Bu diziyi sırf Lee Hong Gi oynadığı için izlemiştim :) Sürükleyici, merak uyandıran, arada acıktıran, sinirlerinizi hoplatan ve güldüren bir dizi.Her duyguyu yaşadım diyebilirim :D
KONUSU
Taeyang Anonim Şirketi Güney Kore'nin en büyük holdinglerindendir.Taeyang'ı yöneten aile 100 yıldır bir lanet altındadır.Ailenin ilk oğlunun ilk gelini öldüğünde lanet başlamıştır.Bu şartlar altınla komplolar her tarafa yayıldığı sırada peri masalı gibi bir aşk meydana gelir ..
OYUNCULAR
Taeyang Grubun büyük oğlu ve şirketin başındadır.Sert, kibirli, asabi ve egoisttir.Şirketler arası anlaşma sonucu Jang Yi Kyung ile nişanlıdır.Yi Kyung'u kukla gibi kullanır hatta Doo Rim'in, Yi Kyung'un yerine geçtiğini bile farketmez.Ama Kang Joo, Doo Rim'i çok sever :)
Yang Jin Sung - Doo Rim / Jang Yi Kyung

Doo Rim sevecen, neşeli, sürekli gülen, yardımsever, yemek yapmayı çok seven, annesi ve babası olmadığı için bu zamana kadar büyükannesiyle yaşayan çalışkan bir kızdır.
Jang Yi Kyung, Doo Rim'in tam tersi, suratsız, sert mizaçlı, kötü kalpli, menfaatçi, yemek yapmayı bilmeyen kötü kız.
Dizi tanıtım fotoğrafında ikisinide aynı kız olduğunu farketmemiştim o.O Nasıl farketmedim
bilmiyorum kk :P
Doo Rim'in arkadaşıdır.O da aynı Doo Rim gibi seven güler yüzlü, neşeli bir kızdır. (Bu kıza bayılıyorum o yanaklarını sıkasım var :D)
Jang Ah Young - Lee Roo Mi
Kang Joo ile büyümüş ve ona aşıktır.Jang Yi Kyung ile arkadaş olmasına rağmen fırsat buldukça onu ezmeye çalışır, onu kıskanır.
Sung Hyuk - Jang Yi Hyun
Jang Yi Kyung'un üvey abisidir.İyi kalpli, Doo Rim'e aşıkdır.Fakat üvey annesi ve kardeşinin yaptıklarından tamamen habersizdir..
Jung Hoo In - Choi Hang In
Choi Kang Joo'nun kardeşidir.Şarkıcı olan kardeşciğin şirketle hiçbir alakası yoktur.Aynı zamanda Roo Mi'den hoşlanıyor gibi kk ^^
Veeee meşhur hayaletimiz :D
Diziyi izlerken bazen sinir olup, bazen güldüm.Bunun nedeniyse Jin Sung :D Yani iki karakteri (Doo Rim ve Yi Kyung) canlandıran başrol kızımız :D Doo Rim'in sahnesi olduğunda sürekli gülüyorum, seviyorum ama Yi Kyung'un sahnesi olduğunda sinir oluyorum, o kızı dövesim geliyor >.< Görende farklı iki kişi var zanneder :D Demek ki neymiş Jin Sung rolünü çokk iyi yapıyormuş :D Tatlı değil mi? ^^
He bir de Kang Joo sayesinde diziyi izlerken kimchi ve tatlı patates krizi geçiriyordum -,- O yedikçe benimde canım çekiyor T.T Onları bir gün bende yiyebilecek miyim? ^_^
Söyleyin bana o böyle yerken benim nasıl canım çekmesin? -,-
Replikler =>
Niye öpüyorsun ki? -,-
Korktun değil mi?
Ne kadar da esmer o.O Bi ton makyaj -,-
Oğlunu ilk gördüğü an ^^




























demek ki jin sung sanki aynı kız değil gibi bir his oluşan ben değilmişim :DD dizi boyunca arada durdurup aynı kız mı diye videoyu sardım falan :DD
YanıtlaSilellerine ve emeğine sağlık bende lee hong ki için izledim.senaryo güzeldi ama sanki lee hong ki'ye biraz daha yaramaz roller yazılsa daha da güzel olurdu diyorum sen nedersin?
Yalnız olmamak güzel :D Teşekkür ederim :D
SilBende Hong Ki'ye şirin, yaramaz rolleri daha çok yakıştırıyorum :D