Kitap Ayraçlarım ^_^

Daha önceki yazımda kitap ayracı koleksiyonum olduğunu söylemiştim. Herhalde yapmaktan sıkılmadığım, seve seve yaptığım birkaç şey vardır.Onlardan biri de kitap ayraçları :) Bu hafta sonu da boş boş durmak yerine keçelerden yeni kitap ayraçları yaptım :)
Bu sevimli köpeklerden biri Sinem'in :) Hazır ona yapmışken aynısından kendime de yaptım :D

Bu şirin kedilerin ikisini de kendime yaptım :)  Belki birini hediye ederim :D :D :D 
Rengarenk kuş, ev ve güneş temalı kitap ayraçlarımı da daha önce yapmıştım :) Göstermezsem yazık olur kk :D

Başka zaman diğer kitap ayraçlarımla görüşmek üzere :D 

12 yorum:

  1. Çook güzel olmuş...Bana da öğretir misin Unnie?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :) Tabi olur, zor değiller kolayca yapabilirsin ^_^

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar canım, ellerine sağlık. Ee Çocuk Gelişimcinin hali de bir başka oluyor canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım (: Bu bölümde okumanın da katkıları var tabi :D

      Sil
  3. cok tatlılar ellerine saglık bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Bu kitap ayraçlarından bir tane hediye istiyorum bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım tabi istemen yeter çingum :D

      Sil
  5. bayıldım çook güzel olmuşlar canım özellikle kediler mükemmel ellerine sağlık en yakın zamanda toka kutularını da orda görmek istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toka kutuları bitti bir daha ki yazımda onları paylaşacağım :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bayadır yapmıyorum yeniden yapmaya başlayacağım ^^

      Sil