Merhaba :) Yine uzun bir aradan sonra paylaşım yapabiliyorum.Malum okul, staj eh bir de hasta olunca insan hiç yazamaz oluyor.Daha iyileşemedim ama çok bunalmıştım biraz da kendimi iyi hissedince yazayım dedim :)
Stajda bu dönem uygulamamız gereken 3 proje vardı ve ben birini başarıyla tamamladım. Serbest zaman ve sanat etkinliği konumuzdu.İlgi köşesi hazırlayıp sanat etkinliği yapacaktık.Bende Ağız Ve Diş Sağlığı konusunu seçtim.İşte yaptığım pano ve çocuklarla yaptıklarım :)









Yararlı bir çalışma olmuş ellerinize sağlık ^^
YanıtlaSilÇocuklara selam haha :D
Teşekkür ederim :D
SilAleykumselam ablası :D