Mim 1 # Uzakdoğu

  Bloglar arası mim olayı var, bende çokk sevdim.Beni bu işe alet eden  Havva'nın Atlası'na da teşekkürlerrr :) 

Gelelim sorularaaa :) 

1-Uzakdoğu ile nasıl tanıştın?

Çocukluk arkadaşım yabancı diziler izlerdi.Bir gün onlardayken  izlediği diziyi beraber izledik.Kore yapımı Hello Miss dizisiydi :) Daha sonra Saraydaki Mücevher'i televizyondan izledim ve bir merak sardı ki kendimi diğer dizileri izlerken buldum :D

2- İlk izlediğiniz uzakdoğu dizisi, filmi, animesi?

İlk izlediğim dizi Hello Miss (:
İlk izlediğim film tam emin değilim ama İlk Kar (:
İlk izlediğim animenin adını unuttummm :D

3- İlk yazdığınız post?

Merhaba ^^  ilk yazmaya başladığım post diyebilirim :)

4-İlk yorum alan postunuz?

İlk yazdığım post ilk yorum aldığım post oldu :D Merhaba ^^

5-İlk beğendiğiniz aktör/aktrist (oppa/unni) ?

İlk beğendiğim aktör İlk Kar filmindeki Lee Jun Ki :)
İlk beğendiğim aktrist ise Saraydaki Mücevher dizisindeki Lee Young Ae :)

6-İlk aldığınız mim?

K-pop üzerine bir mimdi :)

7-İlk takibe aldığınız blog?

Bunu çokkk düşündüm ama hatırlayamadım :P

8-İlk yazdığın dizi/film postu?

İlk dizi postum Man From The Stars :)
İlk film postum Kimi Ni Todoke :)

9-İlk dinlediğiniz K-pop grubu?

İlk dinlediğim K-pop grubu F.T Island :)


Bende bu mimi Korecan ~  , Yoon Yoo Mi  ve Uzakdoğu Sevdalısı ile paylaşmak istiyorum :)

İsteyen cevaplayabilir :)


2 yorum:

  1. Yazını okudum canım çok hoş olmuş (:
    Aramıza hoş geldin canım (:

    YanıtlaSil