Mim # 13 Kitaplığındaki En İyi 10 Kitap Kapağı

         Merhaba ^^ Yine bir mimle karşınızdayım.Dar zamanlarda en iyi çözüm mim yazmak oluyor, biraz da kolaya kaçmak işime geliyor.Neyse efenim BÜŞ'ÜN DÜŞÜ asırlar önce bu mimi bana yollamıştı.Çokk teşekkür ederim aynı zamanda özür dilerim.Baya geç oldu ama inan ki cevaplamaya zaman bulamadım.Resimleri de kendim çekmek istedim ama fırsat bulamadığımdan internetten alacağım resimleri kk :)

Mimin adından da anlaşıldığı gibi kitaplığımızdaki en iyi 10 kitap kapağını paylaşacağız.Bir şey daha itiraf edeyim kitaplığımdaki en sevdiğim kapakları paylaştım ama daha sonra aklıma gelen hangi kitaplar varsa onları ekledim kk :P Vee başlıyorum :)

                                  1.Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
2.Böğürtlen Kışı
3.Ateşböceğinin Yolu
4.Aynı Yıldızın Altında


5.Saklambaç

6.Tek Başına

7.Bir Cevabım Yok Ama Sorunuza Hayran Kaldım

8.Uzun Hikaye
9.Keşkelere Takılmayın
                                 
10.Hayatın İçinden

Bu mimi Havva'nın Atlası'na ve Fighting!! 'e paslıyorum.Yapmayan varsa alabilir :) 
Keyifli mimlemeler ^_^

6 yorum:

  1. Ortak kitaplarımız var kiii ^^ Böyle içinde kitap geçen mimlere bayılıyorum. Senin kapakların da çok şirin Uçay'ım ellerine sağlık :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bayılıyorum.Başka görürsen beni mimle :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kitap konulu yazıları çok seviyorum ^_^
    Bahsettiğin kitaplara bakacağım :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle ilk kitaba bakmanı tavsiye ederim :D

      Sil
  3. Canım sonunda mimlerini yazmaya başladım :D İlk olarak buydu, işte benim en iyi 10 kitap kapağım :D
    http://fightiingg.blogspot.com.tr/2014/12/mim-kitaplgmdaki-en-iyi-10-kitap-kapag.html

    Mim için teşekkürler :* Diğerlerini de en kısa zaman da yapacağım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapladığın için ben teşekkür ederim hemen bakıyorum :)

      Sil