Mim # 5 Neden K-Pop dinliyoruz?

 Merhabaaa :D Yeni bir mim daha.Bu sefer ki Mim'i Kore Masalı bana yollamış.Teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.

Kore fanı olmayan herkesin bizlere sorduğu soru. NEDEN K-POP DİNLİYORSUN?

1- En beğendiğiniz kız / erkek K-pop grupları ?

           Shawol ve Triple's olduğuma göre en beğendiğim erkek grubu SHINee ve SS501 

Hiçbir kız grubunun fanı değilim ama en beğendiğim kız grubu Miss A ^_^


2- Beğendiğiniz K-pop grup üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden?
   
           Üyeler arasında asla bir ayrım yapmadım ama Kim Hyun Joong ve Choi Min Ho 
                              benim ilk göz ağrılarım olduğu için onları diyim :D 

Kız olarak da kesinlikle Suzy :D
3- Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek ?
   
   En iyi baba olabilecek ve mutlaka baba olmalı hatta bir an önce evlenip baba olsun dediğim 3 erkek;
                1.Kesinlikle Choi Min Ho Yoogeun ile gerçek baba-oğul gibi duruyorlardı :)
              2.Olarak Lee Min Ho diyorum.Neden mi? Baksanıza bebekle ne kadar güzel duruyorlar.
                            Bence hemen evlensin ve bir çocuk yapsın kk :D
  3.Lee Seung Gi ^_^ Hemen baba olmalı o kadar :D
     Ben buna 4. şıkkı da ekliyorum ve Jang Geun Suk diyorum :D

4- Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız ?
                               
                                   1.Kesinlikle Suzy.Bu kız anne olmalı :D
 2.Park Shın Hye Çocukları bu kadar çok seven biri kesinlikle anne olmalı ^_^
3.Anne adayını bulamadım T.T

5- Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız / erkek K-pop üyeleri ?
 
                      Ahn Jae Hyun ve Kim Soo Hyun gibi abilerim olsa hiç fena olmazdı ^_^ 
 IU ve Suzy ablam ya da kardeşim olabilir ^_^ 

6- En çok görmek istediğiniz K-pop üyesi ?
    
     En çok görmek istediğim K-pop üyesi yok.SHINee ve SS501'ın hepsini görmek istiyorum ^_^ 


Bu Mim'i Hoi Hoi'ye , Havva'nın Atlası'na , Renkli Tırtıl'a , Yoon Yoo Mi'ye , Yazar Notu'na paslıyorum.İsteyen herkes de alabilir ^_^

12 yorum:

  1. Rica ederim tatlımmm. Bak baba olma konusun da ben nasıl olur da Suk'u unuturum kesinlikle dünyanın ''en baba babası'' olabilir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce evlenip baba olsun :D

      Sil
  2. Aaa çok hoş bi mim, beni unutmayıp paylaştığın için çok teşekkür ederim. :) En kısa zamanda yazmaya çalışıcam.
    Hngisinden iyi baba, anne olur kısmı çok güzel bence, nedense sevdiği idollerin çoluk çocuğa karıştığını hayal edince mutlu oluyor insan. :D
    Ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim seninde cevaplarını merak ediyorum :) Mutluluk tavan yapıyor bazılarının yaşları geldi evlensin artık diyorum :D Teşekkürler :)

      Sil
  3. Çok hoş mimmiş ama zormuş da çok güzel cevaplamışsın bi de bi de aynı kişileri düşünmüşüz hep nerdeyse hehe çok sevdiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o zaman seni de mimledim say :) Cevaplarını bekliyorum :) Aynı kişileri seviyoruz demek ki ne güzel :D

      Sil
  4. Ehehehe çok eğlenceli bir mim kendimi de mimliyorum! :D Vaktim olursa cidden yazmak istedim şuan :)) Lee Seung Gi ne kadan güzel bir babamsı yaratık olmuş o fotoda ♥.♥ Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman cevaplarını bekliyorum :D Adama bebek çok yakışıyo evlensin baba olsun artık :D Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. yanıtladım çok güzel olmuş mim için teşekkür ederim :p eglenerek okudum ^_^

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzel bir mim olmuş, ellerine sağlık^^ Bunda da kendimi mimleyeyim ;) Yapmak istediğim mimlerden biri^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ Cevaplarını bekliyorum :)

      Sil