Kusursuz Tuzak ~

 Okuduğum kitaplarla ilgili yazmayı düşünmüştüm.Buna ilk Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak kitabıyla başlayayım :)
Eğer benim gibi polisiye, cinayet, suç, gerilim konulu kitaplar seviyorsanız mutlaka yazarın kitaplarını okuyun derim.Daha önce hiç okumamışsanız yine alın okuyun pişman olmazsınız, sürükleyicidir beğenirsiniz ^^ 
 İlk olarak bir arkadaşımdan Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak isimli bu kitabını alıp okumuştum.O zamana kadar hiç gerilim polisiye tarzı bir roman okumamıştım ama böyle şeylere karşı hep bir ilgim vardı ve bu kitaba bayılmıştım.Hatta favori kitabımdır ^_^  Bu kitabı okuduktan sonra örümceklere karşı ilgim arttı ve merak etmeye araştırmaya başladım.Hatta bir ara anneme ''Evde örümcek besleyelim mi?'' demiştim.Bunu da ilk defa blogumda söylüyorum ^^ 

Kitaba gelirsek gerçekten sonunda ''Oha! Bu nasıl olur?'', ''Vayy be!'', ''O adam bu, bu adam o nasıl olur?'' vs vs tarzı yorumlar yapabilirsiniz.Çünkü romanının sonunda hiç beklemediğiniz, aklınızın ucundan bile geçmeyen şeyler oluyor ve ağzınız açık kalıyor.Bir süre anlamaya, parçaları birleştirmeye, şoku atlatmaya çalışıyorsunuz.Belki abarttığımı düşünebilirsiniz ama abartmıyorum gerçekten ben bunları yaşadım ^_^ 
Mükemmel, dahice planlanmış kitabın adında da olduğu gibi kusursuz bir tuzak..


Kitabı okuduğum kadarıyla kısaca bahsedeyim;
(Kitabı çok önce okumuştum, yanlışlarım varsa özür dilerim)
Hamburger Adam diye biri var.Bu adam sapık, psikopat biri.Erkek çocukları kaçırıp tecavüz ediyor, onları yıllarca besliyor.Dinchara adında bir çocuğu küçükken kaçırıp ona tecavüz ediyor.Evinde tutuyor yıllar boyunca orada yaşıyor, haliyle orada büyüyor. Dinchara'nın ise tek arkadaşı vardır.O da örümcekler ^^ Bir gün odasında örümcek buluyor ve onu beslemeye başlıyor, birçok örümcekle ilgileniyor. Dinchara büyüdükçe sapıklaşıyor ve katil oluyor.Bir gün hayat kadınının arkadaşını öldürüyor.Bunun üzerine hayat kadını polise gidiyor.Ve olaylar burada başlıyor.FBI ajanı Kimberly kayıp hayat kadınlarını araştırıyor.Araştırmaya da Dinchara'dan başlıyor.Olayı araştırdıkça, derinlere indikçe akılları zorlayan cinayet gün yüzüne çıkmaya başlıyor.Kitabın sonunda cesetleri bir ağacta asılı olduğunu görecek ve şaşıracaksınız.Tıpki bir örümcek ağı gibi..

Kitabın arka kapağı;
New York Times’ın en çok satan romanları arasında yer alan Saklambaç ve Tek Başına’nın yazarı Lisa Gardner bizleri bu kez, bugüne değin sunduğu en karşı konulmaz ve en dehşet verici katilin zehirli ağına sürüklüyor.
Lisa Gardner dışarıdaki dünyada yaşanan en karanlık, en karmaşık hikâyelerden birini kaleme alıyor.

FBI ajanı Kimberly Quincy kayıp hayat kadınlarını araştırmaya başlar. Olayın gizemli derinliklerine indikçe, müthiş bir zekâya sahip olan psikopat bir katille adeta akıl çarpıştırmak zorunda kalır. Bu seri katilin izini mi sürüyor, yoksa katilin kusursuz tuzağına doğru mu sürükleniyor, emin değildir. Ancak kadınların kâbuslarını gerçeğe çeviren bir psikopata çok yaklaştığını, hatta fazlasıyla yaklaştığını öğrenmek üzeredir.

Bu sürükleyici cinayet romanı yıldırım hızıyla ilerliyor, art arda dönüm noktaları yaşanıyor ve kendinizi lunaparkta bir hız treninde gibi hissediyorsunuz.

''Ürkütücü! Kalpleri durduran, muhteşem bir gerilim.”
Harlan Coben

“Tüyler ürpertici”
People magazine

“Duygu yüklü bir gerilim.”
Chicago tribune

“Sürükleyici.”
Wall street journal

“Nefes kesen bir tempo”
Denver post

“İnsanı içine çeken bir roman. Gardner bütün sürprizleri son ana kadar saklamayı başarıyor.”
Rocky Mountain News

“Gardner okuyucuya sayfaları ardı ardına nasıl çevirteceğini çok iyi biliyor.”
Portsmouth Herald

“Dehşet verici, tüyleriniz diken diken olacak.”
Jill M. Smith, Romantic Times

“Lisa Gardner bunu yine daha yaptı. ‘Bunu’ derken, geceleri kâbuslar görmenize sebep olacak bir roman daha yazdı demek istiyorum.”
Laura L. Hutchison, Federicksburg Free Lance-Star

“Kusur Tuzak kitabının üzerinde bir uyarı olmalı: ‘Yalnızca iyi aydınlatılmış bir odada okunmalıdır.’ Ondan sonra sırtınıza yaslanıp rahatlayabilir ve kendinizi feci bir dehşetin içine bırakabilirsiniz.”
Jeff Nix, Tulsa World

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder