Mim # 8 Benim Çiftlerim

 Blogta yazmayı sevdiğim şeylerden biri de ''Mim'' :D Yazarken büyük keyif alıyorum, eğleniyorum.Bu Mim'i de bana Havva'nın Atlası yollamış.Çok teşekkür ederim :D

K-Drama çiftlerin kimler?
Mimin tek sorusu bu :D Mimi okuduğumda daha önce bu soruyu pek düşünmediğimi farkettim. Neden acaba bilmiyorum ama şimdi düşündüm ve çiftlerime geçiyorum :D

Seo In Guk ve Jung Eun Ji (Answer To 1997)
Kim Soo Hyun ve Suzy (Dream High)
Krystal ve Kang Min Hyuk (The Heirs)
Jung Yong Hwa ve Park Shın Hye (You've Fallen For Me)
Joo Jii Hoon ve Yoon Eun Hye (Düşlerimin Prensi)
IU ve Wooyoung (Dream High)

Şimdilik bu kadar yeter ilerde bu çiftlerimi çoğaltabilirim ^_^
Mim delisi D.S.K'ya , Kore'ye Sevgiler'eHoi Hoi'ye paslıyorum :) Benimde favori çiftlerim var diyen herkes alabilir ^_^

NOT: Bu mim aslında böyle değilmiş.Tabi mimin amacı söylenmediği için bilmiyordum ve size dizilerdeki favori çiftlerimi anlattım.Aslında kendi çiftlerimizi oluşturacakmışız.Öğrenmiş oldum ve hemen doğru Mim'i oluşturdum.Ama bu mimi silmeyeceğim böylede güzel ^_^
Doğrusu için Tık Tık :)

2 yorum:

  1. Merhabaa ^^ Aslında bu mim böyle değildi. Mimi ilk Seyhan başlattı ve sen kendi yakıştırdığın üç çifti oluşturacaktın. Tabi zincir uzarken de bu hale gelmiş şaşırdım :) Ama güzel olmuş seninki :) Çifler çok sevimli :) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldim ^^
      Aaa bilmiyordum, yanlış anlamışım demek ki T.T Ama böylece sevdiğim çiftleri söylemiş oldum :) Bu da kalsın ama doğrusunu da yapacağım :)

      Sil