Yarım Kalanlar *-*

Annyoung! :D
Çok fazla yarım dizi bırakmamaya çalışsam da ister istemez birkaç tanesini bırakmak zorunda kaldım. Bu dizilerden ve neden yarım bıraktığımdan bahsedeceğim. Hem de hangi dizileri yarım bıraktığımı not etmiş olacağım. Belki sonradan izlemeye karar veririm ^_^

                                              49 Days
İlk çıktığı zamanlar herkes bu diziyi izliyor öve öve bitiremiyordu. Kapağından pek hoşlanmasam da o yorumlardan bende etkilendim ve izlemeye başlamıştım. Hatırladığım kadarıyla dört buçuğuncu (Buçuk bile var :D) bölüme kadar gelmiştim. Ama çok sıkılmıştım, sürükleyici gelmemişti ve devamını getirememiştim..


Arang And The Magistrate's
Tarihi dizi sevmememe rağmen Lee Jun Ki ilk göz ağrılarımdan biri olduğu için ve Shin Min Ah'da sevdiğim kadın oyunculardan biri olduğu için izlemeye başlamıştım.7. bölüme kadar gelmiştim, devam etmeyi de düşünüyordum ama o sıralar yeni çıkan dizileri izlemeye başlamıştım ve bir baktım yarım kalmış. Ama hala devam etmeyi düşünüyorum :)

Dream High 2
Dream High'ın devamı niteliğinde çekilmiş ikinci diziyi bırakma sebebim ise umduğumu bulamamam. Bazı oyuncular, mekan vs. aynı olduğu için gözüm eski oyuncuları aradı, açıkçası aynı havayı yakalayamadım ve bulamadım.

Flower Boy Next Door
Park Shın Hye oynadığı için bu diziye başlamış ama oynadığı karakteri beğenmemiştim. Sanırım 7. veya 8. bölüme kadar gelmiştim ama konusu da saçma gelmişti daha fazla devam ettirememiştim. Bu saatten sonra da devam ettirmeyi hiç düşünmediğim bir dizi.

Mee Too, Flower!
Aslında bu diziyi bıraktım diyemem :) Çünkü ilk bölümü geldiğinde izlemiştim ve diğer bölümleri geldiğinde izleyecektim. Sonra araya diğer diziler geldi hakkında da pek bir şey duymadığım için izlemedim..

Yarım bıraktığım diziler sadece bunlar değil, diğerlerini de başka zaman anlatacağım :)
Haksızlık ettiğim diziler olduğunu düşünebilirsiniz. Var mı öyle bir dizi? 
Belki bazılarına sonradan devam ederim :)

Daha sonra yarım kalan dizilerimle görüşmek üzere :D

6 yorum:

  1. Bu kadarcık mı deyip kendimi duvarlara vuracaktım ki devamı varmış :D :D

    Benim çok ya devam edemediğim sıkılıp bıraktığım gerçi izlediğim de çok orantılılar :D

    Haklı sebeplerin var bence 49 days ilk zamanlar izlediğim dizilerdendi ki normalde kolay kolay dram izlemem saflığıma gelmiş. :D
    Flower Boy Next To Door daki karakterini çok yakın bulmuştum ben kendime ben de öyle sosyal fobik bir insan olduğumdan olabilir her insan sevmiyormuş demek :D
    Dream High2 yi hiç denemedim Full House 2 den hoşlanmamıştım genelde ikilerden hoşlanmıyorum :D
    Me To Flower da bir bölüm izlemiştim ısınamdım zahir ama en az üç bölümde ısınırım ben zaten niye bırakmışsam :D

    Bir de minik bir öneri kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yazanlara kolaylık sağlamış olursun :)
    Ayarlar- yayınlar ve yorumlar- kelime doğrulamayı göster kısmını hayır yaparak halledebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çoktur bu konuyla ilgili daha kaç part yazacağım bilmiyorum :D
      Dram bende sevmediğimden bırakmıştım :D
      Aynen bende senin gibi ikilerden hoşlanmıyorum :D
      Yorumun için teşekkür ederim :D
      Kelime doğrulamanın açık olduğunu bile bilmiyordum düzeltirim :D

      Sil
  2. 49 days e yazık etmişsin sonra çok güzel ilerliyor. FBND bende zar zor bitirdim gerçekten berbat bi konu anlam veremedim.. diğerlerini bende bilmiyorum :) benimde çok yarım bıraktığım olmuştur...

    YanıtlaSil
  3. 49 Days'e bende yazık ettiğimi düşündüm ama dram sevmediğim için zorlasam da ilerleyemedim :( FBND kesinlikle sana katılıyorum saçma bir konuydu sen yine bitirmişsin ne güzel :) Hayranız diye her dizisini de izleyemiyoruz malesef T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bide nasıl bitirdiğimi bana sor:)) aslında önceden çok güzel diziler vardıda şimdi ne olduysa.. aslnda olan bizemi oldu tükenmişlik sendromumu yaşıyoruz ne :)))

      Sil
    2. Olan dizilere mi bize mi oldu bilmiyorum :D Tükenmişlik sendromu da olabilir :) Bir gerçek var ki eski dizilerdeki tadı şimdikilerde bulamıyorum, çokk nadir buluyorum :) belki sadece ben böyle düşünüyorumdur ama öyle yani :D

      Sil