Hediyelerim ~

            Annyoung ^^ Keçeyle uğraştığımı bloğumu takip edenler gayet iyi bilir.Boş duruyorum sanmayın çok şey yapıyorum ama paylaşmaya üşeniyordum -,- Artık bunlar hakkında bir şey yazmalıyım dedim ve oturdum bloğumun başına :D Efenim aşağıda gördüğünüz cicileri çocukluk arkadaşıma yaptım.Kendisi çocuk gibi sevindi bende yaptığım için mutlu oldum (:
İstah açan kitap ayracı :)
Cupcake anahtarlık :) Diğerleri >>>

Özel gün cüzdanı ^_^
Bozuk para cüzdanı (:
Bileklik (:
Vee hepsii (:
Bir daha ki yazımda diğer yaptıklarımı paylaşacağım (: 

4 yorum:

  1. Yaaaa!! Çok güzeller bunlar Uçay amaaa ♥ Keçeyle bende çok haşır neşir olurum ama sadece ayraç yapmak için olurdu bunlar. Seninkiler o kadar şeker olmuşlar kiiii hele baykuşlu ve cupcakeli olan.. Ay çok çok sevdim ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ^^ Yorumunu okurken saf saf sırıtmama sebep oldun.Sağ ol Şemspare'm ^_^

      Sil