuyor.Beş kişiler hepsi de ortalama 8-9 yaşlarındalar.Sonradan aralarına iki büyük, yaklaşık 10-12 yaşlarında çocuk geliyor.Küçükleri sıraya diziyorlar ve hedef belirliyorlar.Bir hedefi vurmak tarzında bir oyun oynuyorlar.Çimenliğin diğer tarafında da anne ile küçük kızı beraber oyun oynuyor.Kız 5-6 yaşlarında.Annesi ellerinden tutup döndürüyor.Kız oynamaktan çok hoşlanmış olacak ki annesinin yorulmasına rağmen oynamak istiyor.Çimenliğin sonunda da ışıklarda eve gitmek için karşıdan karşıya geçen insanlar var..
SORGU MİMİ için >>>>>
Pencereden bakıp gördüğün insanları anlatman daha sonra da soruları cevaplaman isteniyor.Açıkcası bu soruları kim bulmuş çok merak ettim o.O Mim'in adında olduğu gibi soruları okurken sorgudaymışım gibi hissettim -,- Neysee gelelim sorulara..
Öncelikle söylemeliyim ki, bizim pencereden bakmayı sevmiyorum..Nedenini birazdan anlarsınız -,-
Ben pencere yerine balkondan baktım.Sağımızda dereyolu (Nedenini anladınız değil mi?) ve diğer tarafta belediyenin yıktığı bir binanın yerini alan çimenler bulunuyor.Cadde üzerinde oturan çocukların oynayabileceği tek güzel alan o çimenlik.Her gün olduğu gibi o çimenlikte küçük çocuklar oyun oynuyor.Beş kişiler hepsi de ortalama 8-9 yaşlarındalar.Sonradan aralarına iki büyük, yaklaşık 10-12 yaşlarında çocuk geliyor.Küçükleri sıraya diziyorlar ve hedef belirliyorlar.Bir hedefi vurmak tarzında bir oyun oynuyorlar.Çimenliğin diğer tarafında da anne ile küçük kızı beraber oyun oynuyor.Kız 5-6 yaşlarında.Annesi ellerinden tutup döndürüyor.Kız oynamaktan çok hoşlanmış olacak ki annesinin yorulmasına rağmen oynamak istiyor.Çimenliğin sonunda da ışıklarda eve gitmek için karşıdan karşıya geçen insanlar var..
SORGU MİMİ için >>>>>
Etiketler:
Mim
Mim # 3 Hisler..
Bu Mim'i benimle paylaştığı için Hoi Hoi'ye teşekkür ederim :) İçinizi dökebileceğiniz, hislerinizi açığa çıkacağı bir mim ^^
1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Aslında en çok kırıldığım bir kelime yok.Daha çok birinden söylemesini beklemediğim bir şeyi söylerse kırılırım..
2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Alınırım ama belli etmem.Moralim bozulur, sessizleşirim, hissettirmemeye çalışır ama o kişinin bunu farketmesini isterim.
3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Kara Tren..
4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Beni bırakan birisine ikinci bir şans asla vermem.Verdiysem ve yine kaybetmiş, pişmansa ne hali varsa görsün.Ben onu çoktan hayatımdan çıkarmışımdır, umursamam.
5-Nefret mi,aşk mı?
Nefret her zaman kötü hissettirir.Aşk da her zaman iyi hissettirmez, bazen acıtır..O yüzden ben 'mi' diyorum ^_^
6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Konuşarak, sorunu çözerek.
1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Aslında en çok kırıldığım bir kelime yok.Daha çok birinden söylemesini beklemediğim bir şeyi söylerse kırılırım..
2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Alınırım ama belli etmem.Moralim bozulur, sessizleşirim, hissettirmemeye çalışır ama o kişinin bunu farketmesini isterim.
3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Kara Tren..
4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Beni bırakan birisine ikinci bir şans asla vermem.Verdiysem ve yine kaybetmiş, pişmansa ne hali varsa görsün.Ben onu çoktan hayatımdan çıkarmışımdır, umursamam.
5-Nefret mi,aşk mı?
Nefret her zaman kötü hissettirir.Aşk da her zaman iyi hissettirmez, bazen acıtır..O yüzden ben 'mi' diyorum ^_^
6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Konuşarak, sorunu çözerek.
Etiketler:
Ben Kimim?,
Mim
Mim 1 # Uzakdoğu
Bloglar arası mim olayı var, bende çokk sevdim.Beni bu işe alet eden Havva'nın Atlası'na da teşekkürlerrr :)
Gelelim sorularaaa :)
1-Uzakdoğu ile nasıl tanıştın?
Çocukluk arkadaşım yabancı diziler izlerdi.Bir gün onlardayken izlediği diziyi beraber izledik.Kore yapımı Hello Miss dizisiydi :) Daha sonra Saraydaki Mücevher'i televizyondan izledim ve bir merak sardı ki kendimi diğer dizileri izlerken buldum :D
2- İlk izlediğiniz uzakdoğu dizisi, filmi, animesi?
İlk izlediğim dizi Hello Miss (:
İlk izlediğim film tam emin değilim ama İlk Kar (:
İlk izlediğim animenin adını unuttummm :D
3- İlk yazdığınız post?
Merhaba ^^ ilk yazmaya başladığım post diyebilirim :)
4-İlk yorum alan postunuz?
İlk yazdığım post ilk yorum aldığım post oldu :D Merhaba ^^
5-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (oppa/unni) ?
İlk beğendiğim aktör İlk Kar filmindeki Lee Jun Ki :)
İlk beğendiğim aktrist ise Saraydaki Mücevher dizisindeki Lee Young Ae :)
6-İlk aldığınız mim?
K-pop üzerine bir mimdi :)
7-İlk takibe aldığınız blog?
Bunu çokkk düşündüm ama hatırlayamadım :P
8-İlk yazdığın dizi/film postu?
İlk dizi postum Man From The Stars :)
İlk film postum Kimi Ni Todoke :)
9-İlk dinlediğiniz K-pop grubu?
İlk dinlediğim K-pop grubu F.T Island :)
Bende bu mimi Korecan ~ , Yoon Yoo Mi ve Uzakdoğu Sevdalısı ile paylaşmak istiyorum :)
İsteyen cevaplayabilir :)
Gelelim sorularaaa :)
1-Uzakdoğu ile nasıl tanıştın?
Çocukluk arkadaşım yabancı diziler izlerdi.Bir gün onlardayken izlediği diziyi beraber izledik.Kore yapımı Hello Miss dizisiydi :) Daha sonra Saraydaki Mücevher'i televizyondan izledim ve bir merak sardı ki kendimi diğer dizileri izlerken buldum :D
2- İlk izlediğiniz uzakdoğu dizisi, filmi, animesi?
İlk izlediğim dizi Hello Miss (:
İlk izlediğim film tam emin değilim ama İlk Kar (:
İlk izlediğim animenin adını unuttummm :D
3- İlk yazdığınız post?
Merhaba ^^ ilk yazmaya başladığım post diyebilirim :)
4-İlk yorum alan postunuz?
İlk yazdığım post ilk yorum aldığım post oldu :D Merhaba ^^
5-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (oppa/unni) ?
İlk beğendiğim aktör İlk Kar filmindeki Lee Jun Ki :)
İlk beğendiğim aktrist ise Saraydaki Mücevher dizisindeki Lee Young Ae :)
6-İlk aldığınız mim?
K-pop üzerine bir mimdi :)
7-İlk takibe aldığınız blog?
Bunu çokkk düşündüm ama hatırlayamadım :P
8-İlk yazdığın dizi/film postu?
İlk dizi postum Man From The Stars :)
İlk film postum Kimi Ni Todoke :)
9-İlk dinlediğiniz K-pop grubu?
İlk dinlediğim K-pop grubu F.T Island :)
Bende bu mimi Korecan ~ , Yoon Yoo Mi ve Uzakdoğu Sevdalısı ile paylaşmak istiyorum :)
İsteyen cevaplayabilir :)
Etiketler:
Ben Kimim?,
Kore,
Mim
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)






































