Angel Eyes ^^


Bu dizi tanıtım kapağını kim yaptıysa ellerine sağlık Sırf bu fotoğraf için diziyi izlemeye başladım :D
Bol bol hüzünlendiren, sulugöz olanları ağlatabilen, bazen güldüren, bazen sinir eden, aşk konulu güzel bir diziydi.Benim gibi dram, acıklı, hüzünlü dizileri sevmiyorsanız sürükleyici, maceralı, güldüren, merak uyandıran dizileri seviyorsanız bunu izlemeyin derim.Çünkü sonlara doğru çok sıkıldım ve zar zor bitirdim diziyi.İzlemeyenler için bir uyarı ^^

OYUNCULAR
Lee Sang Yoon - Park Dong Joo
Goo Hye Sun - Yoon Soo Wan
Kim Ji Suk - Kang Ji Woon (Soo Wan'ın eski nişanlısı)
Seung Ri - Teddy Seo (Soo Wan'ın 911 ekibinden arkadaşı)
 (Dizi başladığında Teddy'nin Seungri olduğunu anlamamıştım. Tüü bana -,-)
Kim Ha Neul - Park Dong Joo (Küçüklüğü)
Nam Ji Hyeon - Yoon Soo Wan (Küçüklüğü)
Jeong Jin Yeong - Yoon Jae Beom (Soo Wan'ın babası)
KONUSU
Kör bir kız olan Soo Wan ve Dong Joo birbirlerine aşıktır.Soo Wan, Dong Joo'yu görebilmek için göz nakli olmaya karar verir.Nakil olduğu sırada ikilinin yolları ayrılır.12 yıl sonra Dong Joo Soo Wan'ı görmeye gelir ve tekrardan birlikte olurlar.Ancak aralarındaki aile sırları yavaş yavaş dökülmeye başlar..  
Replikler için >>>


2 yorum:

  1. Dizi başlarda çok iyiydi. Kii ben de afişe kapılanlardanım bir Ha Neul etkisi var tabii :D Oyuncular değişince o aşkın büyüsü kayboldu gibi geldi ama yine de fena değildi sonra bir şeyler koptu bende. Hala yarım dizi çok zorluyorum kendimi hızlı hızlı geçicem büyük ihtimalle. :D Sen bitirmişsin helal olsun :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda süperdiii keşke o heyecanı verebilselerdi.Arkadaşım sonunu anlatmıştı bende atlayarak geçtim hehehe :D

      Sil