(Fotoğrafta ton farkı olduğu için ikisini de koymak istedim de gerçi bir fark yok)
Sonra kalemlerim sığmadı ikinci bir figür yapmaya üşenince geçen sene yaptığım parmak kuklanın yüzük kısmını söküp (çok üşengecim-,-) böyle bir şey yaptım :D
Ama yine kalemlerim sığmadı hedefim 3 kalemlik :D
Onun içinde üşeniyorum ve büyük ihtimalle parmak kuklamı kalemliğe dönüştürcem :D
Tasarruflu biri olarak kağıtlardan arta kalanları aynı boyda kestim ve bir sürü not kağıdı olmuş oldu.Onları koymak için de küçük bir kutuya ihtiyacım vardı onu da yaptım.Ama sade olmamalıydı yine yüzük kuklamı söküp tırtılı yerleştirdim çok da şık durdu :D Sizce?
Daha not tutucu, bir kalemlik ve mantor panomu süsleyeceğim (Okullar açıldığından beri düşünüyor ama icraat yok) Onları da bir başka yazımda anlatırım.Görüşmek üzere :)



çook güzel :D
YanıtlaSilTeşekkür ederim :D
SilAyyyyyyyyy
YanıtlaSilCiddi anlamda aglamak uzereyim. Ben bunları cidden cook sevdim ya...Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden seker. :)
Ayyyyy
SilYorumun için teşekkür ederim :D Sana hediye yapmak istedim şu an :D
ayyyy çok tatlılarrr çok güzeller elleine sağlıkk ben de istedim yaa :)))
YanıtlaSilYapımı gayet kolay deneyebilirsin :)) Teşekkür ederim ^_^
Sil