Mim # 12 Filmli Dizili

         Annyoung! Üşengeçliğimden yine mim yazıyorum.Bu mimi D.S.K'dan yürütttüm.Hep sevdiğimiz dizi ve filmleri anlattık.Bu sefer de sevmediğimiz filmleri ve dizileri sormuşlar.Sanırım 3 taneyle sınırlandırılmış.Aslında daha önce bu konuyla ilgili bir yazı yazmıştım ama yine bu mimi cevaplamak istedim.Diğer yazım için Tık Tık :)

Cevaplarıma geçmeden önce bir şeyi dile getirmek istiyorum.Bu Mim olayını çok seviyorum.Sorular cevaplıyoruz, bir yandan kendimizi tanıtıyoruz, bir yandan da sohbet ediyoruz vs. Ama mimlendiğinizi görmezsiniz diye özellikle ''Hey! Mimlendin.'' diye teker teker mesaj atıyorum.Malesef mimlendiğinde cevaplayacağım diyerek cevaplamayanlar, aynı mimi başkası mimlediğinde cevaplayanlar bir defa yanlışlıkla unutanlar, yapanlar hariç onlara lafım yok ama bunu üst üste yapanları gördükçe moralim bozuluyor.Bende bir daha mimlemek istemiyorum.Hatta bazen hiç mim yazmak istemiyorum sonra yine dayanamayıp mim yazıyorum.Neyse efenim eğer beni mimlerseniz görmemişsem ''Hey! Mimlendin.'' diyebilirsiniz.Ben cevaplamamazlık yapmam, belki biraz geç cevaplarım ama yine de cevaplarım ^^

Şimdi asıl konumuza geçiyorum.(Bu konuyla ilgili yazımdaki diziler haricindeki sevmediğim dizileri-filmleri söyleyeceğim :) 
                                         Sevmediğim Diziler ;
Hello Miss!
2007 yapımı olan bir dizi.Daha ilk yayınlandığı sıralarda izlemiştim.Şimdi konusunu içeriğini çok hatırlamıyorum ama ne kadar ilerletmeye çalışsam da çok sıkılmıştım ve yarıda bırakmıştım. 
Secret Garden
Herkesin çok sevdiği, hatta favorisi olan bir dizi ama ben hiç beğenmemiştim.Sanırım 5 bölümde bırakmıştım.Normalde yarıda bıraktığım dizilerden devam ettiklerim var ama bunu devam etmeyi hiç düşünmedim.
Love Rain
Aslında güzel bir dizi ama çok saçma bir sebepten sevmedim ve yarım bıraktım.Bunun için mi sevmiyorsun diyebilirsiniz ama ben 70'li yıllardaki yani anne ve babalarının sevgili olamayıp, ayrı yollara düştüğünü görünce çok üzülüp sinirlenmiştim bu yüzden de sevmedim ve bıraktım kk :D

Sevmediğim Filmler;

Kirishima, Bukatsu Yamerutteyo 
Sevmediğim tek film diyebilirim.Japon okul filmi.Ama konusunu anlatamayacağım kadar, içinde olay olmayan, saçmalıklardan ibaret bir film.Kesinlikle zaman kaybı.Sakın bu Japon filmini izlemeyin -,- Ciddiyim!
You're My Pet
Bu filmi de yarıda bıraktım.
Aslında sevmiyorum diyemem ama konusunu saçma bulduğum bir film.

Bu kadar! Sanırım sevmediğim film çok yokmuş :) Üçüncüsünü bile bulamadım. Neysee bu mimi Renkli Tırtıl'a Okyanus Melekleri'ne Bir Fanboyun Günlüğü'ne BÜŞ'ÜN DÜŞÜ'ne ve blog alemine yeni katılan Müsait Bir Yerde Yazabilir Miyim?'e paslıyorum :) 



8 yorum:

  1. Ayy ben de Love Rain'i yarıda bıraktım. Cok sacma geldi. Diğer dizi ve filmlere bakmadim. (SG hariç. ) Bakmamda. Heheh. :P

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç bir mim tesekkürlerr^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim cevaplarını bekliyorum ^^

      Sil
  3. Secret garden ımm sanırım bende yarıda bırakıp sonradan devam ettim bu diziye bende genelde favori olan şeyleri pek sevmem :) Eğer yeni mim yaparsan mimlenilmek isterim gerçi yürütürümde sıkıntı yok hahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme aklımdasın yeni bir mimde kendini mimlenmiş bil :D

      Sil
  4. işte bana böyle mimlerle gelin adamımsın :D sevmedigimiz ünlülerle ilgili mim görürsen kesin bak beni de mimle şimdiden söylüyorum :D Yarın kesinlikle bu mim'i yanıtlamaya çalışacağım mim için teşekkürler bu arada love rain dizisinde hemen hemen hem fikiriz ölüyordum izlerken kalp krizi geçirecektim çok sıkıcı konusu vardı oyuncular bile kurtaramamıştı :D yoona ve jgs olmasaydı yarına bırakacaktım onlar için dayanmıştım zor zamanlardı .... ama herkes ayılıp bayılıyor ne hikmetse ondan önerilerim arasında olan bir dizi işin tuhafı önerdiklerimde ayıla bayıla izleyip sonra teşekkür ediyorlar sorun bende sanıyordum tek olmadıgıma sevindim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle uupppp uzun yorumun için teşekkür ederim :D Öyle bir mim şu zamana kadar görmedim ama görürsem direk sana postalayacağım :D Cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D Sen yine zar zor bitirmişsin ben bitirmedim bile :D Tek olmadığını bilmek bazen çok güzel ^^

      Sil