Mim # 9 Benim Çiftlerim (Doğrusu)

  Merhabaaa :D
''Benim Çiftlerim'' Miminin amacı kendi çiftlerimizi oluşturmakmış.Ben bunu bilmediğim için dizilerdeki favori çiftlerimi söylemiştim.Aslında öyle olmadığını öğrenince bu mimi tekrardan cevapladım :) (Diğer mim için Tık Tık :))

Kendi çiftlerimi oluşturmak daha zormuş.Acaba bu kızla bu erkek nasıl durur? Yakıştılar mı? Beraber güzel dizi çekerler mi? vs vs vs derken sonunda çiftlerime karar verdim :) Bakınız;
Kim Yoon Hye ve Lee Hyun Woo ilk çiftim. 
İkiside dizilerde neşeli, eğlenceli karakterleri oynamışlardı.
Yan yana durduklarında da birbirlerine yakışıyorlar.Neden bir dizi çekmesinler ki? 
Bence güzel olur, sizce? ^^

İkinci çiftim Kim Soo Eun ve Kim Soo Hyun 
Soo Eun hanım hanımcık, Soo Hyun'da efendi bir çocuk.
E yakışıyorlarda bir dizi çekseler fena olmaz :) Hatta evlenebilirlerde :D

Ve son çiftimde Krystal ve Kim Bum  
Neden bu ikisini seçtim bilmiyorum ama yakıştıklarını düşünüyorum.
İkiside bebek yüzlü, sevimli.Değil mi? :D

İsteyen herkes alabilir, cevaplarınızı bekliyorum :)

14 yorum:

  1. Yine mimlenmişiiiim :D Kim Yoon Hye ve Lee Hyun Woo... Cidden yakışıyorlar yahu *.* Oynasınlar oynasınlar, aynı dizide oynasınlaaaarrrrr :D-İçimdeki fangörl ateşi şey oldu :D- En kısa zamanda yazmaya çalışıcaaaam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim yazar da seni unuturmuyum hiç? Asla! :D En en en kısa zamanda olsun lütfen :D

      Sil
    2. Asahgaddsgda >.< Süper üölü: Mim, Duygu ve Sümeyye >.< Esen ve Dadaşlar gibiyiz >.< Atık bize "Mim ve Saz Ekibi" diyorum >.<

      Sil
    3. Manyak mısın kızım lakaba bak asgjkfagnludckj :D ama sevdim kk :D

      Sil
  2. ayyy yeniden bir mim daha (: teşekkürler en kısa zamanda cevaplayacağım :D soo eun ile kim bum'u nasıl ayırdın kız :DD

    YanıtlaSil
  3. Ahhh yazık olmuş bu çifte :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ama böyle de yakıştılar :))

      Sil
  4. Son çifti yakıştırdımm ;) Okurken bir çok çift aklıma geldi yazınca onları da ekleyeceğim ;) Ellerine sağlık canım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sonradan benim de aklıma güzel çiftler geldi :) Senin çiftlerini de merak ediyorum :)

      Sil
  5. Heeey bunlar çok sevimli :) Ben daha çok orta yaş oyuncularla çalışmışken seninkiler bıcır bıcır çok sevimli :) Bayıldım!!! Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bilerek genç oyunculardan seçtim kk :D

      Sil
  6. Bende bayıldım çiftlerine :)

    YanıtlaSil