Bir Cevabım Yok Ama Sorunuza Hayran Kaldım ^_^

 Seçil Çömlekçi okulumuzda kitabı alanlarla söyleşi düzenleyecekti.Böyle bir kitap kapağını görüp de almamazlık yapamazdım.İyi ki de almışım, hem kitaba bayıldım hem de Seçil Çömlekçi ile sohbet etme fırsatı bulabildim :) Her kitabın konusu hakkında az çok bahsedilir ama bu kitapta bahsedemiyorum.Günlük hayatta yaşadığımız olaylardan, sorunlar hakkında kısa kısa hikayeler var ^_^                                                          

Bu antidepresan nitelikteki kitap, muhabbet olması maksadıyla yazılmış olup, etkin merak gidericidir ve gülme kasları üzerinde direkt etkisi vardır. 
Can sıkıntısına bağlı depresyon tedavisinde gülme kaslarını çalıştırarak okunur. 
Her ne kadar okumada kullanılması tavsiye edilse de isteğe bağlı olarak, koltuk altında gezdirip, ''Bak ben kitap okuyorum,kültürlüyüm icabında'' etkisi oluşturmada, aşırı sıcaklarda yelpaze yapıp yellenmede, ders sırasında arka sırada gizli gizli okunup yandakilere de okutularak dersi kaynatmada kullanılabilir. 
Gülmeye bağlı, karın kaslarında ağrı, mimiklerde kırışık oluşma, gülerken ağza sinek kaçma gibi yan etkileri görülebilmektedir.Kamusal alanlar da dahil olmak üzere her yerde rahatlıkla okunabilir.   

                                 Çokk kısa bir hikayeyi paylaşmak istedim. 
Ayrıca kitabın içinde yer alan karikatürlere de bayıldım.Bakınız;
O gördüğünüz mavi ve pembe yıldız benim yaptığım kitap ayracım :) 
İki tane değil, bir tarafı mavi diğer tarafı pembe :)

Ve bu benim ilk imzalattığım kitap ^_^

NOT: Yazarın Twitter hesabı için Tık Tık :)
Okumak sizden, şifa Allah'tan.Geçmiş olsun... 

5 yorum:

  1. Seçil Çömlekçi ve Mine Sota benim komedi kitaplarındaki divalarımdır *.* Okurken altıma kaçırma evrelerine geldiğimi bilirim :D Cidden kafa insanlar olmakla beraber her kitaplarının kapak tasarımlarına hayran kaldım. Elbette tasarımları onların yapmadığını biliyorum ama yapan kesinlikle yazarlarla uyumlu olacak şekilde tasarlamış. Bu arada söylemden geçmeyim, her sene TÜYAP'ta da oluyo kendisi :D Bi daha görmek istersen seneye de git :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mine Sota'yı tanımıyorum, zaten Seçil Çömlekçi'yi de bu vesileyle tanımıştım.O beraber geçirdiğimiz 1-1,5 saat gerçekten çok güzeldi.Uyuyakaldığı için söyleşiye geç kalmıştı, bunu bize söyleyecek kadar samimiydi :D Zaten kapaklar beni all, beni alll! diyor :D TÜYAP'ta olduğunu bilmiyordum kısmet olursa bu sene giderim :D

      Sil
    2. Şimdi Seçil Çömlekçi'nin twitter hesabına bakıyordum da yeni kitap çıkarmış :) Keyfin Yerinde Değilse Annen Bir Yere Kaldırmıştır kitabın adı :D

      Sil
    3. Yaşasııııın *.* Onu alıp TÜYAP'ta imzalattırmak lazım :D Bence Mine Sota'yı da oku. O da anırtarak güldürüyo :D

      Sil
    4. Aynen, kısmet olursa bu sene de gideceğim :D Merak ettim alabilirsem okuyacağım :D

      Sil