Fanaa ~

  Bloğumda Hint filmleri ve özellikle Aamir Khan filmlerini tanıtmak bahsetmek istiyordum.Kısmet bugüneymiş :)

Fanaa benim izlediğim ilk Hint aynı zamanda ilk Aamir Khan filmi.Bu film sayesinde Hint filmlerini sevdim ve izlemeye devam ettim.Aslında Hint filmlerini izleyen çoğu kişi bu filmi de izlemiştir.Ama belki izlemeyen vardır diye tanıtımını yapayım ^^

                                                                      KONUSU
Zooni (Kajol) kör ama güzel bir kızdır.Bir gün Cumhuriyet kutlamalarında sahne almak için turla Delhi'ye giderken tur rehberi Rehan'a (Aamir Khan) aşık olur.Zooni'nin ameliyat olacağı bir gün ise Rehan birden ortadan kaybolur ve o gün başkentte meydana gelen terör olaylarında kendini öldürmüş süsü verir.Zooni Rehan'ın ölümüne alışarak yaşamına bir şekilde devam ettirmeye çalışır.Bu arada çocukları olmuştur.Yedi yıl sonra ise adam birden çıkar gelir ve Zooni ölmediğini öğrenir..

                                                                    OYUNCULAR
                                                         Aamir Khan filmdeki adı Rehan
Kajol filmdeki adı Zooni
Master Ali Haji filmdeki adı Rehan (Rehan ve Zooni'nin çocuğu)

    Vee filmden replikler ^_^

NOT: İzlemeyenlere şiddetle tavsiye edilir.İzlediğim halde bu postu yazarken dayanamadım tekrar izledim.Sizde izlemelisiniz :)

2 yorum:

  1. Benimde izlediğim ilk Hint filmlerinden birisi (:
    Aamir Khan'ı da pek severim , ellerine sağlık canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yakında diğer izlediğim filmleri tekrar izleyip paylaşacağım :)

      Sil