İstanbul 33. Kitap Fuarı ~

        Kitap fuarına gitmek için gün sayarken bu hafta da gelip çatmıştı.Benimle gelecek arkadaşlarım beni ekse de sonunda bugün gidebildim.Son 2 gün ve hafta sonu olduğu için çok kalabalık olsa da gerçekten güzeldi.Eve geldiğimde kocaman bir gülebiliyorum :D Gelelim neler aldığıma :)
        Bugün gitmek istememin asıl sebebi Cüneyd Suavi'nin imza günü olmasıydı.Kendisine, kitaplarına hayranım.Geçen sene imza gününe gidememiştim ama kısmet bugüneymiş.Aksilikler yaşadığı için imza gününe geç gelse de güzel bir sohbet ettik.Vaktim olsaydı daha uzun sohbet edebilirdim, öyle içten biri ki gülümsemesiyle bile sizi güldürüp, içinizi ısıtabilir.Dualarını aldım, kocaman gülümsememe sebep oldu.Üstelik bir kitabını da bana hediye ettiği için de çok sevindim.Eğer hiç okumadıysanız mutlaka kitaplarını okuyun :)
Burdan sonraki durağım tabi ki Arkadya Yayınlarıydı. 

Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ve Son Kamelya kitapları vardı.
Diğer kitapları, Yağmur Sonrası, Mart Menekşeleri ve yeni çıkan Gündüzsefası kitaplarını da aldım :)
Yetmedi Yıldız Tozu, Cennetin Rengi ve Aşk Adında Hayat isimli kitapları da aldım.
Arkadya Yayınlarından almak istediğim daha çok kitap var ama bunları bitirince onları da alacağım :)
Son olarak Türkçe çıkmış sorular kitabını aldım.
Günü böyle bitirdim.Kitaplarıma doyamıyorum.
Manyak mısın? diyebilirsiniz ama beni anca kitap seven biri anlayabilir.Almaya, bakmaya doyamıyorum :D 
Şimdi okumaya hangisinden başlamalıyım onu düşünüyorum :D ''O piti piti'' yapıp birinden başlayacağım.İlerde bol bol kitap tanıtım ve yorumlarımı göreceksiniz :) Neyse efenim ben kaçar kitaplarımla baş başa kalmak istiyorum. Allah'a emanet olun :)

8 yorum:

  1. Var ya şuan kıskançlıktan ekranı piksellere ayıracak kadar parçalayabilirim!!!!!!!!!!! Yanlış anlaşılmasın seni değil fuara gidebilen şanslı insanları kıskanıyorum doğru bir terimle aşırı aşırısı imreniyorum. Ya ne kadar güzel kitaplar almışsın gözüm aldıklarına kalp fışkırtarak bakmaktan başka bir şey yapamadı doğrusu. Güle güle oku, çokca yararlan inşallah. Senin aldığın kitapları ben o fuardan alsaydım şuan halay çekerek şehri turlamıştım :((

    -kitaplara kedinin ciğere bakışı gibi bakıyor ve blogdan uzaklaşıyor-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D İnşaallah sende gidersin istediğin kitapları alır doya doya gezersin :D Alır almaz bir tanesini okudum bile :D Ben kitaplara baktıkça moralim düzeliyor, saf saf sırıtıyorum :D

      Sil
  2. Ayyy içim gidiyor böyle görünceeee. Adana Tüyap acilsa da gitsem ben dee. Hemen oku ve tanıtımlarıni yap, olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah açılır da gidersin :) Bir tanesini aldığımın ertesi günü okudum bile yakında tanıtımı gelecek :)

      Sil
  3. Adana da aslında bana yakın değil. Ama Istanbul'u düşününce Adana, bizim evden bakkal kalıyor. Ssjjsjs Tanıtımı bekliyorum! *^^*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman en yakınına bir kitap fuarı açılır inşaallah :) Şu sıralar meşgulüm rahatlıyım bi en kısa zamanda geliyor :)

      Sil
  4. Arkadya yayınları kitaplarını çok kıskandım~~ T.T

    İyi okumalar ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Sende al oku bence :)

      Sil