Google Amcaya Gelenler :D

    Geçen gün bloğumun istatistiklerine bakarken google amcanın yönlendirmesiyle bloğuma gelenlerin arama kelimelerine baktım.Sonuç kahkalara boğulmamı sağladı :D Bakınız;

adana kitap fuar ne zaman alyor; Sanırım kitap fuarının tarihini öğrenmek isteyenler sonucu bloğumda aldı :D

bmn gelin; Ne demek istemiş inanın hiç anlamadım :D

sercana doğum gününde kumbara h... ; Sercan'a hediye aramışsın ama bloğumda bulamadın galiba :D

ucayduygu.blogspot.com.tr ; bloğumun sıkı takipçilerinden olsa gerek ki direk bloğumun adresinden aramış :D

kum kum kumbara sözleri; Sanırım yenilediğim kumbaranın altında yazdığım şarkı sözlerine ulaşmak istemiş :D Doğru adrese gelmişsin :D

man from the stars final; Üzgünüm ben sadece replikleri ve tanıtımları yapıyorum.Final sahnesini izlemek istersen koreantürk'den izleyebilirsin :D

hayatın içinden 2; bu kitabı isteyen kişi umarım Cüneyd Suavi'nin bütün kitaplarını okursun :)

abimin gelini hint filmi ost: doğru yere gelmişsin arkadaşım buyur bütün hint filmlerine bak :D

saf masum güzel kız; Pardon? Yanlışlıkla bloğuma düşenlerdensin sanırım.Bununla neyi bulmayı istiyordun çok merak ediyorum :D

11o; Amacın neydi cınım? :D

Google Amcaya gelenlerle bir dahaki sefere görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Bu gelen aramalar beni hep çok güldürüyor seninkilerde iyiymiş : )
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten komik oluyor :) Gelirim tabiki :)

      Sil
  2. Süper aramalar :D Ve canım seni çok eğlendiğim bir Mim'e etiketledim, kolay gelsin ;) http://fightiingg.blogspot.com.tr/2015/01/mim-vol-123465ozel-bir-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplayacağım :)

      Sil