Mim # 3 Hisler..

 Bu Mim'i benimle paylaştığı için Hoi Hoi'ye teşekkür ederim :) İçinizi dökebileceğiniz, hislerinizi açığa çıkacağı bir mim ^^

1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
 Aslında en çok kırıldığım bir kelime yok.Daha çok birinden söylemesini beklemediğim bir şeyi söylerse kırılırım..

2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Alınırım ama belli etmem.Moralim bozulur, sessizleşirim, hissettirmemeye çalışır ama o kişinin bunu farketmesini isterim.

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Kara Tren..


4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Beni bırakan birisine ikinci bir şans asla vermem.Verdiysem ve yine kaybetmiş, pişmansa ne hali varsa görsün.Ben onu çoktan hayatımdan çıkarmışımdır, umursamam.


5-Nefret mi,aşk mı?
Nefret her zaman kötü hissettirir.Aşk da her zaman iyi hissettirmez, bazen acıtır..O yüzden ben 'mi' diyorum ^_^

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Konuşarak, sorunu çözerek.



7-Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?
İçime atarak, kimse duymaz..

8-En korktuğun şey?
Allah'tan korkarım, iyi bir kul olamamaktan, rızasını kazanamamaktan korkarım.
Ve sevdiklerimi kaybetmekten, güvenmekten..


9-Ruhun sıkıldığın ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?
Ruhumun neye sıkıldığına bağlı :D Çoğunlukla uyuyarak -,- Veya kitap okuyarak, müzik dinleyerek değişiyor..


10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Biri beni kıskandığı için kızarsa hoşuma gider.Onun dışında kızılmasını niye seviyim psikopat mıyım ben o.O :D


11-Şiir / Müzik / Öykü / Deneme?
Kesinlikle müzik sonra şiir ^^


12-En son ne için ağladın?
Minnak gözlüm yüzünden..

13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Gözlüklü olması o.O


14-Dayanamadığın şey?
Annemin ağlaması..

15-En sevdiğin duygu?
Huzur..


Bu Mim'i Uzakdoğu SevdalısıNabrut ve YaşamHavva'nın AtlasıRenkli Tırtıl ve Kore Masalı ile paylaşmak istiyorum.Cevaplarınızı bekliyorum ^^

11 yorum:

  1. Bu çok güzel ve farklı bir mim olmuş. Bence herkesin böyle bir mime ihtiyacı vardı (:
    Çok teşekkür ederim canım benim, hemen yapıyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde cevaplarını bekliyorum:)

      Sil
  2. Cıdden cok guzel bır mım,bana da pasladıgın ıcın tesekkur ettıım :D kara trenle ılgılı bır anın mı var? Icın sıkıldıgında uyumak cok ıyu gelıyor cıdden. Kalktıgında bıraz da olsa duzelmıs gelıyor gozune :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kötü bir anım var.. Kesinlikle rahatlıyorsun :)

      Sil
  3. ay deli oldum bloguna giremedim üstüne birde mim bildirisi gelmedi bak saat 03.40 ben yeni giriş yapabildim :D
    cevapların o kadar güzel ki okurken gülümsedim cevaplardan anladıgım kadarıyla çok duygusal kırılgan birisin bu arada içine atma fazla sonra hastalık olarak geri döner sana :) en kısa zamanda soruları cevaplıcam :) mim için teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen başka bloglara giremiyorum sinir oluyorum >.< Ayrıca Mim bildirisi geliyor mu o.O
      Adım Duygu olmasına rağmen çoğu kişi duygusuz olduğumu söyler.Bana duygusal birisin diyen ilk kişisin ^_^
      Malesef hep içime atıyorum, kötü olduğunu bildiğim halde yansıtamıyorum -,-
      Ben bloguma geldiğin için teşekkür ederim :D Cevaplarını da bekliyorum ^^

      Sil
    2. yanıtlarından öyle anladım :D evet bana daha önce gelmişti :O hep öyle geliyor sandım yanlışlıkla sanırım mim bildirisi gelmişti gmailime araştırdım gelmiyormuş normalde bu sayede ögrenmiş oldum en kısa zamanda yanıtlayacağım :D

      Sil
    3. Keşke bildirim gelse süper olur :D

      Sil
  4. Selam. :) Bu kadar geç cevap yazabildiğim için kusura bakma ama kaç gündür ne bloguma girebildim ne de başka bloggerların yazılarını okuyabildim, bilgisayarı bile alamadım elime kusura bakma lütfen yoksa mimi yolladığım kişiye yorum yazmamak huyum değildir. :(
    Uyumak çok çok iyi geliyor gerçekten. Cevapların çok güzel, ellerine sağlık, iyi ki yazmışsın mimi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) Bende yokluğunun farkındaydım ama hiç problem değil :) Teşekkür ederim seninde cevaplarını bekliyorum :)

      Sil
  5. Bir kaç cevap dışında cevaplarımız neredeyse aynı :O Bu kadar mı benzerlik olur :) Aslında korkularımın başımda seninkiler var fakat daha somut örnek yazdım. Eline sağlık çok çok beğendim :)

    YanıtlaSil