Hayatın İçinden 1-2-3 ^_^

       Merhabaa ^^
Cüneyt Suavi'nin kitaplarından bahsedeceğim.Tesadüfen kuzenimden Hayatın İçinden serisinin ilk iki kitabını alıp okumuş ve çok beğenmiştim.Kitabın adından da anlaşıldığı gibi içinde hayatta karşılaştığımız olaylardan, kısa kısa hikayeler anlatılmış.Sonunda da bizlere bir ders, öğüt vermiş.Çok da iyi yapmış.Bu iki kitabı çok severek okumuştum hatta hayran kalmıştım.Daha sonra Hayatın İçinden serisinin 3. kitabının da olduğunu öğrendiğimde hemen aldım.Diğer kitaplara göre daha ince olsa da içinde çok güzel hikayeler var.Okuduğunuzda gülümseten, mutlu eden ve her yaşa hitap eden bir kitap, seve seve tavsiye ediyorum.Mutlaka okuyun, gülümseyin derim :) 
Arka kapağındaki kısacık yazı bile insanı gülümsetebiliyor :)

                                                 Kitabın içinden en kısa hikayeleri seçtim :)
İyi okumalar ^^

4 yorum:

  1. İlk kitap almaya gidişimde buna da bakacağım :)) Bu arada müzik listen sanki benim listem hepsi sevdiğim şarkılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen al küçük küçük hikayeler insanı hemen gülümsetebiliyor :)) Aynı tarzları seviyoruz demek ne güzel :D

      Sil
  2. Bu serinin ilk kitabını okudum ;) Harikaydı, hatta iki kere okudum desem yalan olmaz ;) Şimdi 2 ve 3. kitapta sıra ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer kitapları da mutlaka okumalısın :) Bazı hikayeler ilk kitaptaki kadar etkileyici olmasa da çok güzel :)

      Sil