Çalışma Masamı Renklendiriyorum ^^

     Annyoung! Okullar açıldığında çalışma masam için hazır almak yerine kendim rulodan kalemlik yapmıştım.İlk baykuşu yaptım masamda bir baykuş olmasa olmazdı :D
(Fotoğrafta ton farkı olduğu için ikisini de koymak istedim de gerçi bir fark yok)
Sonra kalemlerim sığmadı ikinci bir figür yapmaya üşenince geçen sene yaptığım parmak kuklanın yüzük kısmını söküp (çok üşengecim-,-) böyle bir şey yaptım :D
Ama yine kalemlerim sığmadı hedefim 3 kalemlik :D 
Onun içinde üşeniyorum ve büyük ihtimalle parmak kuklamı kalemliğe dönüştürcem :D
Tasarruflu biri olarak kağıtlardan arta kalanları aynı boyda kestim ve bir sürü not kağıdı olmuş oldu.Onları koymak için de küçük bir kutuya ihtiyacım vardı onu da yaptım.Ama sade olmamalıydı yine yüzük kuklamı söküp tırtılı yerleştirdim çok da şık durdu :D Sizce?

Daha not tutucu, bir kalemlik ve mantor panomu süsleyeceğim (Okullar açıldığından beri düşünüyor ama icraat yok) Onları da bir başka yazımda anlatırım.Görüşmek üzere :)

6 yorum:

  1. Ayyyyyyyyy
    Ciddi anlamda aglamak uzereyim. Ben bunları cidden cook sevdim ya...Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden seker. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy
      Yorumun için teşekkür ederim :D Sana hediye yapmak istedim şu an :D

      Sil
  2. ayyyy çok tatlılarrr çok güzeller elleine sağlıkk ben de istedim yaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapımı gayet kolay deneyebilirsin :)) Teşekkür ederim ^_^

      Sil