K-World Dans Festivali ~

       K-World Dergisini düzenlediği K-World Dans Festivali mükemmeldiiiii ^_^
Gönüllü olarak görevli oldum, koşuşturdum.Etkinlik başladığında müzikle koptum, yoruldum ama hepsine değer, çünkü çokk eğlendim :)

Standlarda nerdeyse izdiham vardı.Çokk güzel şeyler olmasına rağmen, görevli olduğum için vaktim yoktu ve o izdihamda Doğusever Mağazasının standını bulamadım.SHINee saati almak istiyordum ne yazık ki bulduğumda da çokkk geçti.s Neredeyse hiçbir ürün kalmamıştı -,- Yanarım yanarım o saati alamadığıma yanarım T.T Tek alabildiklerim bunlar ^_^


K-World dergisinin iki sayısını da alanlar arasında çekiliş yapacaklardı.Üç kişiye albüm hediye edeceklerdi.Derginin iki sayısını da almadığım için fırsat bu diyip aldım, belki çekilişte çıkarım diye ümit ediyordum.Ne yazık ki o da olmadı -,- Çok mu şanssızım -,-
  Dans Festivali başlamadan önce EXO, BTS, CN Blue gibi birçok K-pop grubununn şarkılarını açtılar.Bir videoyla bu kadar coşup, kendimizden geçtiysek gerçekten gördüğümüzde nasıl oluruz bilemiyorum :D Resmen sesim kısıldııııı :D

 İnşaallah bu etkinliklerin devamı gelir.Tekrardan gitmek, eğlenmek istiyorum.Ayrıca bu etkinlik sayesinde yeni arkadaşlar edindim ^^
Yasmin abla ve Koreli arkadaşı bulunca çekinmezsek olmazdı :)
Kız çokk tatlı ^_^
Fotoğrafta gözükebilmek için baya sıkışmıştık.Nerdeyse çocuk ezilecekti hehehe :D
^_^
Banu bugün beni yalnız bırakmayıp geldiğin için teşekkürler ^^

NOT: Kral Pop Müzik kanalı etkinliğimizde bizimleydi :)

4 yorum:

  1. Aldığın şeyler arasındaki sarı şey ne? Anlayamadım bir türlü :D bu arada hayırlı olsun, güle güle kullan. Keşke çekilişte bir tane de sen kazansaydın tühh. Benim o çekilişten haberim yoktu ama bu şanssızlıkla ben seçilemezdim zaten : D
    Benim favorim de Simay'dı. Kazanması güzel oldu ama ilk çıkan da iyiydi bir dereceye girseydi keşke :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabakta ramen ve çubuklar olan bir yüzük :D O şanssızlık bende de var ki seçilmedim :D Aynen ilk çıkan yarışmacıyı da çok beğenmiştim ama demek ki kısmet buymuş :D

      Sil
  2. Merhaba :) Blogumda gördüm ve atladım geldim :) Çok şirin bi blogun var^^ Etkinlikte bayağı eğlenmişsiniz ne güzel bende gelmek isterdim ama kısmet olmuyor :) Ellerine sağlık!! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa hoşgeldin :) İnşaallah bir dahaki etkinliklerde, bakarsın görüşürüz :) Teşekkür ederim ^^

      Sil