Doğum Günüm ♡

      Uzun zaman sonra merhaba :) Baya uzaklaştım buralardan, yazmaya vakit bulamıyorum, mimlere cevap veremiyorum.Eh bir de ruhsal yönden iyi olmayınca hiçbir şey yapasım gelmiyor.Bugün geldim çünkü 30 Ekim'de doğum günüm vardı..Ne kadar kötü bir hafta geçirsem de, istediğim kişiden hala bir adım bekliyor olsam da beni seven insanların olduğunu bilmek de güzel :)

Sabah uyanır uyanmaz gördüğüm bu mesaj sayesinde üzüntüden değil mutluluktan ağladım..Şaşırttı beni beklemiyordum..
Üstüne bir de kitap kurdu olan birine ne alınır diye düşünmemiş ''Dostluk Tüm Mevsimlerin Adıydı'' adlı kitabı almış çok da mutlu etti beni  ^^ 
Sabah sabah aldığım bir başka mesaj da çocukluk arkadaşımdan..

''Komşu kızı doğum günün kutlu olsun.
Yaşamın Mami'nin (kardeşim) saçmalamaları kadar uzun;
Annisinin (Annemin) tepkileri kadar olaylı.
Babanın hesapları kadar doğru olsun :D :D '' demiş bir de öpüvermiş 
Sağ olsun sabah sabah gülümsetti içimi ısıttı :)


İrem de Sarah Jio kitaplarını istediğimi bildiğinden  ''Son Kamelya'' isimli kitabını almış.Kitap aşkım bir anda kabardı bir an önce okumak istiyorum ^^
Sadece kitap almamış çok şık bir şal almış ve yanına espri amaçlı YGS denemesi koymuş :D
Son olarak da ''Elinden hiçbir şey yemedim'' laflarımı duymamak için poğaça yapmış (İlk defa benim için hıhh) (Köpek şeklindeki poğaçaların resmini çekmeden yedim -,-) Ellerine sağlık :)

Dilek'de bir resmimi çerçeveletmiş.Aslında tahmin etmiştim çünkü sürekli ''Beğendiğin resmin var mı?'' ve ''Bu resmini beğeniyor musun?'' gibi sorular soruyordu.Anlamıştım ama çaktırmadım.Çok da güzel olmuş odamın başında asılı duruyor :) O Tavşan şu an rahmetli ama olsun T.T
Ve hırsızların kırdığı kumbaram gidince yeniden biriktirebileyim diye kumbara almış :) Çok sevimli ^^
Özlemde güzel bir kıyafet ve krem almış.Özlem'e verdiğim ilk tepki ''Annenin Avon'cu olduğunu bu kadar belli etme'' demek oldu -,-
Okul çıkışı staj yaptığım okula uğramam gerekti ve sınıfa girdiğimde öğrencilerimin ''İyiki doğdun öğretmenim'' demelerini beklemiyordum.Şok oldum aynı zamanda çok sevindim.Bu duygu bambaşka bir şeymiş 

Hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim.Hala birinden mesaj bekliyor olsamda, üzüntümü biraz da olsa unutturdukları için minettarım ^^ Saranghamnida 
Ayrıca en kısa zamanda buralara dönüş yapacağım ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder