Mim # 16 Beklentiler ve Hedefler

      Taa asırlar önce ŞEMSPARE ve Hayaliland beni mimlemişti.Geç yanıtladığım için özür diliyor aynı zamanda mimledikleri için teşekkür ediyorum :D
    ''Mimin konusu 2015 yılından beklentilerimizi ve gerçekleştirmek istediğimiz en az beş hedefimizi içeren bir liste hazırlamak.''mış.Bende ŞEMSPARE gibi hedef koymayı sevmem, beceremem de.Ama isteklerim yok diyemem.Şimdi onlara geçelim;
1.Hayırlısıyla üniversiteyi kazanmak!
Bu konuda hiç ümitli olmasam da kazanmayı çok istiyorum.İstediğim bölümü tutturmak gerçekten çok zor.Puanları tıpla yarışıyor.Kontenjan desen yok! Her üniversitede de yok! Kısaca geleceği yok! Staj varken doğru düzgün çalışamıyorum haliyle ümidim de yok.Ama kazanmayı herkes gibi bende istiyorum.O yüzden çalışmaktan vazgeçmiyorum da işte, hayırlısı ...
2.Kitap istiyorum!
Kitapları, kitap okumayı çok seviyorum.Yeni aldığım kitapları daha bitiremedim ama onları bitirip yeni kitaplar alıp kitaplığımı daha çok büyütmek istiyorum :)
3.Kafayı dağıtmak, rahatlamak istiyorum..
Aslında bu başlık birçok yönüyle açılabilir.
Mesela arkadaş çevremi düzenlemek istiyorum.'Kitaplık mı düzenliyorsun, o nasıl cümle?' dediğinizi duyar gibiyim.Düzenlemek derken bana zarar veren istemediğim arkadaşlıkları bitirmek, kendime daha fazla sıkıntı vermemek istiyorum.Bu konuda daha fazla üzülmek istemiyorum.
Kafamdaki tüm sorunları, soruları atmak, onlara çözüm bulmak istiyorum.Böylece artık stres, sıkıntı yapmam.
Kısaca rahatlamak istiyorum..
4.Ailemle mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl istiyorum.
Sıkıntılardan kurtulup, ailemin de kendimin de sağlıklı ve mutlu geçirebileceğimiz bir yıl olsun istiyorum.
5.Gezmek ve bol bol fotoğraf çekmek..
Gidemediğim tarihi yerlere, güzel turistik yerlere gitmek, bol bol gezip fotoğraf çekmek, her anı kaydetmek istiyorum :)
6.Doğruyu istiyorum -,-
Aslında 5 hedefimizi istemişler ama ben altıncıyı da söylemek istiyorum.Karşıma doğru kişi, doğru arkadaşlık çıksın istiyorum.Üzülüp yıpranmak istemiyorum.Stres yapmak, sıkıntılı olmak da istemiyorum.Beni seven değer veren mutlu olabildiğim, en yakınım diyebildiğim kişiler yanımda olsun istiyorum.

Taa aylar öncesinde başlayan bu mimi kim yaptı bilmiyorum ama Fighting!!'e ve Havva'nın Atlası'na paslıyorum. Cevaplamayanlarda alabilir ^^



8 yorum:

  1. Okudum okudum hepsini okudum^^ Anladığım kadarıyla arkadaşlıklar açısından şanssız bir insansın, umarım isteklerin hayırlısıyla gerçekleşir^^ İyi olman dileğiyleee~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, umarım hayırlısıyla olur :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Guzel olmuuus. İnsAllah sinavinda basarili olursun! Fighting!😊

    YanıtlaSil
  3. İnşallah yeni yıl beklentilerinin hepsini karşılar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir mim olmuş canım, en kısa zaman da yapacağım^^ Tatildeyim, mimlerini tek tek özenerek yapacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Cevaplarını bekliyorum :)

      Sil