Yeni Gibi Kutularımız ~

Merabaaa ^^ 
Bu sefer ki yazım Kore ya da Japonya ile ilgili değil.Konumuz arkadaşım ve benim marifetlerim kkk :D 

Lisede tanıştık yani 3 yıldır birbirimizi tanıyoruz.Kendisinin işine geldiğinde tatlişkosu, canısı, bitanesi, işine gelmediğinde öküzü, odunu oluyorum :D Hoştur, iyi kızdır, çalışkandır, benimle ilgili her şeyi bilir (sınav notlarımı ben değil o bilir) :D He bir de daha elinden bir şey yiyemedim çokkk kalbimi kırdıı -,- (Kızdırmak için sürekli söylerim ve her seferinde kızarr kk :D) ''Odun'' lakabımdan da anlaşıldığı gibi fazla duygu yüklü şeyler söylemem, hiç romantik değilimdir, duygusuzun tekiyim -,- O yüzden fazla uzatamayacağım. Bu arkadaşım yani İremcim cim cim'in bir kutusu varmış bana süslemem için verdi. Onun kutusuna benzer bir kutu da bende vardı ikisini birden süslemeye karar verdim. Marifetlerim bu noktada başlıyor ^_^ 

Kutularımızın ilk hali;

Nasıl süslesem ne yapsam diye düşünüp durdum.Sonunda kafamda bir şeyler tasarladım ve yapmaya başladım :) Keçe kullanarak yapraklarımı, kuşlarımı, baykuşumu, ağacımı, balonları, çiçekleri vs yaptım.


İrem'in kutusunun kapağı çok sıkı olduğu için düzgün kaplayamadım ve bantla şekil verdim.Benimki içinde oraya yapacak bir şey bulamadım şimdilik bantla kapladım, sonra değiştirebilirim :) Ama böyle de güzeller :D 

Ve en sonunda bu tatlı kutucuklarımız oldu :) İremcim cim cim toka kutusu olarak kullanacakmış, ben daha karar veremedim :D 

                                                              İşte İrem'in toka kutusu;
                              Ve benim daha ne olarak kullanacağımı karar veremediğim kutum :D
                                                                  İki kutunun son hali; 

İşte bu kadarrr :D
Diğer marifetlerimle daha sonra görüşmek üzereee ~

6 yorum:

  1. Çok şirin görünüyorlar :) Keçeyle böyle dekoratif düzenlemeler yapmak benim de aklımda ne zamandır, fakat fırsat bulamıyorum..

    Bana da beklerim :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Yapmanı tavsiye ederim çok güzel şeyler oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. İnsanın ona değer veren, onu seven,onun için bir şey yapan çingumunun olması çok güzel bir duygu :D DUYGU gerçekten odundur :) işime gelince gerçekten tatlişkom oluyor ama bazen odundan da öte :) ama olsun ben onu öyle de seviyorum :D Saranghoe :D Allah'ı nice 3 yıllar daha nasip eder inşallah :D Her şey için komsohomnida :)KORECANNMMM :)

    YanıtlaSil
  4. Yorumların için kamsahamnida :D (Kore fanı olmadığın için yazım yanlışlarını bu seferlik es geçiyorum :D)

    YanıtlaSil
  5. Oyy çok sevdim bunu ben. Kartpostal ve mektuplarım için böyle bir şeyler yapabilirim! Teşekkür ederkn canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklına gelebilecek her şeyi yapabilirsin :) Keçe süslemek için gerçekten ideal bir malzeme :D Beğendiğine sevindim :)

      Sil