Mim # 6 Random Play

    Merhabaa :D Bu sefer ki mim çok farklı.Soruları siz cevaplamayacaksınız. Nasıl mı? Müziklerinizi açıyorsunuz, karışık çala basıp her soru için çıkan şarkıyı yazıyorsunuz.Hiç yorulmuyor, aksine eğleniyorsunuz.Ben bu şekilde yaptıktan sonra kendi cevaplarımı da vereceğim ):
Bu Mim'i bana yollayan Uzakdoğu Sevdalısı'na teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum ^_^

1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
   SS501 - Love Ya
 
  ''Eğer sen yanımda olmazsan ben olmam
            Bebeğim seni sevmeme izin ver.''

   Şu an için iyi değilim..

2.Kendini nasıl tanımlarsın?
   Miss A - Good Bye Baby
 
   ''Artık gözlerinin doğruyu söylemediğini neden bilemedim.''

   Cevabını bulamadım -,-

3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?
   Super Junior - Sexy Free & Single

   ''Bu dünyanın sonunda, yine nefes almaya çalışacağım, 
    Beni kollayan insanların da değerli güveninin üzerine titrerim
    Öyle umuyorum.''

   Kadında bir şeyden hoşlanmam ama erkeğin gözlüklü olması ilgimi çeker -,-

4.Bugün nasıl hissediyorsun?
   G-Dragon - That XX

   ''Lütfen bana bak, neden asıl aşkın olduğumun farkında değilsin?
     Nasıl olur da bir sen bunu bilmezsin?''
  Berbat, felaket, kötü.Kısaca iyi değilim. 

5.Yaşam amacın ne?
   K.Will - Please Don't

  ''Yapma lütfen, terk etme lütfen''

  Sağlıklı güzel bir yaşam geçirmek, meslek sahibi olup yapmak, Allah'ın rızasını kazanmak gibi.

6.Motton nedir?
   Heartstrings - I Will Forget You

  ''Aşk hep böyledir işte, bir gün solar gider.''
              ''Şimdi acıtsa bile, zamanla daha az hissedilir.''
                              ''Unutacağım..Şimdi unutacağım...Bende unutacağım...''
                                                  ''Seni unutacağım...Bugünden itibaren...''

   Bir şeyi yapmayıp pişman olmaktansa, yaptığım için pişman olmayı tercih ederim..

7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
  Park Jung Min - Beautifull
 
   ''Ben sadece benim dünyamda seni istiyorum.''

  Onlara sormak lazım? Ne düşünüyorsunuz?

8.Ailen senin hakkında ne düşünür?
   BİGBANG - Haru Haru

  ''Hep parlak gökyüzü gibi olmalısın, beyaz bir bulut gibi
   Evet, hep gülümsemelisin, sanki hiçbir şey olmamış gibi.''
                 ''Çünkü seni sevdiğim için pişman değilim, sadece iyi anılar alıyorum.''
                             ''Evet, sonunda anladım, sensiz bir hiçim.''

   İyi şeyler düşünüyorlardır heralde :)

9.En çok düşündüğün şey nedir?
  Dream High - Love High

  ''Büyük bir hayal kuruyorum, hayalim var.''

  Şu sıralar sadece onu düşünüyorum..

10.2+2? 
     SHINee - Hello

     ''Onun elini tutacağım gün gelecek mi?
       Gözlerinden öpeceğim gün gelecek mi?''
                ''Ona özgürce sarılabileceğim gün gelecek mi?
                  Bunun gerçekleşeceğini düşünebileceğimize inanıyorum.''
                             ''Kim bilir belki biz..İkimiz..
                               Belki bu kaderdir.''

  Çok zor bir soru cevaplayamıyorum o.O >.<

Diğer sorular için >>>>>>

11.En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
     The Heir's - I'm Saying

    ''Ben sana sadece sana bakacağımı söylüyorum...Seni sevdiğimi söylüyorum..
     Gözlerimi kapadığımda bile sadece seni gördüğümü söylüyorum.. ''

   En iyi arkadaşım yok.

12.Hayat hikayen nedir?
   EXID - I Feel Good

   ''Müziği asla durdurma..Bugünün sonuna kadar gidelim..''

  Uzun hikaye..

13.Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
     BTOB - Insane

    ''Her zaman benim için sendin, sana inanmıştım ben'' 
                     ''Her gece yalnızım, seni özlüyorum, yorgunum.''

    Meslek sahibi ^_^

14.Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürdün?
     G-Dragon - Heartbreaker

     ''Sonsuza kadar beraber'', bu sözcükler
      Sadece bir anlık kulağa hoş gelirler
      Ben bu kadar acı çekerken, sen nasıl etkilenmemiş olabilirsin?''

      Bende kalsın :)

15.Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin?
      K.Will - You Don't Know  Love

      ''Bazen hiçbir şey söylemesem bile sadece burda olur musun?''

     O zamanın popüler aşk şarkısıyla..

16.Cenazende ne çalacak?
     Aileee- Heaven

    ''Sen neredeysen, bende orada olacağım.
     Nereye gidersen, bende oraya gideceğim..''

    Tövbestt :D Cenazeme gelenleri peşimden götürmeye niyetim yok :D

17.Hobin ilgi alanın nedir?
     BİGBANG - Tell Me Goodbye

     ''Bebeğim dudaklarımızın ayrıldığı anda
       Senden daha iyisini, daha iyisini asla bulamayacağım..''
   
     Ders çalışıp, kitap okumak, bir şeyler karalamak, yürümek, keçeyle uğraşmak, müzik dinlemek, onu              düşünmek vb..

18.En büyük korkun nedir?
     Full House - Geu Deh Ji Gum

    ''Kalbim bana seni bırakmamam gerektiğini söyleyip duruyor.''

     Unutulmak..

19.En büyük sırrın nedir?
     CN BLUE- Can't Stop

    ''Her gün bir defalığına seni anacağım, seni özlüyorum..
           Her gün bir defalığına seni unutmayı deneyeceğim..
                 Bunu da mı yapamam, bunu da mı yapamam?
                         Bunu da yapamazsam o zaman ne yapacağım.''
                                 ''Senden gelecek tek bir kelimeye gülümsüyorum.''
     Sır.

20.Şu an ne istiyorsun?
     G-Dragon - Who You?

     ''Seni istiyorum..Sana ihtiyacım var..''

     Onunla eskisi gibi olmayı..

21.Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
     Rooftop Prince - Ali

     ''Ve seni hep seven ben..
           Burada tek başıma daha çok sevmeye devam edeceğim..''

    Bende kalsın..

Çok değişik bir mim oldu.Duygusal bir dönemde bu soruları cevaplamak hele o şarkı sözlerini okumak hiç iyi değildi..Bütün sözler beni anlatıyordu.Neyse bu Mim'i Bir Garip Şeyma'yaŞemspare'yeKore Masalı'na ve Havva'nın Atlası'na paslıyorum..İsteyen alabilir..

NOT : Çok fazla zaman alıyor..

18 yorum:

  1. Mim güzel olmuş da sen pek bi depresifsin galiba. Birine anlatma ihtiyacı duyarsan her zaman zevkle dinlerim. Yardımcı olamasam da iyi bir dinleyeciyimdir. Tez zamanda ruhun huzuru bulur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar öyleyim.Konuşunca insan rahatlıyor.İnşaallah :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bende duygusal bir anımda yapmayı planlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Benden sana tavsiye duygusal bir anında yapma hiç iyi olmuyor :)

      Sil
  3. Abooo, çok ciks bir mim :D Ama okurken için karardı biraccık -,- Anlaşılan baya dertlisin gardaş :/ Ve beni asıl şok eden cevap "En yakın arkadaşım yok." o.O Senin nasıl en yakın arkadaşın olmaz ya, pamuk şeker gibi kızsın :D Boş ver, sorun sende değil onlarda :D Bu arada bir arkadaşın olarak senin hakkındaki düşüncemi söyleyim: Petito gibisin. Nereden geldiği anlaşılamayan yeni bir lezzet :D Biliyorum çok romantikim :3 Bu arada ben bu mimi almak istesem sorun olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım üzgün olduğumu fazla yansıttım :) Bir kere en yakın arkadaşım olmuştu, şu an onunla bir arkadaşlığımız yok.Ondan sonra da güvenemiyorum yakın olamıyorum kimseyle.Belki de daha samimi olacağım kişiyi bulamamışımdır :) PETİTO o.O Omo! Çok güzel iltifat etmişsin, güldürdün beni teşekkkür ederim :D Hiç sorun değil al cevaplarını bende okumak isterim :D

      Sil
    2. Ooooo, bir anda bozulan ve ne olduğunu anlamadan biten en yakın arkadaşlık meseleleri... Yaşadım, fenadır :/ Ama salla, daha ki bilir imler çıkacak karşına >.< İltifat meselesi için de bir şey değil, vazifemiz :D Tamam o zaman en kısa zamanda yayınlarım mimi :D

      Sil
    3. Ooo çoktan salladım umrumda değil :) Benimde sana lakap bulmam lazım :D Bekliyorum :D

      Sil
    4. Vuhuuu, bir lakabım daha olacak :3 Heyecanlandım bak şimdi :D

      Sil
    5. Fazla heyecan yapma :D

      Sil
  4. Pıtırcık yeni mim var deyince hemen okumak istedim yazını ancak bu cevaplar ne ? Hayatta her şey istediğimiz gibi olmuyor ( biraz klişe oldu ama neyse .d ). O iyi güzel kalbini kimsenin üzmesine izin verme ben seni böyle görmeye alışkın değilim toparlan çabuk (: Varsa bir sorun ki görüldüğü üzere var gel konuşalım dertleşelim tek başına düşünüp de yıpratma kendini ! Bırak kim ne düşünüyorsa düşünsün kim ne yapıyorsa yapsın sen kendine dikkat et (: Sıkma o güzel canını (: Onu düşünüyorum dediğinde bu kız acep aşık mı oldu diye kendi kendime düşünmeden de edemedim (: sümeyye den sonra bende bir lakap bulayım... ımmm sen deniz kabuğu gibisin (: Uzaklardaki güzelliğin haberini veriyorsun insanlar o güzelliklerin yanında olmak istiyorlar (: O güzellik sensin (:
    Bak tekrar söylüyorum bir şey olunca kendi kendine düşünüp karartma içini gel konuşalım (:
    Baya uzun oldu inşallah sonuna kadar okursun (: Bu arada mim içinde çok çok teşekkür ederim hemen yapıcam canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam unni toparlanacağım :) Wouuvv bugün şanslı günümdeyim galiba :D Bana bir tek siz güzel lakaplar taktınız teşekkür ederim :D Geleceğim söz :D Bu güze yorum için ben teşekkür ederim bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
    2. Tamam canım benim her zaman hazır ve nazır seni bekliyor olacağım (:
      Çık çık gel :D
      Bu yorumlardaki gülücüklerin gerçek olsun, daima gül inşallah (:

      Sil
    3. Çıkıp çıkıp gelirim hehe :D İnşaallah :)

      Sil
  5. Mimlenmişiiiiiimm^^ Mim için çok çok çok teşekkür ediyorum :)) Ve bende mimde herkes gibi bir pesimistlik görmedim değil. Keyiflen biraz hı? Bak burda güzelim bloggerler toplaşmış muhabbet ediyoruz tanımadığın insanlar bazen senin tebessümün olmaya çabalıyor bu bile gülümsemene sebep bence :))
    Mim cidden biraz uğraştıracak gibi ama olsun keyifle yapacağım teşekkürler tekrar^^
    Bu arada tasarımın değişmiş sanırm çok cici olmuuş güle güle kullan :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim cevaplarını bekliyorum :) Pesimistlik yok ama keyisizlik var :) Blog kurduktan sonra edindiğim arkadaşlıklar o kadar güzel ki hele bu yorumları görmek bu çabaları görmek bile mutlu ediyor, keyifleniyorum :) Hemde çokkk uğraştırıyor.s Şarkı sözlerini ben kendim ekledim, eklemeyebilirsin ama yine de uğraştırıyor :D
      Tasarımı değiştireceğim istediğim gibi bir şey bulamadım T.T Bulana kadar idare edeceğim ^_^

      Sil
  6. SS501 ve Park Jung Min de var vuuuğ~ ve tabi OSTlar..
    Şarkıların çoğu bende de var ve severek dinliyorum.
    İkimiz de morali bozuk bi zamanda yapmışız mimi, ben pek çaktırmamaya çalıştım. :p
    Güzel mim olmuş... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak noktamız var demek ki ne güzel :) Bende çaktırmamaya çalışmıştım ama olmamış :P
      Teşekkür ederim :)

      Sil