Hep hediye ettiklerimi paylaştım bu sefer de kendime yaptıklarımı paylaşmak istedim.Sevimli kitap ayraçlarım ve çantanın kenarına takmak için yaptığım süsler (:
İştah açan dondurma ayracım :P
Acele ederken bulanık çekmişim ama sallama çay ayracım :)
Bitmiş halini çekmeyi unuttuğumdan bu halini paylaşayım dedim.
Yeni halini çekemeden arkadaşıma hediye ettim de ^^
Bunlarda çanta süsleri :)
Yeni yazımda görüşmek üzere ^_^




Tea ayracı ben de yapmıştım ama ne oldu hiç bilmiyorum, kayıp sanırım :))
YanıtlaSilKaybolmasın el emeği göz nuru onlar :)) Umarım bulursun (:
SilSallama çaya bayıldım, çok yaratıcı ^^
YanıtlaSilAyyy hepsi ne güzel, ne tatlı öyleeee. :"") Ellerine sağlık canim. ^__^
YanıtlaSilTeşekkür ederim canım :) İşte boş kaldıkça yapıyorum :)
Sil