Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?
1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?
Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 ♡
Hiçbir kız grubunun fanı değilim ama en beğendiğim kız grubu Miss A ^_^
2- Beğendiğiniz K-pop grup üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden?
Üyeler arasında asla bir ayrım yapmadım ama Kim Hyun Joong ve Choi Min Ho
benim ilk göz ağrılarım olduğu için onları diyim :D
Kız olarak da kesinlikle Suzy :D
3- Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek ?En iyi baba olabilecek ve mutlaka baba olmalı hatta bir an önce evlenip baba olsun dediğim 3 erkek;
1.Kesinlikle Choi Min Ho ♡ Yoogeun ile gerçek baba-oğul gibi duruyorlardı :)
2.Olarak Lee Min Ho diyorum.Neden mi? Baksanıza bebekle ne kadar güzel duruyorlar.
Bence hemen evlensin ve bir çocuk yapsın kk :D
3.Lee Seung Gi ^_^ Hemen baba olmalı o kadar :D
Ben buna 4. şıkkı da ekliyorum ve Jang Geun Suk diyorum :D
4- Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız ?
1.Kesinlikle Suzy.Bu kız anne olmalı :D
2.Park Shın Hye ♡ Çocukları bu kadar çok seven biri kesinlikle anne olmalı ^_^
3.Anne adayını bulamadım T.T
Ahn Jae Hyun ve Kim Soo Hyun gibi abilerim olsa hiç fena olmazdı ^_^ ♡
IU ve Suzy ablam ya da kardeşim olabilir ^_^ ♡
6- En çok görmek istediğiniz K-pop üyesi ?
En çok görmek istediğim K-pop üyesi yok.SHINee ve SS501'ın hepsini görmek istiyorum ^_^
Bu Mim'i Hoi Hoi'ye , Havva'nın Atlası'na , Renkli Tırtıl'a , Yoon Yoo Mi'ye , Yazar Notu'na paslıyorum.İsteyen herkes de alabilir ^_^














Rica ederim tatlımmm. Bak baba olma konusun da ben nasıl olur da Suk'u unuturum kesinlikle dünyanın ''en baba babası'' olabilir :)))
YanıtlaSilBir an önce evlenip baba olsun :D
SilAaa çok hoş bi mim, beni unutmayıp paylaştığın için çok teşekkür ederim. :) En kısa zamanda yazmaya çalışıcam.
YanıtlaSilHngisinden iyi baba, anne olur kısmı çok güzel bence, nedense sevdiği idollerin çoluk çocuğa karıştığını hayal edince mutlu oluyor insan. :D
Ellerine sağlık. :D
Rica ederim seninde cevaplarını merak ediyorum :) Mutluluk tavan yapıyor bazılarının yaşları geldi evlensin artık diyorum :D Teşekkürler :)
SilÇok hoş mimmiş ama zormuş da çok güzel cevaplamışsın bi de bi de aynı kişileri düşünmüşüz hep nerdeyse hehe çok sevdiim :D
YanıtlaSilTeşekkür ederim o zaman seni de mimledim say :) Cevaplarını bekliyorum :) Aynı kişileri seviyoruz demek ki ne güzel :D
SilEhehehe çok eğlenceli bir mim kendimi de mimliyorum! :D Vaktim olursa cidden yazmak istedim şuan :)) Lee Seung Gi ne kadan güzel bir babamsı yaratık olmuş o fotoda ♥.♥ Ellerine sağlık :))
YanıtlaSilO zaman cevaplarını bekliyorum :D Adama bebek çok yakışıyo evlensin baba olsun artık :D Teşekkür ederim ^_^
Silyanıtladım çok güzel olmuş mim için teşekkür ederim :p eglenerek okudum ^_^
YanıtlaSilBende hemen okuyacağım :)
SilGerçekten çok güzel bir mim olmuş, ellerine sağlık^^ Bunda da kendimi mimleyeyim ;) Yapmak istediğim mimlerden biri^^
YanıtlaSilTeşekkürler ^^ Cevaplarını bekliyorum :)
Sil